Jeżeli mocowania podejdą to myślę że zaryzykuje i go założę ( ten za 260 ). Wizualnie jest ładniejszy, a konkretnie to mi zależy na końcówce, no i dwie rury. Chyba że ze starego przespawam ale to pewnie trochę roboty no i trza spawacza szukać.
Dzięki za informacje. W takim razie muszę z niego zrezygnować. Ja planuje wymienić tłumik końcowy i środkowy. Skoro jest większa średnica to środkowy tez nie podejdzie do katalizatora Trzeba by katalizator i kolektor wydechowy też od 1.8
Myślicie że założenie większej średnicy wydechu mogło by coś zmienić ?
Jeżeli ktoś ma jakieś namiary na dobry wydech niech podeśle. Rozglądałem się za wydechem z nierdzewki, ale jeszcze nic nie znalazłem.
Darekk999, zwiększona średnica w wolnossącym skutkuje spadkiem mocy.
Silniki nieuturbione muszą mieć w układzie wydechowym pewien ściśle wyliczony opór (dlatego inne tłumiki są w 1.8, a inne 1 .4). Sprawa jest prostsza w wypadku jednostek doładowanych: im łatwiej przez rurę dmucha, tym lepiej jedzie.
Ciufa, wychodzi ok 5 000 zł za kompletny wydech, a gdzie tam jeszcze ultra lekkie flywheel? Biorąc pod uwagę wartość ZR'ka 1.4 mało opłacalny interes.
Przy wersji 160 już bym się zastanawiał...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum