Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1995
Witam mam pytanie, wie ktos z czego moze spasowac taki szpej do galeona? Delikatnie zaczyna sie pocic na zgrzewie i trzeba cos z tym zaradzic. Pewnienie nie jeden mial juz ten problem. Pozdrover
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 06, 2013 23:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czy w mojej 820 jest taki jak Twój z sd ale ja sobie zrobiłem z blachy nierdzewnej. Spawacz mi wspawał na wzór starego. I taki zbiorniczek będzie na dożywocie, oraz ładnie będzie się prezentował.
Nie przepłaciłem to była osoba najtańsza, doświadczony spawacz na działalności. W zbiorniczku jest zastosowana mówka z gwintem służąca jako wlew i korek z nierdzewki sam koszt po cenach hurtowych to 36zł doliczając jeszcze blachę, czas, oraz gazy do tiga to cena była odpowiednia.
Te linki dotycza zbiorniczkow do benzyniakow , w vm zbiornik jest calkiem inny i jest wykonany z mosieznej blachy, zastanawiam sie jeszcze nad zbiornikiem z astry 2 td
z tym lutowaniem to temat na krotko, znow sie zaczyna pocic. ale mam pytanie najpierw dam rysunek techniczny przekroju zbiorniczka wyrownawczego
rysunek 1- to oryginalny zbiornik galeona sd wyjscie na dole do bloku silnika i dwa wejscia do zbiorniczka od chlodnicy (b) i z listwy nad glowiczkami (a) ,
rys. 2 - to typowy zbiornik jakich wiele, roznica polega na tym gdzie sie konczy w srodku wejscie (a) . i tu pytanie czy to ma jakies znaczenie??? prosze o pomoc pozdrover
a jeszcze zapytam czy jak w tym oryginalnym zbiorniku mam korek metalowy ztarego typu i przelew spod korka to moge zastapic to w innym zbiorniczku plastikowym korkiem bez przelewu??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum