Witam wszystkich serdecznie ! Jestem nowym uzytkownikiem forum oraz R75 2.5V6. Postanowiłem dopisać sie do tego tematu, i może ktoś mi pomoże. Od jakiegoś czasu szukam informacji na temat inspekcji. Każdy porusza raczej problem kasowania, a mi chodzi o długość w KM i czy można przekodować przebieg inspekcji na np 10 000km. Przypomnienie o wymianie oleju to przydatna rzecz, lecz jak dla mnie nieużyteczna bo podobno resetuje się na kolejne 15 000 mil, a ja tyle na jendym oleju nie zamierzam jeździć. Fajnie byłoby gdyby "krzyczał co 10.000km max 15000. Czy jest to możliwe ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 19, 2014 15:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Nie Sty 19, 2014 21:38 Inspekcja
Witam. Panowie. Kupiłem interface diagnostyczny ELM 327 na Bluetooth i sciągnąłem sobie program na telefon. Tyle tylko że idzie zrobic wszystko oprócz skasowania inspekcji olejowej. Czy może ktoś ma coś podobnego i mu się udało?
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 11:50 Re: Inspekcja
dany1107 napisał/a:
Witam. Panowie. Kupiłem interface diagnostyczny ELM 327 na Bluetooth i sciągnąłem sobie program na telefon. Tyle tylko że idzie zrobic wszystko oprócz skasowania inspekcji olejowej. Czy może ktoś ma coś podobnego i mu się udało?
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Pon Sty 20, 2014 17:09
szpynior .Mówiąc wszystko, miałem na myśli że idzie tym zrobic najprostrze żeczy jakie się da,np: odczytac błedy,skasowac je,sprawdzic ciśnienie doładowania, zrobic wykres spalin. Ale nie skasowac inspekcji. Tak że pozostaje drucik i cheja?
Jeśli istnieje taka możliwość to tylko T4,ale wydaje mi się, że producent nie przewidzał krótszego interwału serwisowego.
Z praktyki wiem,że taka możliwość istnieje w samochodach grupy volkswagena serwis może być ustawiany " Vas-em " np.na 15000 lub 30000 tzw.longlife
a to szkoda wielka, bo moim zdaniem taki przebieg dla oleju to troche przęgięcie. No cóż, pozostaje klasyczna metoda zapisywania przebiegu oleju, a kasowanie inspekcji tylko po to, żeby nie "krzyczała".. Pozdrawiam i dzięki!
Mnie się wydaje, że nie może być u nas zmieniona, na pewno nie przez T4
Ktoś ma wiedzę jakie dokładnie jest wskazanie zaraz po skasowaniu inspekcji?
Ile to jest KM na wyświetlaczu, po przekręceniu stacyjki na pozycję I ?
Rave podaje 24000, a mnie coś świta 24768...
Dla zegarów z grupy BMW takie rzeczy jednak można zmieniać.
Przestawiając odpowiednią grupę bitów w naszym ROMie można uzyskać dostęp do panelu konfiguracyjnego pewnych parametrów:
co obrazuje taki screen (u nas nieznacznie uboższy)
Jednak trzeba być ostrożnym, bo można sobie "pikacza" wyłączyć, albo zrobić z manuala pół automat Symbol skrzyni automatycznej (_) pusty zostanie na dolnym LCD
Na podstawie zmian dokonywanych w ROMie przez ten konfigurator, można znaleźć interesujące nas bajty. W sumie część z nich znam, ale nie wszystko. Pogoda trochę nie sprzyja, bo tak można by zawalić 3-4h w nocy
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum