Forum Klubu ROVERki.pl :: [216 Cabrio] Sprawdzenie poprawności mieszanki.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[216 Cabrio] Sprawdzenie poprawności mieszanki.
Autor Wiadomość
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Pią Sty 11, 2013 21:20   [216 Cabrio] Sprawdzenie poprawności mieszanki.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Cześć,

1. czy do kanciaka cabrio podpina się testbooka t4?
2. jeśli tak, to czy znacie namiary na posiadacza takowego w Warszawie/okolicach?


Pytam, bo podejrzewam, ze moge mieć nieco rozjechane mapy i zbyt bogata mieszanke. Chciałbym to sprawdzić.

Mam rano problemy z rozruchem, zwlaszcza jak jest zima a auto postoi ze dwa dni nieruszane. Skad wpadlem na zbyt bogata mieszanke?
- pompa paliwa pracuje
- dolot powietrza jest drożny
- niedawno wymienialem świece, przewody WN, kopułkę i cewkę
- akumulator sprawny, rozrusznik kręci
- styki przekaźników w dobrym stanie
- przewód masowy wygląda w porządku,
- paliwa ponad pół zbiornika
- gazu niemal pełny zbiornik

Poczytałem i równie dobrze winny może być regulator w listwie wtryskowej. Jeśli sprawdzę mieszankę i okaże się dobra to mam kolejny element układanki z głowy - będę szukał dalej.

Wiem, że auto ma 14 lat i prawo do humorów, ale silniki benzynowe nie powinny być aż tak wrażliwe na niskie temperatury. Mam podejrzenie, że troche zbyt wiele paliwa może być w mieszance.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 11, 2013 21:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 21:50   

Skoro rok produkcji Twojego kanta to 1998, to masz pewnie silniki k-series roverowe, powinno dać się podpiąć pod t4, Mariusz418 ma takie urządzenie, musisz się udać do Babic. Gdyby to był silnik D-serii hondowskiej to polecam - wystroimy.pl (Niuton) ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 12, 2013 14:16   

A wykręcałeś świece i sprawdzałeś ich nalot ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Sob Sty 12, 2013 15:21   

świece były wymieniane ok 2 m-ce temu. Stad wydaje sie, ze nie powinny jeszcze zdziadzieć - a może sie myle i przy instalacji LPG jest to jak najbardziej prawdopodobne?

Niemniej jednak jest to coś co zamierzam sprawdzić w najbliższej przyszłości - jak sie machne do supiermarkietu po klucz do swiec.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 08:37   

A jak te problemy z rozruchem się objawiają?
 
 
 
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 14:54   

Objawiają się kręcacym rozrusznikiem i brakiem chęci zagadania. Kilka dni temu, po dwóch dniach stania - z trudem, ale odpalil. Pojeździłem z pol h, żeby się silnik rozgrzał, niestety rano Rover kaput. Kręci i ani chęci zagadać.

W międzyczasie:
- wyczysciłem krokowca
- sprawdziłem kopułkę, jest ok.
- próbowałem wykręcić świece, żeby ocenić ich stan - bezskutecznie, siedzą pieruńsko i ani myslą się dać odkręcić.

Dzisiaj sprawdzę na innych świecach czy idzie prąd. Przypuszczam też, że równie dobrze przyczyną może być wilgoć na świecach i mróz, ktory to ścisnął.
Po ostatniej wymianie przewodow zapłonowych, pokrywa nie dokręca się do końca i jest szczelina, gdzie jak sądzę, zbierała sie wilgoć.

Spróbuję też dzisiaj samostart zapodać.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 15:01   

draax napisał/a:
- próbowałem wykręcić świece, żeby ocenić ich stan - bezskutecznie, siedzą pieruńsko i ani myslą się dać odkręcić.

No to może tu leży przyczyna, może dawno były wymieniane i dlatego nie dają rady się odkręcić.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 15:16   

No właśnie niedawno - jakieś dwa miesiące temu, razem z przewodami, kopułką i cewką.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 15:21   

No to dobrze ktoś je dokręcił.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 15:24   

Dokładnie, chcialbym mieć tyle pary w łapach co mój mechanior :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 16:07   

Masz lpg tak? nie puszcza Ci czasem parownik gazu w dolot? tak sie to objawa własnie... wyjeździj gaz do zera albo zakręć zawór przy butli i zobacz co się bedzie działo ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
draax 



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 14, 2013 21:33   

Udalo się odpalić dzisiaj - pomocny okazał się plak...dużo plaku. Zobacze rano czy zagada po całej nocy.

Swoją drogą do gaziarza faktycznie muszę skoczyć - może ma ktoś godnego polecenia fachmana w wawie/okolicach?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 15, 2013 19:56   

Skoro dorzuciłeś mu paliwa do dolotu i zapalił, to szukaj usterek w układzie paliwowym. Może pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwka? Spróbuj podpompować ze dwa razy przed odpaleniem. Przekręć stacyjkę na II, poczekaj, aż pompa podpompuje paliwo, przekręć na 0, poczekaj 30-40 sekund, przekręć na II, poczekaj, aż pompa podpompuje i spróbuj odpalić...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 cabrio] Szyba przednia 200 Cabrio
Czy pasuje od zwykłego kanciaka?
Kysior Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Cze 18, 2009 10:51
Kysior
Brak nowych postów [R200 Cabrio/Coupe] Wnętrze cabrio --> coupe
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Cze 23, 2009 11:08
Markzo
Brak nowych postów [216 cabrio] kłopoty z ogrzewaniem.
glock Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Nie Gru 25, 2011 12:16
glock
Brak nowych postów [r 214 cabrio] problem z alarmem
flapjck1 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Sob Kwi 24, 2010 11:08
flapjck1
Brak nowych postów [Cabrio] regulacja szyb 216
MotoKuba Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Sro Lip 20, 2016 15:06
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink