Forum Klubu ROVERki.pl :: [Range Rover l322] Problem z pilotem centralnego zamka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Range Rover l322] Problem z pilotem centralnego zamka
Autor Wiadomość
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



  Wysłany: Wto Lip 22, 2014 09:41   [Range Rover l322] Problem z pilotem centralnego zamka
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 2004

Witam,
wiem, że na ten temat trochę było ale co post to każdy podaje inny sposób i żaden nie działa.
PROBLEM:

Po wymianie baterii w kluczyku - centralny zamek przestał reagować na pilota. Potrzebuje jakiś skuteczny sposób powtórnej synchronizacji - kluczyka. Nie chce mi się wierzyć, żeby po wymianie baterii trzeba było za każdym razem jeździć do serwisu.

Dziękuję za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 22, 2014 09:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 21:33   

możesz przytoczyć zdjęcie pilota. Jeśli to taki sam system jak w R75 to w instukcji piszą, ze trzeba 5krotnie nacisnąć szybko oba przyciski trzymając kluczyk blisko odbiornika, a jak to stary lucas, to trzeba po otwarciu drzwi kluczykiem 4-5 krotnie przycisk zasilania
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:31   

Wstawiam zdjęcie:


Pierwszy sposób synchronizacji próbowałem. Drugiego nie rozumiem. Co oznacza 4-5 naciśnięcie zasilania? Gdzie ono się znajduje?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:42   

ach ta autokorekta. Chodziło mi o przycisk zamykania. Chociaż ten Twój pilot wygląda bardziej na ten nowszy Valeo niż na starego lucasa. Sprawdzić możesz. jak nie zadziała, to posprawdzaj wszystko w środku, spróbuj wyciągnąć baterię na dłużej itpitd. Dioda miga jak wciskasz guziki?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:45   

Tak diody migają, wszystko bez zarzutu. Pilot został rozkręcony w celu wymiany baterii na nową i od tego skończyła się komunikacja z samochodem. Dziwne ... ale jak myślę o tym, że mam wydać pieniądze na programowanie kluczyka po wymianie baterii to mnie krew zalewa :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:50   

a nie ma w instrukcji jakiejś procedury na wypadek wymiany baterii?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 22:55   

Problem jest taki, że nie mam żadnej instrukcji do tego samochodu a wszystko co znajduje jest po angielsku i to jakieś wyrywkowe informacje. Model to Range Rover 2.9 TD6 L322 2004 rok. Może ktoś ma polską instrukcję do tego modelu. Będę wdzięczny...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 22, 2014 23:59   

http://chomikuj.pl/ka_ef/instrukcje+obs*c5*82ugi+samochod*c3*b3w+Rover+Landrover+Range+rover/LandRover-rave02,2513973947.iso
Tu masz instrukcję serwisową i w środku instrukcja obsługi też jest. niestety po angielsku
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 06:39   

Dziękuję za linka. Jak znajdę odpowiedź to ją zamieszczę na forum. Może komuś się przyda.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 12:38   

a na tej stronie byłeś? http://topix.landrover.jl...ex?groupId=1655 tam są manuale do tych aut
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:41   

Tak na tej stronie byłe ale po rejestracji aby otrzymać jakąkolwiek dokumentację trzeba słono zapłacić w funtach :(
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:55   

Cześć, podaj mi nr VIN na PW a jutro postaram Ci się zdobyć procedurę adaptacji kluczyka i kod do odblokowania immo.
 
 
lukaskul 



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:58   

Chciałem podziękować forumowiczowi sTERYD za linka. Na stronie 86-5-7 znalazłem odpowiedź na mój problem i muszę przyznać, że jestem w szoku. Otóż co piszą:

Na wymianę baterii w pilocie mamy dokładnie 1 minutę. Jeżeli nie zdążymy pilot się rozprogramuje !! ! Jakaś masakra.

Aby przywrócić pilot do życia należy:

1. Wsiąść do samochodu i zamknąć z centralnego przycisku drzwi.
2. Włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić do pozycji 1 a następnie na pozycję 0. Musi to trwać krócej niż 5 sekund.
3. Wyciągnij kluczyk ze stacyjki.
4. Wciśnij i trzymaj przycisk UNLOCK i trzy razy spokojnie naciśnij przycisk LOCK. Cała operacja nie może trwać dłużej jak 15 sekund.
5. Puść obydwa przyciski.
6. Jeżeli poszło wszystko ok BCU powinien otworzyć i zamknąć z powrotem samochód.
7. Jeżeli poszło wszystko ok, włóż kluczyk z powrotem i włącz zapłon.
8. Procedura zakończona.

Jutro wypróbuje i dam znać. Dziękuję za wszytsko.

[ Dodano: Sro Lip 23, 2014 18:58 ]
Nie mogłem wytrzymać i pobiegłem do samochodu. DZIAŁA !! ! Wystarczy zachować w/w procedurę i wszystko wraca do normy. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Land Rover] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Sty 09, 2011 00:47
kasjopea
Brak nowych postów [Range Rover L322] Problem z EAS - EASUnlock
lukaskul Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Lip 27, 2014 09:12
lukaskul
Brak nowych postów [Range Rover L322 2004] - problem z centralnym zamkiem
surfkuba Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Wto Lut 25, 2014 20:28
sTERYD
Brak nowych postów [Range Rover] Gdzie jest modul EWS w RR L322 3.0 z 2003
kacha1981 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Pon Paź 10, 2011 19:49
kacha1981
Brak nowych postów [Range Rover] Centralny zamek problem
Ciąg dalszy problemu
jacek_1 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Sob Sty 19, 2008 19:29
jacek_1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink