Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 SD] Kapie z pompy :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 SD] Kapie z pompy :(
Autor Wiadomość
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 09:23   [R420 SD] Kapie z pompy :(
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam.
Mam mały wyciek z pompy w miejscu, gdzie wchodzi kabelek od wtyczki. Kapie jak podpompuję gruszką i jak auto stoi na zjeździe przodem w dół. Czy to da sie samemu zrobić czy trzeba wyjmować pompę i oddać do uszczelnienia. Kogo polecacie z okolic Wołomina i z jakimi kosztami to się wiąże.
Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 03, 2013 09:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 13:26   

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#668761
ja sam uszczelniłem, prosta robota, pompy się nie wyciąga
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 14:09   

I juz nie cieknie? Dzięki za podpowiedź.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 14:10   

nie cieknie bo dałem grubsze oringi, niż są w zestawach
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 14:23   

Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej. Może u mnie podeszły by oryginalne. Musze spróbować.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 03, 2013 15:30   

mirwin napisał/a:
Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej

tak samo
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 18, 2013 07:35   

Mam prośbę o wskazanie dobrego fachmana, który uszczelni pompę mechaniczną Roverka. Z okolic Warszawy lub z Warszawy.

[ Dodano: Wto Cze 18, 2013 07:35 ]
Podbijam temat. Nikt nie może nikogo polecić ?? ??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 18, 2013 09:38   

no ja nikogo z tamtych okolic nie polecę .. mogę o kosztach napisac jakie poniosłem na uszczelnienie swojej pompy ... 350PLN .... z tym, że sam pompę wyjmowałem i wkładąłem do auta. Za wyjęcie i włozenie pompy dodatkowo mechanik wołał jeszcze 150 - 200 PLN
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 18, 2013 10:36   

No właśnie podobne koszty chce jeden z mechaników, tylko nic o nim nie wiem, a nie chce tak w ciemno wydawać kasy. Może ktoś takie rzeczy robił w Warszawie lub w okolicach Wołomina i zna zaufana osobę lub warsztat. Nie wiem czy dałbym radę wyjąc pompę i później włożyć i ustawić odpowiedni kąt wtrysku.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 18, 2013 11:03   

wyjęcie i włożenie pomy to troche roboty ... głównie upierdliwej z powodu kiepskiego dostępu do niektórych śrubek ... ale tragedii nie ma.
A jeśli chodzi o ustawienie kąta i odpalenie, to jeśli mechanik odda Ci pompę zblokowaną i ustawioną na początek wtrysku, to żaden problem później ze składaniem. Ważne, żeby przed rozkręceniem silnika go zblokować (koło zamachowe z tyłu silnika) i skontrolować czy znaki na rozrzadzie są prawidłowo ustawione. Później rozbierazsz wszystko i dajesz do uszczelneinia. Potem składasz ponownie na zblokowanej pompie ... naciągasz pasek ... jak masz już wszystko poskłądane to zdejmujesz blokadę z pompy i silnika i odpalasz :) U mnei nei było z tym żadnych problemów.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 20, 2013 13:43   

A ktos może wie coś o firmie Regeneracja Pomp Wtryskowych Sławomir Polak w Ołtarzewie (niedaleko Ożarowa)?

[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 13:43 ]
szoso napisał/a:
mirwin napisał/a:
Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej

tak samo

jeszcze mam pytanie odnośnie uszczelnienia. Czy odkręcałeś ten zawór to przedtem demontowałeś mocowanie pompy do silnika? Bo u mnie za żadne skarby tam nie wejdzie bez tego żaden klucz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 ] nastawnik pompy czy ???
puma_kj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Gru 29, 2010 13:09
Remigiusz
Brak nowych postów [R420] Wyciek z pompy wtryskowej
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Kwi 06, 2009 13:31
laskarm
Brak nowych postów [R420] Zaworek zwrotny pompy wtr.
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Mar 08, 2009 22:09
sTERYD
Brak nowych postów [R420] Wymiana pompy wtryskowej
Pianek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Paź 18, 2011 17:51
szoso
Brak nowych postów [R420] Wymiany pompy wodnej
grib Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Maj 17, 2008 08:30
grib



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink