Wysłany: Nie Cze 30, 2013 11:40 [MG ZS] Rada dotycząca zakupu
Dzień dobry,
Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów jako że jest to mój pierwszy wpis.
Mam pytanie odnośnie zakupu MG ZS z silnikiem V6 2.5 + LPG dokładnie z tego ogłoszenia
http://otomoto.pl/mg-zs-180-2-5-v6-C29119400.html
Interesuje mnie ogólna opinia na temat tego auta jak i oferty która wydaje się podejrzanie przystępna
Mam kawałek do Białegostoku bo jestem z Gdańska dlatego zanim miałbym się udać w podróż proszę was o opinię. (a może właściciel auta jest zarejestrowany na forum?)
Z góry dziękuję za odpowiedź,
Piotr
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 30, 2013 11:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W moich rejonach stoi.
Tylne drzwi maja jakby inny odzień. Przednie spasowanie machy tez super nie wygląda, ale oczywiście nie szukamy chyba tylko w całości oryginałów ?
Gaz chyba tez nie jest tam jakiś super założony, ale to już niech eksperci wypowiedzą.
Dziękuję za pierwszą odpowiedź.
Ale tak ogólnie jak oceniacie model MG ZS v6 z gazem w stosunku do VW, Audi w podobnej cenie?
Wiadomo takiego rocznika nie dostanę za takie pieniądze ale jak z serwisem, awaryjnością czy nie będzie to problem (ceny części itd.)?
A mówiąc poważnie, cena zaniżona co najmniej o jakieś 3-4 tys. zł w stosunku do modeli w miarę dobrym stanie. Poza tym, nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba jeszcze tydzień temu był po 9999zł.
Na zdjęciach nie wygląda jakoś specjalnie źle, na siłę można doczepić się do haka holowniczego - mógł być wołem roboczym. To co najbardziej budzi wątpliwości to cena.
[ Dodano: Nie Cze 30, 2013 19:34 ]
frozen napisał/a:
Ale tak ogólnie jak oceniacie model MG ZS v6 z gazem w stosunku do VW, Audi w podobnej cenie?
Jeśli chciałbyś samochód z grupy VW, który jeździ tak jak MG ZS 180, to musiałbyś wydać co najmniej 3 razy tyle.
frozen napisał/a:
Wiadomo takiego rocznika nie dostanę za takie pieniądze ale jak z serwisem, awaryjnością czy nie będzie to problem (ceny części itd.)?
Dostępność części i łatwość naprawy VW raczej ciężko przebić, ale można powiedzieć, że ceny części Rover/MG są przystępne. Ogólnie tanio, parę pierdółek nie do dostania jako nowe (jak w każdej marce) + masa części z anglików.
-Zderzak od R45 (brak wcięcia na wydech + brak ramki),
-hak (tylni zawias do sprawdzenia),
-brak znaczka ZS i flagi unionjack, źle naklejony znaczek ZS180,
-sponiewierana kierownica, fotel kierowcy taki se oo,
-dziwaczne dywaniki w środku, szkoda, bo ori materiałowe ze znaczkami MG są git,
-gaz... upierdliwy w PL warunkach, dużo lepiej przy tym silniku sprawdza się zestaw STAG + magic jet/hana2000, pasowałoby foto spod maski jak załozony ten gaz, bo jak kiepawo to będzie masa kłopotów bo to V6, miejsca pod maską jest mniej i wszystko jest poupychane. Do tego ten tył, raczej po przygodzie, pytanie jak dużej. Patrząc po kierownicy, to auto ma 250 000km a nie 120 000, w moim przy 185kkm kiera wygląda milion razy lepiej. Co z rozrządem? Pewnie do wymiany, więc licz jakies 1000zl części i od 600zł w górę za robotę (3 paski rozrządu -2x tył + przód itp). Generalnie szału ni ma
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dziękuję za wypowiedzi w temacie, no pierwsze na co zwróciłem uwagę to ta kierownica, przy takim przebiegu nie miała prawa tak wyglądać
No nic raczej sobie daruję czytając wasze opinie, pozostaje poszukać innego autka do 10k z w miarę zrywnym silnikiem i w gazie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum