Dobrze,dobrze tylko akurat w Twoim przypadku to raczej na całe szczęście nie będzie konieczne gdyż zegary z 1999r były bez zabezpieczenia bo pamiętam ,że ludzie specjalnie kupowali liczniki z tego roku aby bez problemu je przełożyć
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 13:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jupii:) może nie będzie aż tak źle czyli jeszcze raz co kupić i co zrobić by to wszystko prawidłowo działało z tymi zegarami 99r ?
-lampy xenon
-czujniki polozenia z okablowaniem
-Modul swiatel z r75 z xenonami
-
-
-
sebol11 napisał/a:
Dobrze,dobrze tylko akurat w Twoim przypadku to raczej na całe szczęście nie będzie konieczne gdyż zegary z 1999r były bez zabezpieczenia bo pamiętam ,że ludzie specjalnie kupowali liczniki z tego roku aby bez problemu je przełożyć
na zegarach z 99r nie bedzie wywalalo ERR (wiem bo ostatnio podmieniałem moduły LSM na te z wersji xenon). trzeba przeprogramowac przebieg auta w LSMzeby sie zgadzal z tym na liczniku.
Pytanie czy idzie wprogramować twój przebeig w dowolny moduł swiateł
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
no z tego co czytałem o modułach świateł to są nie zabezpieczone ale rożne rzeczy mogą się zdążyć:) Jeżeli to tylko kwestia przebiegu w tym module i nie bedzie żadnych błędów to jestem w stanie z tym żyć bo nie zamierzam sprzedawać Roverka:)
Moze mnie najdzie i zrobię ja jak zrobiłem 620-tke:)
sknerko napisał/a:
Pytanie czy idzie wprogramować twój przebeig w dowolny moduł swiateł
Każdy moduł łącznie z EWS można śmiało dopisać do auta Z EWS najtrudniej, ale zegary i LSM to nie jest problem. Wiem, bo już to przerobiłem kilkanaście razy Najłatwiej dopisać LSM do auta. Potem IPK do auta (chyba, że nowe, to nie problem - taki sam jak LSM). EWS to zabawa na dłuższe posiedzenie, ale też się da.
Buziaki
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK czyli rozumiem że jak bym sobie kupił LSM od ksenonu to Ty lub ktokolwiek z T4 przepisze mi liczniki inne co tam trzeba do niego i będzie jak bym go miał oryginalnie?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
T4 paradoksalnie tego nie umie Tzn. może i umie, ale trzeba gimnastykować się
Ja używam alternatywnego interfejsu i softu. Nawet wysyłkowo można to zrobić.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum