Wysłany: Czw Maj 09, 2013 16:53 [R820Ti] Zawieszanie się obrotów jałowych
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Taki dziwny problem który od pewnego czasu mnie męczy, przy normalnej jeździe w trasie wszystko jest ok - na luzie ~750 obrotów na min, ale jak zaczynam jechać w korku to obroty po pewnym czasie się zawieszają z tendencją górną. Wciskam sprzęgło a obroty lecą na ~1200-1500 nawet jak zduszam na biegu poniżej 700, poprawiam to sobie za pomocą lekkiego odciągnięcia pedału gazu od podłogi, ale do następnego ruszenia więc dość upierdliwe.
Coś z linką nie teges? Dlaczego tylko w korku tak się dzieje, zastanawiam się nad nagrzewaniem materiałów - może tu pies pogrzebany.. A może pedał gazu się zacina lekko. tylko dlaczego nie na początku a po wolnej jeździe?
hmmm moze linka i okolice, w korku nie są chlodzone pedem powietrza i poprostu bardziej sie nagrzewaja, przycierają
Możesz spróbować poluzować linke, regulacja na przepustnicy na pancerzu
Ewentualnie odpiąć i wlac do niej oleju, bo te wszystkie WD itepe, są chyba za bardzo plynne, a za mało smarujące
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum