Forum Klubu ROVERki.pl :: [k-series] Znów wyrwało mi wąż z króćca
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[k-series] Znów wyrwało mi wąż z króćca
Autor Wiadomość
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 16:10   [k-series] Znów wyrwało mi wąż z króćca
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Witam znów poleciał wąż od tego króćca nie wiem co jest odpowietrzałem pare razy niby było oki przez 2 dni a dzis poleciał znów 2 raz wcześniej około czwartku głowica była sprawdzana itp
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 16:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 17:18   

Korek zbiorniczka wyrównawczego do sprawdzenia. Pewnie zaworek w korku niesprawny i rośnie ciśnienie w układzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 06:07   

a w roverach jest taki sam korek bo pojadę w tygodniu na szrot to zobaczę bo tutaj poloneza nie znajde

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 07:07 ]
a jak go moge sprawdzić ??
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 10:34   

cortez napisał/a:
a w roverach jest taki sam korek
Tak, taki sam.

cortez napisał/a:
pojadę w tygodniu na szrot to zobaczę
Nie warto, bo i tak nie będziesz wiedział, czy ten korek jest sprawny.
Kup nówkę, bo drogie to nie jest: http://www.tomateam.pl/sk..._dzial=-&c=1268
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 15:43   

Tylko ze jestem w holandii :( to jest ten problem

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 16:43 ]
Oby to był ten korek bo już mi ręce opadają
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 06:58   

Możesz poszukac tez od Land Rovera Freelandera 1.8
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
cortez 




Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 36
Skąd: Rybnik

MG TF

Wysłany: Sro Kwi 23, 2014 18:38   

Oki znalazłem zacenili sie 10 Euro ale mają w tym sklepie wszystkie części do mg itp jak tam byłem bo mam tam 70km to znalazłem sie chyba w raju :D a teraz czekam na przesyłkę oby to był ten korek
 
 
Hansel 




Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 2

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 01, 2014 19:28   

Siema, mam podobny problem. Wymieniłem korek (na taki zwykły zamiennik za 20zł) i przez tydzien było ok, ale jak sie zrobiło troche cieplej i właczyłem klime to wywaliło znowu węża z chłodnicy.

W jaki sposób sprawdzić czy korek działa prawidłowo? Moge np. podłaczyc kompresor pod układ i zwiękaszjąc stopniowo cisnienie sprawdzać czy bedzie puszczał? przy jakim cisnieniu zaworek w korku powinien puścić?

pozdro
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 18, 2014 19:13   

powinien puścić przy ok 1 barze, jesli pojawi sie podcicsnienie, to ma powietrze wpuścic
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Hansel 




Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 2

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 21, 2014 22:18   

Niestety problemu nie udało mi sie do końca rozwiązać. kupiłem juz chyba ze trzy nowe korki - 2 nie trzymają cisnienia w ogóle (zamiennik do rovera, drugi do freelandera) , przez co płyn sie gotuje i wypluwa mi go przez korek.Trzeci za to owiera sie dopiero przy cisnieniu prawie 3bary, przez co cisnienie robi sie niekiedy za wysokie. Wszystkie korki mają oznaczenia 140, powinny sie otworzyc przy cisnieniu ok 1bar.

Wie ktoś moze gdzie mozna kupić porządnie działający korek?

pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R All K-series]
Pytanie co do Oleju/Śilnika
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 13, 2008 16:46
hoosar
Brak nowych postów [R ALL] K Series 1.4 16V 104KM
Ustawienia do Landi Renzo Omegas.
f1x Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Kwi 13, 2010 12:02
tezewiusz
Brak nowych postów [L-series] Zrob to sam
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 28, 2014 17:44
Ukor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink