Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Nie jedzie na wysokich obrotach na benzynie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Nie jedzie na wysokich obrotach na benzynie
Autor Wiadomość
smallman 



Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 3
Skąd: Gogów

Land Rover Discovery

Wysłany: Pon Paź 24, 2011 20:15   

Witam,

Odświeżam temat ale chcialem zapytać czy udalo się koledze odnaleźć przyczynę,
mam podobny problem z autem, tylko u mnie przy każdych warunkach nie idzie jechać do 3 tyś obrotów na benzynie, na gazie auto śmiga bez problemu.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 24, 2011 20:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 11:53   

Temat wraca jak bumerang każdej wiosny z nadejściem cieplejszych dni. Kurna już mnie to męczyć zaczyna, wczoraj nagle z mrozów zrobiło się kilkanaście st.C na dworze i po przejechaniu 180km autostradą z prędkością 140km/h (4200obr/min) zjechałem na normalna drogę krajową i... (ja już wiem po tym jak jedzie na gazie) po przełączeniu na benzynę obroty już tylko spadają i auto gaśnie, idzie je normalnie odpalić bez problemu, na postoju gazować do czerwonego pola, ruszyć, ale jedzie do max 3000obr a potem historia się powtarza bieg nie ma znaczenia po prostu nie jedzie. Zapłon jest sprawny bo na gazie jedzie normalnie. Mechanik rok temu podejrzewał że to przez to ze robi mi się podciśnienie w baku, przedmuchał odpowietrzenie kompresorem i auto bujało cały rok do wczoraj, oczywiście wczoraj sprawdziłem i było podciśnienie w baku ale takie standardowe nic innego jak zwykle. Dojechałem do domu na gazie i dziś rano już było -4 i auto pokonało 60km do pracy jak zaklęte bez żadnych problemów na benie cisnąłem do 5000obr i szło aż gwizdało. Aha .... w baku mam jakieś 15-20l paliwa, filtr w pompie ma na kulane jakieś 50kkm przy czym na benie mało (jakieś 4-5 pełnych baków PB) bo jeżdżę na benie tylko co jakiś czas i zawsze jest tylko odpalany z PB.
Co może być przyczyną? bo mi już ręce opadają na ten dziadowski wynalazek niemiecko-angielski

[ Dodano: Wto Sie 20, 2013 12:53 ]
Sprawa ustąpiła po gruntownym wyczyszczeniu pompy paliwa. Była tak zasyfiona że dziwię sie że w ogóle jeździł na PB.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sie 20, 2013 20:28   

no brawo :) widze ze wiedza dociera :P
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 21, 2013 10:12   

A śmialiście się ze mnie jak pisałem że leję ropę do baniaków a potem dopiero przez lejek z sitkiem do baku.
To co znajduję na sitku to jakieś muchy paprochy i to w ropie kupowanej na znanej stacji.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 08:20   

SyntaX u mnie syf wyglądał jak smoła albo miód czarny i do dziś nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem pompa pompowała paliwo bo powietrza przez "smok" się przedmuchać płucami nie dało. Rozpuścił ten syf taki środek w spreju do czyszczenia nagarów.

Jak pompa wykona kiedyś plecy to na bank nie kupie nowej całej z koszem tylko sam wkład (silniczek ze smokiem) bo wyjęcie i wymiana jest banalna tylko potrzeba delikatności, resztę idzie wyczyścić do stanu fabrycznego.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 10:54   

To tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze robię słusznie tankując paliwo do baniaka i dopiero potem wlewając do baku przez lejek z gęstym sitem.
Jak mi na trasie brakuje to wlewam do baku 5l prosto z dystrybutora nie więcej.
Kupuje sobie paliwo w baniak 30L i dolewam w razie potrzeby a na działce mam zbiornik 500L jak jedzie cysterna na stację to mi tankuje zbiornik i sobie wlewam ile potrzebuję.
Biorąc taką ilość mam też lepszą cenę i wszystko na FV.
Raz widziałem jak myli cysternę (Mają niby obowiązek co 3 napełnienie) to mi koleś dał 20L zlewki ze spodu w gratisie bo ta ropa to się tylko do traktora nadawała.
Masakra to jak olej wyglądało - Takie mamy super paliwo.
Przefiltrowałem 50/50 z dobrym i użyłem do maszyn rolniczych.
Działkę mam przy autostradzie a stację Shell dosłownie 800m od domu i mi przyjeżdżają na miejsce zbiornik napełniać.
Ropę Shell V-Pover Diesel mam po 5,20 w hurcie :)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Sie 22, 2013 11:12   

SyntaX kolega pracowal na myjni cystern i dostarczał mi swego czasu zlewki z dna PB98 możesz nie wierzyć ale czystszego paliwa nie widziałem jak żyję a niektórzy mówia ze starszy od węgla jestem :mrgreen:
Jeździłem na tym paliwie kilka lat polonezem z Roverkiem pod maską i nie dośc ze palił mniej niż na tankowanym normalnie paliwie to jeszcze osiągi miał nieziemskie. Jeżeli u was takie cysterny zasyfione dostarczają to będę omijał łódzkie stacje baaardzo szerokim łukiem. W Freelu miałem zasyfiona pompę przez to co było już w nim zanim ja go nabyłem bo kupiłem go już z problemem a że jak na początku wymieniałem filtr paliwa to nie miałem pojęcia o rozbieraniu i czyszczeniu pompy to tez nie widziałem jej jak wygląda i pamiętam że ze starego filtra taka smołę wylałem ale nie zdawałem sobie sprawy ze wszystko tam jest tak zasyfione.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander2.0td4] Dymi i odcina zapłon na wysokich obrotach
Revoolvery Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 7 Wto Sie 16, 2016 20:39
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] Dławienie nierówna praca silnika na benzynie
marcink3233 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 3 Pon Lis 03, 2014 15:30
marcink3233



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink