dziękuje ze odpowiedzi. Z regeneracją jest ten problem, że jest cholernie droga w porównaniu do zakupu turbiny używanej. I tak ktoś powie, że używana nie daję gwarancji ale regenerowana również nie daje gwarancji. A skoro nie widać różnicy po co przepłacać?
w przypadku tych naszych Turbin GT1549 na regeneracje szkoda kasę. Za ta cenę co kosztuje regeneracja można kupić większą Turbinę np Lub nawet całego Rovera na części
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Za ta cenę co kosztuje regeneracja można kupić większą Turbinę
Jak pytalem u PH JOVI to wydaje mi sie ze mowil 350zł (wydaje mi sie, nie jestem pewien co do kwoty, ale na pewno nie bylo to duzo wiecej). i byla to cena z wymontowanie i zamontowaniem od razu u niego.
Nawet jak po regeneracji nie dadza zadnej gwarancji to jednak wydaje mi sie ze predzej uzywka z allegro z kilkunastoletniego samochodu sie rozsypie niz Twoja zregenerowana.
bizon, Ale te 350zl to chyba na wymianę uszczelniaczy jeżeli to one puściły, bo jeżeli są już luzy na łożyskach to koszty ida ponad 800zl
Regeneracje jest zawsze inne w zależności jak się uszkodziło Turbo, wątpię w to żeby za taka kwotę ktoś idzie regenerować Turbo gdzie ułamane są łopatki na wirnikach, łożysko ma duże luzy i poszły uszczelniacze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum