Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 11:52 [R600] Co dalej z tą turbiną
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
[Rover620Sdi]
witam wszystkich ktorzy pomoga mi w rozwiazaniu mojego problemu zawiazanego z turbina i odrazu im dziekuje
wedlug wczesniejszych zlecen i po zostosowaniu sie do nich a mianowicie:
-Roverek po uruchomienie przerywal obroty skakaly jak zabka ze czasmi az potrafilo to wyprowadzic z rownowagi
po odczycie kodow bledow (81)padlo na Czujnik podniesienia igły wtryskiwacza
okazalo sie ze przyczyna tej przerywanej pracy silnika jest zabrudzony nastawnik zastosowalem
wedlug zalecen srodek do czysczenia wtryskiwaczy i autko zaczelo pozytywnie sie zachowywac az milo jest patrzec
jeszcze po rozruchu czasami przerywa ale potem jest wszystko ok ale problem z turbina nadal istnieje
- sprawdzilem czy turbina dziala poprzez zwiekszenia obrotow i obserwacj wezy doszlem do wniosku ze jest
wporzadku weze pecznieja
-sprawdzilem tez stan tych wezy i polaczenia przewodow i zloczek do czujnika podniesienia
igly wtryskiwacza moim zdaniem jest ok ,a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM
szukalem go w okolicy akumulatora ale zauwazylem tam tylko dwa bezpieczniki o wysokim nominale i przekaznik
zebym mial tylko pojecie jak on wyglada
teraz to przychodzi mi tylko pomysl wymiany ECM I CZUJNIKA
Pomyslalem sobie jeszcze ze po odlaczeniu kamp wskaze awarje (przerwa w oblodzie )
i komp pokoze nastepny kod bledow wyselekcjonuje przyczyne konkretnej awari ale czyto pomoze i ma ses
Tak wiec prosze o dalsze pokierowanie mnie
auto mam od nie dawna troszke to potrwa zanim polapie sie gdzie co jest
ROVERO: Udzielam ostrzeżenia za niestosowanie się do zasad forum i czterokrotne umieszczanie tego samego tematu w kąciku Usterki, nie wspomnę o błędach - szanuj czytających. Model umieszczamy w temacie
Niech to będzie ostrzeżenie dla innych nie czytających regulaminu i zasad na forum.
[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 9:51 pm ]
Dziekuje za ostrzezenie to prawie jak za komuny nagana za zle zachowanie
prosilem o pomoc ale dziekuje pojade do serwisu kiedy wroce do Polski
jestem ciekawy jak ty bys pisal po 20-stu latach na obszczyznie i jeszcze jedno moja klawiatura niema znakow polskich a za wielokrotne pzeslanie postu to nerwy bo i komp mi nawala
jezeli chodzi Ci i zalezy na przeprosinach to bardzo przepraszam
i myslalem ze pomagacie a nie karcicie
co do bledow zeczywiscie bylo ich jak mrowek? jezeli chodzi Ci o poprawe obiecuje ze to zrobie i dziekuje jeszcze raz za udzielenie pomocy
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 22:58, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
igly wtryskiwacza moim zdaniem jest ok ,a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM
Jeżeli problem nadal występuje i komp zgłasza ten błąd, to skłaniałbym się ku wymianie pompy wtryskowej, taniej na używaną (bo chyba to w niej ten czujnik się znajduje).
Na 99% przyczyną nie jest uszkodzony ECM.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jeżeli problem nadal występuje i komp zgłasza ten błąd, to skłaniałbym się ku wymianie pompy wtryskowej, taniej na używaną (bo chyba to w niej ten czujnik się znajduje).
Na 99% przyczyną nie jest uszkodzony ECM.
Ten czujnik znajduje sie w pierwszym wtryskiwaczu. Można spróbowac go wymienić, ale ja bym najpierw zobaczył omomierzem, czy ma przejście lub jakąś rezystancję.
A co do "zrypki" to My staramy sie pomóc, ale i Ty postaraj sie Nas zrozumieć, gdy czytasz podobny post np. 4x dziennie Odnalezienie swoich wcześniejszych postów naprawdę nie jest trudne. Na stronie głównej masz po prawej opcję "pokaż swoje posty". Klikasz, przeglądasz i piszesz dalej w tym samym wątku, którego dotyczy temat Poklikaj sobie kiedyś po całym forum, przeczytaj zasady regulamin i FAQ i jak poznasz, to next time nie będzie problemów.
Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 14:42 Re: [R600 2.0SDi] Co dalej z tą turbiną
Cytat:
witam wszystkich ktorzy pomoga mi w rozwiazaniu mojego problemu zawiazanego z turbina i odrazu im dziekuje
NIe ma za co
Cytat:
okazalo sie ze przyczyna tej przerywanej pracy silnika jest zabrudzony nastawnik zastosowalem
wedlug zalecen srodek do czysczenia wtryskiwaczy i autko zaczelo pozytywnie sie zachowywac az milo jest patrzec
Cisze się że posłuchałeś moich rad odnośnie czyszczenia nastawnika z użyciem preparatu do wtryskiwaczy. jeszcze kilkakrotnie go uzyj i problem z przerywaniem powinien ustąpić.
Cytat:
jeszcze po rozruchu czasami przerywa ale potem jest wszystko ok ale problem z turbina nadal istnieje
Co konkretnie tyczy ise twojej turbiny bo juz nie pamiętam, pisałeś że wszystko jest ok. czyli węże puchną itp. To w czym nadal tkwi problem??
Cytat:
a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM
Watpie w to bardzo.
Cytat:
teraz to przychodzi mi tylko pomysl wymiany ECM I CZUJNIKA
Jeżeli chcesz to posiadam czujnik położenia igły wtryskiwacza razem oczywiście jest to zały wtrysk, ale i tak sądze że to nie do końca tkwi w tym przyczyna.
Pozdrawiam
P.S. Przepraszam jeżeli coś namieszałem w odpowiedzi na tego posta. Ale nie jestem zwolennikiem tego rodzaju kontaktu i jeszcze nie jestem obeznany jak w nim postępować prwaidłowo, bardziej odpowiadał mi sposób za pomocą grup tematycznych w OE.[/quote]
P.S. Przepraszam jeżeli coś namieszałem w odpowiedzi na tego posta. Ale nie jestem zwolennikiem tego rodzaju kontaktu i jeszcze nie jestem obeznany jak w nim postępować prwaidłowo, bardziej odpowiadał mi sposób za pomocą grup tematycznych w OE.
[/quote]
Zostawiłeś tag [/quote] na końcu posta
Jak odpowiadasz, to nie musisz wstawiać pustego wiersza po cytacie (jest on wstawiany automatycznie).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum