Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] pompa czy turbina?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] pompa czy turbina?
Autor Wiadomość
piotrek88 



Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 2



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 20:40   [R600] pompa czy turbina?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

witam.posiadam roverka 600 2.0 diesel 105 km. od dwoch lat.jadac autem auto staraciło moc a za mna była ogromna chmura dymu białego..przekrecajac kluczyc stacyjki auto przez chwile nie zgasło i dostało wysokich obrotow..płyn chłodniczy podszedł do korka..auto kreci ale nie odpala.płyn stan i kolor jest ok.tak jak olej.czy to wina pompy paliwa , uszczelki pod głowica czy turbiny..dodam ze wczesniej auto taciło moc, gasło w trasie i zapalała sie zółta kontolka.po zgaszeniu i odpaleniu było ok.dzieki i pozdro
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Sie 19, 2014 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 19, 2014 20:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 21:06   

Turbo padło pewnie ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
piotrek88 



Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 2



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 21:23   

ale to nie na sto % bo jak kupie to nie oddam jej:)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 23:10   

Z tego co napisałeś masz chorobę wściekłych turbin :wink:

Choć możliwe ze coś już tez z silnikiem się stało :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mustek3 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2014
Posty: 58
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Sie 25, 2014 11:53   

Ściąg boczny wąż od turbiny i sprawdź palcem jaki masz luz na wirniku. Najlepiej, aby nie było go wcale lub minimalny. Możesz też ściągnąć więcej węży od intercoolera i zobaczyć ile jest oleju w dolocie. Nie powinno, być w ogóle.
Jak mi padła turbina to były tumany biało-siwego dymu z wydechu. Z tym, że odpalał bez problemów.
_________________
http:
//www.autocentrum.p...999816319_2.gif
 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Sie 26, 2014 10:28   

Pewnie złożyły sie dwie awarie. Pierwsze jak ci auto gasnie i wywala check to wiązka pompy do sprawdzenia.. 2 zdechło turbo i przy okazji wywaliło uszczelke pod głową. Lub ewentualność mało prawdopodobna rozrząd sie przestawił. Chic raczej by ci rozwaliło silnik. Nie widząc auta ciężko stwierdzić
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Turbina
Vader Rover serii 600, Honda Accord 26 Sro Lut 10, 2010 11:15
TrAViShOn
Brak nowych postów [R600] Co dalej z tą turbiną
andrju Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Kwi 10, 2007 15:08
Tommy05
Brak nowych postów [R600] Mokra turbina
Gość Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Gru 18, 2007 20:49
Brt
Brak nowych postów [R600] Słabo odczuwalna turbina
distortion91 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 03, 2013 06:58
kruszan
Brak nowych postów [R600] Turbina, rozrząd i komplikacje
color Rover serii 600, Honda Accord 18 Wto Maj 06, 2008 14:08
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink