Da się zrobić. Mapka jest naprawdę dobra. Ale kilka miesięcy z większą mocą dobiło sprzęgło. Ale dziś już odbieram wymienione
Taki mały offtopic w moim temacie: a jakiej firmy kupiłeś sprzęgło?Bo akurat też muszę wymienić na dniach(po niespełna 3 latach od wymiany):
http://forum.roverki.eu/v...=52189&start=60
_________________ "jedyna"po reinkarnacji
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 16:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Masz progi pozmieniane czy tylko rezystory pozakładane do tych ledów?
Mam wyłączony msg dla oświetlenia tablicy - tylko tam, bo tylko tam mam ledy.
Do innych gniazd nie wrzucałem ledów, bo nie widzę takiej potrzeby.
Odniosłem się do wpisu szpyniora odnośnie wyłączenia wszystkiego
Czasem fajnie wiedzieć, że czegoś Ci brakuje.
Jak będę miał chwilę, spróbuję zmienić wartości progowe i zobaczymy jak się komputer zachowa. Nie potrafię jednak na tę chwilę obliczyć prawidłowej wartości, bo nie znam systemu zapisu tego.
Tak jak wspomniałem, BMW Scanner daje nam taką możliwość ale dla innego algorytmu. W naszym LSMie sporo można zrobić grzebiąc ręcznie bit po bicie, czego nie oferuje program.
Niestety jak wspomniałem, zakończyć się to może uwaleniem LSM'a i utratą połączenia z programem. Da się naprawić, ale trzeba się bawić, a ja nie mogę teraz się bawić
Myślę, że na tę chwilę samo wyłączenie msg powinno Cię zadowolić.
Żarówki zwykłe w tych gniazdach wymieniałem średnio co miesiąc... z ledami mam spokój
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Lut 05, 2013 20:31
MaReK napisał/a:
Mam wyłączony msg dla oświetlenia tablicy - tylko tam, bo tylko tam mam ledy.
też mam ledy ale dodatkowo mate grzewczą od lusterka 8W wklejoną pod klape w miejscu gdzie jest znaczek R jak śniegiem przypada to znaczka nie trzeba odśnieżać,jest podgrzewany
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Domyślnym oprogramowaniem PASoft dla 1.4 nie jesteśmy w stanie zrobić nic oprócz wyłączenia komunikatów. Kierunki na stronach, centralny STOP, FOGi przednie - ny dy rydy Może to być podyktowane także innym FIRMWARE. Zostaje grzebanie bajt po bajcie, bit po bicie, ale... nie wiadomo z jakim skutkiem
Co do map u kolegi pieta, nie jest tak łatwo Z garażu wynika, że ma on wyczesaną wersję, ale po lifcie. Na 98% posiada inny sterownik silnika niż ja czy szpynior. Wgranie naszej mapy do niego, nie powinno się udać, ew. może doprowadzić do unieruchomienia maszyny. Trzeba ogarnąć mapę do polifta, bo już widzę kilku chętnych na przyrost mocy
pieta patrząc na wyposażenie Twojego pojazdu, dużo więcej zrobić PASoftem niż ja
Powinien ogarnąć Ci więcej modułów. Może warto zainwestować ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, a jesteś w stanie włączyć światła drogowe jako dzienne
chodzi o to aby po odpaleniu samochodu zaświeciły się długie ale nie w pełnej mocy
wiem, że takie coś zapewnia jak się ma wgrany region kanadyjski, ale mimo to, może da się to obejść
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeśli cokolwiek da się zrobić w module LSM, to da się to zrobić
Skoro T4 może taki soft załadować, BMW Scanner też może.
Niestety w pewnych obszarach LSM'a BMWScanner nie pozwala grzebać, natomiast pozwala wgrać cały ROM. Można zatem na T4 ustawić kanadyjski soft, zaczytać BMWScannerem i ROM udostępnić. Ja w tej chwili mam ustawiony profil skandynawski, czyli po włączeniu silnika światła dzienne się włączają same.
Grzebanie w module LSM jak już wspomniałem jest ryzykowne. Można sobie wywalić na zawsze moduł, ale nie bezpowrotnie. Sposobem da się go przywrócić.
Jak większość tego typu zabaw należy poświęcić czas, aby zdobyć informacje, za co odpowiada dany bit/bajt w pamięci tego modułu. Myślę, że dopiero w okolicach wakacji będę w stanie poświęcić temu problemowi więcej czasu. Póki co skończyłem bawić się IPK (zegarami) Do 100% mi jeszcze brakuje, ale myślę, że nic więcej nie wynajdę
Mam natomiast pytanie do wszystkich osób, które wstawiły sobie LED'y z rezystorem bądź bez i mają lub nie wyłączoną komunikację przepalenia żarówki w oświetleniu tablicy.
Dzisiaj rano mój akumulator, który umierał już od dłuższego czasu wyzionął ducha. Zakupiłem nowy, podłączyłem i wszystko git. Niestety idąc do auta wieczorem, zauważyłem, że coś mi mrugnęło na tylnej klapie. Poczekałem chwilę i co się okazało? Mruga do mnie ochoczo 1,5s pasek diodowy od tegoż właśnie oświetlenia. Jak otwieram samochód pilotem, to zaraz po informacji z kierunków otrzymuję błyskotki na oświetleniu tablicy rej. Wydaje mi się, że wcześniej tego nie miałem... Nie wiem co mogło to spowodować Może LSM umiera? Może go za dużo grzebałem w nim?
szpynior i pieta do Was prośba o sprawdzenie.
Spróbujcie ok. 1,5 min. obserwować tablice rej. i jej oświetlenie z tyłu zarówno po zamknięciu auta (uzbrojenie alarmu) jak i po otwarciu. Dzięki.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pią Lut 08, 2013 22:37
MaReK napisał/a:
Wydaje mi się, że wcześniej tego nie miałem... Nie wiem co mogło to spowodować Może LSM umiera? Może go za dużo grzebałem w nim?
masz racje tak tylko Ci sie wydaje
ja mam wstawione w każde światełko po 5cm taśmy led (po 3 diody) i jak nie miałem do tego podłączonej maty grzewczej 8W to właśnie tak migotały,jeździłem tak dość długo i zawsze tak migotały
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
masz racje tak tylko Ci sie wydaje
ja mam wstawione w każde światełko po 5cm taśmy led (po 3 diody) i jak nie miałem do tego podłączonej maty grzewczej 8W to właśnie tak migotały,jeździłem tak dość długo i zawsze tak migotały
Nawet jak masz samochód zamknięty i uzbrojony ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sob Lut 09, 2013 10:16
MaReK, możesz mi przesłać swój ROM z lsma ? Mam dwa u siebie, załaduję i zaobaczę czy lampki same się włączą Co do ledów to zobaczę wieczorem jak się zachowują .
Mój LSM (to odzyskany LSM z samochodu MichaelP). Dałem mu swój idealny, a jego zgniły naprawiłem i odrestaurowałem. Być może nie udało mi się doprowadzić do kultury wszystkich pinów i stąd problem... podłączę LSM'a drugiego - nie od mojego auta i zobaczę.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No to normalne, że podczas świecenia delikatnie pulsują, ale nie o to pytałem.
One po wyłączeniu silnika, świateł i zamknięciu auta, po prostu zapalają się na 0,5 sek. i gasną. Czasami dłużej, czasami krócej Nie wiem co to może powodować. Spróbuję zmienić LSM'a na inny i zobaczymy czy tak się będzie dziać
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum