Wysłany: Sro Sty 08, 2014 21:41 Smoku-mój pierwszy samochód :)
Witam,przedstawiam moją bestie. Mam go dopiero kilka dni i jestem z niego zadowolona. Wiadomo że czeka mnie dużo pracy przy nim, musze zainwestować i doprowadzić hamulce do ładu, bo wciskając do końca dopiero zaczynają hamować i drążek skrzyni biegów bo ma luzy:) Planuję zrobić go unikatowego jakaś spora naklejka na bok,ewentualnie na maske;p Felgi i kolor są dla mnie mega Osiągi mało mnie interesują, uwielbiam tunning wizualny polecacie coś ? gdzie można dostać np orginalny znaczek mg na przód bo poprzedniemu właścicielu gdzieś znikł .
Jechałam po niego ponad 300 km,prawko mam od 2 miesiecy i jezdziłam tylko po coś jak rodzice chcieli i to mało Wracajac ja musiałam prowadzić samochód to był dla mnie chrzest bojowy
Ostatnio zmieniony przez TheKOktajl Sro Sty 08, 2014 21:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 08, 2014 21:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tuning wizualny i pokrowce to dobrze nie brzmi. Kup sobie używane oryginalne poszycie fotela i przełóż
jesteś z łodzi z tego co widzę. Wpadnij kiedyś na spot to CI powiemy co i jak
Jeżeli chcesz cęsci do MG to jedź na szrot w ksawerowie Łódzka 172 coś takiego .
Szrot jest przy trasie na pabianice
Dzieki wam no na pewno wpadnę hmm a co powiecie na temat tej serii auta? co najcześciej psuje sie w tym modelu. Moi rodzice mają Rovera 400 co jak co psują sie niewielkie rzeczy a silnik pomimo 15 lat chodzi bez problemu. A jak z tym modelem?
Podstawowy problem to HGF - uszczelka pod głowicą
Praktycznie nieunikniony element serii k
Daj mu się spokojnie zagrzać na zimnym i przed zgaszeniem niech się trochę ostudzi to wydłuży czas do zrobienia uszczelki
I dobry olej + częstrze wymiany
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A co powiecie na hamulce ? czy to bedzie duży koszt. Napisałam na początku że zaczynają hamować dopiero przy mocnym wciśnięciu oczywiście do końca. Domyślam się że, Rovery mają chyba taką ceche,bo jezdziłam wiadomo na suzuki,punto(lekko i prawie stają w miejscu) i roverem 400 i zauważyłam że są to hamulce konkretne trzeba wcisnąć,ale mój samochód jeszcze bardziej a dziwi mnie to bo jest to mniejszy samochód od 400 i powinien szybciej hamować.
Jadę niedługo do mechanika,ale tak was pytam żeby orientacyjnie wiedzieć.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 09, 2014 20:34
Sprawdź poziom płynu hamulcowego - może jest niski i pedał hamulca później reaguje.
Też tak miałem, że musiałem do samego końca wcisnąć, żeby zahamować, a dodatkowo przy kręceniu wysokich obrotów na 2-3 biegu zapalała sie kontrolka ręcznego.
standardowe hamulce w r200 szału nie robią nawet w dobrym wydaniu ... jak już masz coś z nimi robić, to może poszukaj jarzm, zacisków tarcz i klocków od wersji 1.8 VVC ... tam jest średnica tarcz 282mm i skutecznośc hamowania wyższa. Tyle, że minimum wtedy to felga 15 cali. Ale warto ... albo kup standardowej wielkosci tarcze i klocki, ale w jakiejś dobrej konfiguracji ...
z tego co mi wiadomo, mam 16 cali, ale może są starte klocki, ma okolo 200 tys km,więc całkiem możliwe. Z tym płynem sprawdze,fajnie by było jakby to było to
Samochodzik Luxsio
Kup klocki ATE + Tarcze ATE a jeśli drogo możesz kupić np Brembo + klocki ATE hamują bardzo dobrze klocki ATE są bardzo dobre poczytaj tarcze też ale z Tarczami + klocki wychodzi duża suma
Ja sobie sprawiłem Zestaw Klocki ATE + tarcze Brembo i hamują rewelacja nawet na przeglądzie gostek powiedział że rzadko spotykana tak skuteczność Z tarczami ATE była by jeszcze lepsz skuteczność ale to już sporo wyższy koszt
Tył masz bębenki ? Ja też właśnie będę musiał wymieniać za jakiś czas bo tył słaby na testach wypadł a nie wymieniałem od kupna .
Kupię też zestaw szczęk ATE 139zł za pobraniem wychodzi komplecik na dwie strony 9 tylna oś
Smoku sprawuje się na razie okej . Martwi mnie ubywanie płynu chłodniczego,czytałam i wiem że mogą być to objawy HGF,ale czy są jeszcze jakieś konkretne sygnały że chodzi o tą uszczelkę?. Samochód pracuje elegancko. Jeżdzę małe dystansy. Co o tym sądzicie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum