Skoro nie było w Hondach silnika iDT, to dlaczego można odszukać w hondowskim EPC części charakterystyczne dla tego silnika?
nie odniosę się do tego bo nie czytałem, nie jest to moja ulubiona lektura...
Gonia napisał/a:
Ponadto w dokumentacji Hondy czytałam kiedyś, że L-seria była tam zdławiona. SD miało 75 a SDi 90KM.
ale do tego mogę się odnieść wraz ze szwagrem kupowaliśmy ten samochód(civic z SD) i wiesz co? dowód rejestracyjny tego auta nie potwierdzał Twoich słów po przerejestrowaniu też nie wpisali 55KW .
Gonia napisał/a:
Jakbym była złośliwa, to bym powiedziała wszystkim posiadaczom iDT, zobaczymy kiedy wam się wysra pompa wtryskowa
Zregeneruję ją w chipcarze jak tą w pierwszym R za ok 1300zł na gotowo z gwarancją i zrobię to góra raz a są tu tacy co po 2, 3 razy robili HGF przy niewiele mniejszych bądź takich samych kosztach.
Gonia napisał/a:
Stryjek wujka ciotecznego mojej siostry kiedyś mówił, że jego sąsiad ma i bardzo psioczy
Znasz definicję słowa wujek? tak tylko pytam... Obydwoje(ja i moja Kasia) z nim rozmawialiśmy nie dalej jak dwa miesiące temu że ma k-serię już jakiś czas po HGF-ie i już ma dość tego złoma więc sprzeda chyba - od wielu lat to auto mają, z eksploatacji jego nigdy nie byli zadowoleni, z osiągów tak z awaryjności nie
Jeździłam 2-ma seriami L, 2-ma CDT, 5-ma seriami K, jedną KV-6, jedną serią T i D16A8. Trochę materiałów do porównań mam
Ale nie napisałas ile uszczelek pod głowica wymieniłaś
Uszczelka pod głowicą była robiona raz i to zaraz po zakupie samochodu.
Pierwszą serią K jeździliśmy 4 lub 5 lat i zrobiliśmy 120kkm. W momencie sprzedaży samochodu miał najechane 170kkm i uszczelka nie była robiona nigdy.
[ Dodano: Czw Sty 31, 2013 10:55 ]
bociannielot napisał/a:
Gonia napisał/a:
Skoro nie było w Hondach silnika iDT, to dlaczego można odszukać w hondowskim EPC części charakterystyczne dla tego silnika?
nie odniosę się do tego bo nie czytałem, nie jest to moja ulubiona lektura...
A warto, bo można się wiele dowiedzieć o różnych wersjach czy modyfikacjach.
bociannielot napisał/a:
Gonia napisał/a:
Jakbym była złośliwa, to bym powiedziała wszystkim posiadaczom iDT, zobaczymy kiedy wam się wysra pompa wtryskowa
Zregeneruję ją w chipcarze jak tą w pierwszym R za ok 1300zł na gotowo z gwarancją i zrobię to góra raz a są tu tacy co po 2, 3 razy robili HGF przy niewiele mniejszych bądź takich samych kosztach.
My mieliśmy wiele serii K i HGF'a robiliśmy raz. Zapomniałeś też dodać, że HGF'y trafiają się również w iDT
bociannielot napisał/a:
Gonia napisał/a:
Stryjek wujka ciotecznego mojej siostry kiedyś mówił, że jego sąsiad ma i bardzo psioczy
Znasz definicję słowa wujek? tak tylko pytam... Obydwoje(ja i moja Kasia) z nim rozmawialiśmy nie dalej jak dwa miesiące temu że ma k-serię już jakiś czas po HGF-ie i już ma dość tego złoma więc sprzeda chyba - od wielu lat to auto mają, z eksploatacji jego nigdy nie byli zadowoleni, z osiągów tak z awaryjności nie
Ja jedynie uwydatniam różnicę pomiędzy "mam/miałem" a "on ma/miał".
apomniałeś też dodać, że HGF'y trafiają się również w iDT
haha wiedziałem ze to napiszesz
Mogę jeszcze dodać, że w 420D też była głowica zdejmowana, bo pękła sprężyna na zaworze. Reasumując, pomimo, że L-serie kosztowały więcej w naprawach i były bardziej kłopotliwe, to miło je wspominam (szczególnie w.w. 420D) i nie deklaruję, że nigdy więcej
Faktycznie. To napisz proszę czym się różnią wizualnie te silniki i po czym je szybko odróżnic?
ale między jakimi ?
ps jak przeglądnąłem accordy 5 gen to w nich sporadycznie zamiast iTD zdarzało się TDi w których u góry w miejscu alternatora była pompa wspomagania nie mam zielonego pojęcia dlaczego
tak jak już pisałem wcześniej to w hondzie nie spotkałem się jeszcze z iDT silnikiem o ile występowały bo ja katalogom ani im podobnym specjalnie nie wierze
jeśli występowały w co wątpie szczególnie w civicach ewentualnie jak uż coś mogły się pojawić w accordach 6 gen
tak jak już pisałem wcześniej to w hondzie nie spotkałem się jeszcze z iDT silnikiem o ile występowały bo ja katalogom ani im podobnym specjalnie nie wierze
jeśli występowały w co wątpie szczególnie w civicach ewentualnie jak uż coś mogły się pojawić w accordach 6 gen
Czyli twierdzisz, choć nie masz na poparcie tego żadnego dowodu.
Ja jedynie twierdzę, że w Hondach występuje n.p. termostat, odpowiednik roverowskiego PBM100040 (występuje tylko iDT), co już powinno wystarczyć za dowód, że iDT w Hondach jednak montowany był.
A w kwestii wiary w katalogi, to nie spotkałam wiarygodniejszego źródła informacji o aucie, częściach i wersjach, niż Elektroniczy Katalog Części (w skrócie EPC) wydanym przez producenta samochodu samochodu.
Czyli twierdzisz, choć nie masz na poparcie tego żadnego dowodu.
Gonia napisał/a:
Ale ja nie muszę nic udowadniać.
Czyli tak to działa że inni muszą, ale Gonia nie, ciekawe...
Nie było żadnego dowodu, że nie ma. Były natomiast stwierdzenia, że nikt nie widział. Po pytaniu o podanie różnic aby można było odróżnić w Hondzie SDi od iDT zapadła cisza. Dlatego też pytam, na jakiej podstawie stwierdzono, że nie widziano, skoro nie wiadomo jakie są różnice?
Ja natomiast twierdzę, że w Hondach występuję części charakterystyczne dla silnika iDT, co wprost sugeruje, że skoro występują, to mają zastosowanie w tych silnikach.
Po pytaniu o podanie różnic aby można było odróżnić w Hondzie SDi od iDT zapadła cisza.
po pytaniu czy możesz pokazać taką hondę padło stwierdzenie że nie musisz lol
Gonia napisał/a:
części charakterystyczne dla silnika iDT, co wprost sugeruje,
sugeruje - ale nie stwierdza na pewno
Nie wierzę że honda mając licencję na SD/SDi renegocjowała by specjalnie z roverem użycie nowszego wcale nie lepszego silnika jak mogła brać gotowca bezpośrednio z POWERTRAIN ...
Osprzęt w SD/SDi też różnił się i w R i w H ... inna była skrzynia (bądź konstrukcja dążka) bo jechałem SD SDi iDT w hondach, nie było np tego zje*anego klekotania drążka, żadne źródło poza katalogiem tego co piszesz nie potwierdza, więc tak musisz udowodnić jeśli twierdzisz że tak jest
Wiesz niektórzy sugerują sztuczną mgłę, inni że widzieli Elvisa tydzień temu, nawet moja matka i sąsiadka że widziały kiedyś UFO, a katalogi też często mówią nieprawdę - producencki rave podaje inna szer. max opony do mnie i instrukcja autorstwa również Rovera ściągnięta z naszej strony podaje inną
Po pytaniu o podanie różnic aby można było odróżnić w Hondzie SDi od iDT zapadła cisza.
po pytaniu czy możesz pokazać taką hondę padło stwierdzenie że nie musisz lol
Gonia napisał/a:
części charakterystyczne dla silnika iDT, co wprost sugeruje,
sugeruje - ale nie stwierdza na pewno
Nie wierzę że honda mając licencję na SD/SDi renegocjowała by specjalnie z roverem użycie nowszego wcale nie lepszego silnika jak mogła brać gotowca bezpośrednio z POWERTRAIN ...
Widziałeś tą umowę? A może dotyczyła ona silników 20T2R i 20T2N? Nie wydaje mi się aby Powertrain'owi opłaciło produkować 3 silniki zamiast jednego.
bociannielot napisał/a:
Osprzęt w SD/SDi też różnił się i w R i w H ... inna była skrzynia (bądź konstrukcja dążka) bo jechałem SD SDi iDT w hondach, nie było np tego zje*anego klekotania drążka,
A to nowości, bo nawet klubowicze zamawiali do ZS'a te drążki, bo były tańsze. Mało tego owe części były częściami MG Rover, gdzie na etykietę MG ROVER naklejono etykietę Hondy.
A to czy klekocze czy nie, jest kwestią egzemplarza. Ostatnio widziałam 4-setkę, która nie klekotała, bo poprzedni właściciel wepchnął szmatę pod mieszek zmiany biegów, który tłumił klekotanie. Faktycznie była różnica konstrukcyjna, bo fabrycznie to tam szmaty nie było
bociannielot napisał/a:
żadne źródło poza katalogiem tego co piszesz nie potwierdza, więc tak musisz udowodnić jeśli twierdzisz że tak jest
Uwierz mi, że nic nie muszę...
bociannielot napisał/a:
Wiesz niektórzy sugerują sztuczną mgłę, inni że widzieli Elvisa tydzień temu, nawet moja matka i sąsiadka że widziały kiedyś UFO,
Ja znam również takich, którzy mówią, że widzieli L-serie, której z turbiny nie cieknie
bociannielot napisał/a:
a katalogi też często mówią nieprawdę
Jedyne przypadki, w których moja wiedza nie pokrywała się z EPC, były to takie, w których nie miałam pewnej świadomości.
Podobnie kiedyś dyskutowano z EPC, że końcówki w R200 są inne niż 25, o tym, że sworznie w 420 są inne niż 416, o tym, że w 620SDi przed liftem i po są różne napinacze paska PK, o tym, że w R75 CDT/i są wersje z jedną i dwiema pompami paliwa, itd, itd. Czas weryfikuje tę więdzę i znam niewiele takich przypadków, gdy ta sama część występuje pod różnymi indeksami... bo nie twierdzę, że takie są (RNR100060 i RNR100090 czy UKN100940 i UKN100950). Większość części niestety pomimo identycznego wyglądu są inne choćby ze względu na twardość użytej gumy.
bociannielot napisał/a:
- producencki rave podaje inna szer. max opony do mnie i instrukcja autorstwa również Rovera ściągnięta z naszej strony podaje inną
Nie weryfikowałam tego i nie zamierzam ale znając życie ktoś się pomylił interpretując fakty i pomylił MG ZR z R25 lub 200 z 25.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum