Wymieniałem tydzień temu tłumik końcowy dedykowany do Opla Vectry C , produkcji krajowej 1(żaden Bosal,czy Walker itp,konstrukcja skorupowa,kształt bardzo zbliżony do oryginalnej "nerki" różnica to wylot z jedną trochę grubszą rurą wylotową zamiast dwóch) naprawdę Bardzo cichy tłumik !,aż byłem w szoku koszt 220pln + 35 ,robocizna i naprawdę nie żałuję!!!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 10, 2013 00:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Wto Gru 10, 2013 08:52 Jaki tłumik zamiast oryginalnego?
TAK, wydaje się,że to ten (nie wiem ,czy to nie "Płócienniczak",musiałbym zadzwonić do mechanika,bo na paragonie ,niema nazwy producenta)w każdym razie ,daje radę ,nawet bardzo,zaskoczyła mnie szczególnie cicha praca!(w\g mnie cichszy niż oryginał...przed korozją... )
Pojemność Vectry 1.9 150 KM ....więc jak najbardziej na miejscu
Ostatnio zmieniony przez alpacino Wto Gru 10, 2013 08:55, w całości zmieniany 2 razy
Tłumik jest oryginalny niemiecki jeszcze z nieprzepaloną od temperatury nalepką identyfikacyjną,także skorupowy,więc uważam że dłużej mi wytrzyma niż jakiś "dedykowany"polski
Tłumik jest oryginalny niemiecki jeszcze z nieprzepaloną od temperatury nalepką identyfikacyjną,także skorupowy,więc uważam że dłużej mi wytrzyma niż jakiś "dedykowany"polski
Hmmm..jak nimiecki i używany to GUT!!!!,jak Polski i nowy to już BEEEEE!!!! Boże co za ludzie ! i jak tu ma być dobrze ! no ,ale każdy kupuje co lubi (moim skromnym zdaniem Niemcy produkują najsłabsze układy wydechowe)
Hmmm..jak nimiecki i używany to GUT!!!!,jak Polski i nowy to już BEEEEE!!!! Boże co za ludzie ! i jak tu ma być dobrze ! no ,ale każdy kupuje co lubi (moim skromnym zdaniem Niemcy produkują najsłabsze układy wydechowe)
Ta niezdrowa polemika na temat właściwego wyboru układu wydechowego do niczego dobrego nie prowadzi.Za chwilę będziemy roztrząsać bitwę pod Grunwaldem,a nie to jest meritum.Czas i warunki atmosferyczne pokażą kto miał rację.
Mój tłumik końcowy też się powoli kończy, jedna warstwa (ta zewnętrzna) zaczyna się łuszczyć. Pomyślałem o kupnie używanego na alledrogo. Po zakupie i sprawdzeniu okazał się być w gorszej kondycji niż mój obecny. Już miałem odżałować ten zakup i go wyrzucić, ale postanowiłem go wybebeszyć. Po rozcięciu na pół okazało się, że środek jest w idealnym stanie. Wymyśliłem więc, że kupię kawałek blachy kwasowej i zrobię skorupę na ten wkład. Po małych przeróbkach udało mi się złożyć całość (włącznie z wypełnieniem watą szklaną). Mam teraz tłumik (wieczny), prędzej samochód mi zgnije niż wydech. Na razie jeszcze nie założyłem tego mojego wynalazku, czekam aż się skończy oryginał, może to potrwać trochę czasu, ale mnie się nie spieszy
Mój tłumik końcowy też się powoli kończy, jedna warstwa (ta zewnętrzna) zaczyna się łuszczyć. Pomyślałem o kupnie używanego na alledrogo. Po zakupie i sprawdzeniu okazał się być w gorszej kondycji niż mój obecny. Już miałem odżałować ten zakup i go wyrzucić, ale postanowiłem go wybebeszyć. Po rozcięciu na pół okazało się, że środek jest w idealnym stanie. Wymyśliłem więc, że kupię kawałek blachy kwasowej i zrobię skorupę na ten wkład. Po małych przeróbkach udało mi się złożyć całość (włącznie z wypełnieniem watą szklaną). Mam teraz tłumik (wieczny), prędzej samochód mi zgnije niż wydech. Na razie jeszcze nie założyłem tego mojego wynalazku, czekam aż się skończy oryginał, może to potrwać trochę czasu, ale mnie się nie spieszy
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Kwi 08, 2015 18:50
Do mojego ZT-T wpadł dziś tłumik od E46 330 , trochę kombinacji z montażem lecz dla wprawionego tłumikarza to nie był problem. Efekt jest powalający. Słychać tylko ryk silnika
Wczoraj u mnie wylądował tłumik firmy POLMOstrów. 209zł z montażem. Jakość wykonania wprost proporcjonalna do ceny, ale działa. Nic nie buczy, nic nie pierdzi.
Witam wszystkich ....
Mam do wymiany w swoim Roverku tłumik koncowy.
Jakis czas temu widziałem na allegro tlumiki koncowe tak jak oryginalne (tzw. nerka)jak na zdjęciu.
Nie stety na allegro w tej chwili dostępne sa tylko takie https://allegro.pl/rover-75-2-0iv6-2-5iv6-tlumik-koncowy-gratis-i5167642472.html.
Kiedys widziałem roverka z takim tłumikiem i strasznie odstawał i bardzo go bylo widac z pod zderzaka.
Moze ktos wie gdzie moge kupic taki jak orginalny, ewentualnie co byscie polecili do mojego 2,5 v6 zeby był cichy i nie trzeba by było duzo przerabiac pod autem.
stee-zoo, mam tłumik z linku i stanowczo odradzam. Nie dość, że głośny i buczy, to po 3 latach chyba grodzie się w nim przepaliły, bo powoli samochód zaczyna brzmieć jak po wiejskim tuningu.
Ja mam oryginał BMW E46 Diesel . Za montaż/dopasowanie zapłaciłem 100 zł + tłumik 70 zł .
Jest cichutko,nie wystaje i nie odczułem spadku mocy/dławienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum