Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 22:04 [Kupno] Roverka 214 i brak wiedzy na temat instalacji LPG
Witam jestem nowy na forumi mam pyt. chce jutro podjechać kupić roverka 214 Rover i chciałbym się zmieścić w cenie inst. do 1500 czy da radę do tego modelu taką instalacje 2 gen. moje pierwsze auto szukam juz od dwoch miesiecy cos zagazowanego na terenie śląska do 5500 i niestety po 5 ogledzinach nic nie znalazłem więc myślę żeby kupić do 4000 auto PB i reszte na gaz przeznaczyć. Prosił bym o pomoc co o tym myślicie Już pół roku mam prawko i nie wiedziałem że tak ciężko coś kupić myślałem o puncie też albo coś podobnym ale najbardziej roverek mi się podoba zaje... autko ! I dziękuje wszystkim za odp bo niestety się na tym nie znam .
Znalazłem na allegro taką instalacje jak myślicie weszło byto te 300 bym może skombinował choć ciężko dlatego prosił bym czy da rade jakomś ins 2 gen do tego autka w linku. Jeszcze raz dziękiLPG
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Kwi 08, 2013 11:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 22:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wstaw link i zdjęcie do odpowiedniego dzialu to Ci go ocenimy z ceny zawsze mozna zejsc, tu pomarudzic i tu a z sekwencja do r 200 mysle, ze sie zmiescisz w 2000 zl
Kupuj diesla. W benzynie pewnie będziesz musiał zainwestować w układ zapłonowy (a to jakieś 250 PLN) i pewnie zaraz uszczelka pod głowicą będzie do zrobienia. Instalacja LPG to Roverka to jakieś 2300-2500 PLN.
leszczu, Da rade da. Ale kosztem utraty mocy i stosunkowo wyskokiego spalania(10-12 gazu w miescie). Wadą zasadniczą są częste strzały w filter Ja filter powietrza wymieniałem już 3 razy teraz pokleiłem i mam spokój odpukac któryś miesiąc. W najgorszym wypadku strzeli w kolektor a to już większy wydatek.
a ja mam 2 gen i nic sie nie dzieje - za rok butla bedzie miała juz 10 lat wiec pojdzie do wymiany,
co do instalki - w kolektorze mam 2 takie przeciwwybuchowe dekielki i one wywalają nadmiar cisnienia na zewnątrz (pod maske), instalka ma komputer i cos tam niby korzysta z TPS i czujnika lambda, ale parownik/mikser jest standard wiadoma sprawa.
spalanie mam 10-11l gazu w mieszanym (deptam chętnie i często), a na trasie nawet poniżej 9l, benzyny nie pale bo szybko mi sie na gaz przełącza (od przekroczenia obrotów i nagrzania płynu chłodniczego)
co do spadku mocy - zależy od ustawień parownika w dużej mierze oraz zaworu przed mikserem, ale generalnie to jakos strasznie nie odczuwam różnicy (zwłaszcza po mieście)
U mnie kwalfikuje się do wymiany reduktor więc spadek mocy jest zauważalny. Ale da się jeździć Spalanie 10-12 litrów zimą przy zabawach na śniegu lub przy ostrym naginaniu około 15-16 więc źle nie ma Za 30 zł wychodzi około 100 km teraz gaz staniał + temperatury większe są więc pewnie ze 120-130 zrobie
[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 22:11 ] Bodziek85, Jakbyś mógł wrzucić fotke jak masz zamontowane te klapki to byłbym wdzięczny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum