Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Lis 07, 2013 08:16
Dajcie sobie spokoj z tym zaworkiem opóznienia kątu (u mnie wtyczka fajta sie a smigam tak juz 2 rok ) jesli dobrze masz ustawiona pompe oraz kąt wtrysku ,paliwo nie cofa sie i swiece wszystkie grzeja to nie ma bata musi palic od strzala nawet w najwieksze mrozy.
Kto nie wierzy zapraszam do mnie .
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Lis 07, 2013 08:30
stig napisał/a:
Kadzaf może zróbmy odwrotnie, ja zapraszam Ciebie do mnie
nie ma problemu ale odwrotnie
stig napisał/a:
Remigiusz tylko jak zakupie ECU to jak ja to podłącze ?
sam komp nic cie nie zabawi gdyz powiazane to jest z immo i centralka
sam o tym myslalem ale zostawilem tak jak jest gdyz trzeba bylby kupic caly zestaw startowy od SD aby w pelni dzialalo
Mozna wywalić IMMO z ECU SD tylko nie do końca jeszcze wiem jak to zrobić bo Chip który by trzeba przelutowac mniej więcej wiem i IMMO Off tez jakieś tam mam tylko by trzeba wypróbować
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Sorki panowie ale chroniczny brak czasu i ciągłe zabieganie nie pozwala mi zajrzeć pod maskę. Tak czasami jest, że sie chce a nie można. Jeszcze raz sorki. Jak cos zadziałam to na pewno napisze.
Pozdrawiam.
Teraz chodzi cicho jak pszczółka tylko na zimnym ma ok 1k obr/min a jak jest ciepły to ok 1,1k obr/min no i z 2k obr/min strasznie wolno schodzi z obrotów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum