Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problem z wycieraczką tylną
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problem z wycieraczką tylną
Autor Wiadomość
barteklodz 



Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 4



Wysłany: Sob Lis 30, 2013 00:37   [R400] Problem z wycieraczką tylną
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam, jestem nowym posiadaczem roverka więc bardzo proszę o wyrozumiałość w kwestii nie ogarnięcia przeze mnie jeszcze całego forum. Ale wracając do problemu widziałem kilka już tematów podobnych na forum ale żaden nie pomógł mi w 100% mam problem, jak w temacie z tylną wycieraczką. Sprawdziłem silniczek - okazał się sprawny więc poszedłem dalej i sprawdziłem przewody w szczególności te na klapie - tu znalazłem pod gumą 2 przewody z uszkodzoną izolację, oczywiście zaizolowałem i sprawdziłem czy nie ma żadnych pękniętych przewodów, niestety nic to nie pomogło, więc rozkręciłem osłonę kolumny i dobrałem się do wtyczek od przełącznika zespolonego. W pierwszej fazie spodziewałem się uszkodzonego przełącznika ale zacząłem się bawić i zwierać piny na kostce niestety bez upragnionego rezultatu.

Wycieraczka jak nie działała tak nie działa i tu jest moje pytanie czy jest jeszcze jakiś przekaźnik nie wiem może czujnik który może okazać się uszkodzony przez co nie działa w/w urządzenie ?

Bardzo proszę o pomoc w temacie ..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 30, 2013 00:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 30, 2013 08:35   

poczytaj jeszcze o module mfu
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lis 30, 2013 11:25   

sprawdzałeś silniczek. a sprawdzałeś, czy do kostki w silniczku dochodzi napięcie i masa?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
barteklodz 



Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 4



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 02:41   

jeżeli chodzi o napięcie na kostce oczywiście sprawdzone i mam nadzieję że tak powinno być, są 4 przewody zewnętrzne sa to masa i + na środkowych nic nie było.

a co do modułu zrobiłem test i nie było żadnego sygnału na wycieraczce, przełącznik zaspol. jest ok.

Jeżeli nie ma żadnych po drodze z modułu do silniczka przekaźników to raczej stawiał bym na właśnie ten modół, a czy ten modół wogóle się naprawia czy trzeba odrazu nowu (może ktoś zna koszt nowego / używki ? )

[ Dodano: Nie Gru 01, 2013 02:41 ]
silniczek oczywiście sprawdzony po podłącznieu do kostki i zwieraniu przewwodów na jednych kręci się cały czas lewo/prawo a na jeszcze innym tylko w iednoą stronę i staje
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 11:49   

na jednym ze środkowych powienien być + na stałe do parkowania.
Sprawdzałeś bezpieczniki?
Być może któreś z przewodów wiązki mimo, że nie miały przetartej izolacji w środku były przełamane.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 01, 2013 14:18   

jesli dobrales sie do odpowiednich przewodow wychodzacych z modulu to omomierzem sprawdz miedzy modulem a kostka przy silniczku czy przewody cale
 
 
 
barteklodz 



Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 4



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 18:27   

Bezpieczniki sprawdzilem sa ok, w przyszly tyddzien postaram sie sprawdzic omomierzem wczzesniej nie dam rady, no a co z tym modulem moze jego wymienic albo podmienic na chwile aby sprawdzic, sam nie wiem, juz glupi jestem :-)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 19:13   

możesz spróbować, ale jak tam nie ma tego stałego plusa, to moduł nie ma nic do gadania.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
barteklodz 



Dołączył: 30 Lis 2013
Posty: 4



Wysłany: Nie Gru 01, 2013 20:52   

Co do wizaki to tak jak mówisz jeszcze raz ja przejrze na spokojnie a w kostce na bank masa i + byly na krajcowych na 2 środkowych nic nie było, może faktycznie jakiś kabelek jest ułamany a nie pamietsz na którym jeszcze powinien byc +
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1,6Si 99r.]Nie działa mi tylna wycieraczka
damianesku86 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 13, 2009 11:16
darek_wp
Brak nowych postów [R414i] Problem z tylną wycieraczką
Ari Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Sty 04, 2013 19:00
Ari
Brak nowych postów [R416] Problem z tylną wycieraczką
chinczyk88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Mar 03, 2009 16:56
chinczyk88
Brak nowych postów [R45] tylna wycieraczka-mały problem
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Mar 07, 2012 09:34
Lukasik
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [i]Szyby tylna wycieraczka.[/i]
MGRS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Lis 07, 2016 22:11
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink