Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Co dalej z tą turbiną
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 12:57
[R600] Co dalej z tą turbiną
Autor Wiadomość
andrju 



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 1
Skąd: NOWA RUDA



  Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 11:52   [R600] Co dalej z tą turbiną
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

[Rover620Sdi]
witam wszystkich ktorzy pomoga mi w rozwiazaniu mojego problemu zawiazanego z turbina i odrazu im dziekuje
wedlug wczesniejszych zlecen i po zostosowaniu sie do nich a mianowicie:
-Roverek po uruchomienie przerywal obroty skakaly jak zabka ze czasmi az potrafilo to wyprowadzic z rownowagi
po odczycie kodow bledow (81)padlo na Czujnik podniesienia igły wtryskiwacza
okazalo sie ze przyczyna tej przerywanej pracy silnika jest zabrudzony nastawnik zastosowalem
wedlug zalecen srodek do czysczenia wtryskiwaczy i autko zaczelo pozytywnie sie zachowywac az milo jest patrzec
jeszcze po rozruchu czasami przerywa ale potem jest wszystko ok ale problem z turbina nadal istnieje
- sprawdzilem czy turbina dziala poprzez zwiekszenia obrotow i obserwacj wezy doszlem do wniosku ze jest
wporzadku weze pecznieja
-sprawdzilem tez stan tych wezy i polaczenia przewodow i zloczek do czujnika podniesienia
igly wtryskiwacza moim zdaniem jest ok ,a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM
szukalem go w okolicy akumulatora ale zauwazylem tam tylko dwa bezpieczniki o wysokim nominale i przekaznik
zebym mial tylko pojecie jak on wyglada
teraz to przychodzi mi tylko pomysl wymiany ECM I CZUJNIKA
Pomyslalem sobie jeszcze ze po odlaczeniu kamp wskaze awarje (przerwa w oblodzie )
i komp pokoze nastepny kod bledow wyselekcjonuje przyczyne konkretnej awari ale czyto pomoze i ma ses
Tak wiec prosze o dalsze pokierowanie mnie
auto mam od nie dawna troszke to potrwa zanim polapie sie gdzie co jest

ROVERO: Udzielam ostrzeżenia za niestosowanie się do zasad forum i czterokrotne umieszczanie tego samego tematu w kąciku Usterki, nie wspomnę o błędach - szanuj czytających. Model umieszczamy w temacie :twisted:

Niech to będzie ostrzeżenie dla innych nie czytających regulaminu i zasad na forum.


[ Dodano: Pon Kwi 09, 2007 9:51 pm ]
Dziekuje za ostrzezenie to prawie jak za komuny nagana za zle zachowanie
prosilem o pomoc ale dziekuje pojade do serwisu kiedy wroce do Polski
jestem ciekawy jak ty bys pisal po 20-stu latach na obszczyznie i jeszcze jedno moja klawiatura niema znakow polskich a za wielokrotne pzeslanie postu to nerwy bo i komp mi nawala
jezeli chodzi Ci i zalezy na przeprosinach to bardzo przepraszam
i myslalem ze pomagacie a nie karcicie
co do bledow zeczywiscie bylo ich jak mrowek? jezeli chodzi Ci o poprawe obiecuje ze to zrobie i dziekuje jeszcze raz za udzielenie pomocy
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 22:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 11:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 11:54   

Cytat:
igly wtryskiwacza moim zdaniem jest ok ,a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM

Jeżeli problem nadal występuje i komp zgłasza ten błąd, to skłaniałbym się ku wymianie pompy wtryskowej, taniej na używaną (bo chyba to w niej ten czujnik się znajduje).
Na 99% przyczyną nie jest uszkodzony ECM.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 13:42   

Cytat:
Jeżeli problem nadal występuje i komp zgłasza ten błąd, to skłaniałbym się ku wymianie pompy wtryskowej, taniej na używaną (bo chyba to w niej ten czujnik się znajduje).
Na 99% przyczyną nie jest uszkodzony ECM.


Ten czujnik znajduje sie w pierwszym wtryskiwaczu. Można spróbowac go wymienić, ale ja bym najpierw zobaczył omomierzem, czy ma przejście lub jakąś rezystancję.

A co do "zrypki" to My staramy sie pomóc, ale i Ty postaraj sie Nas zrozumieć, gdy czytasz podobny post np. 4x dziennie ;) Odnalezienie swoich wcześniejszych postów naprawdę nie jest trudne. Na stronie głównej masz po prawej opcję "pokaż swoje posty". Klikasz, przeglądasz i piszesz dalej w tym samym wątku, którego dotyczy temat ;) Poklikaj sobie kiedyś po całym forum, przeczytaj zasady regulamin i FAQ i jak poznasz, to next time nie będzie problemów.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Tommy05 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 17
Skąd: Święciechowa



Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 14:42   Re: [R600 2.0SDi] Co dalej z tą turbiną

Cytat:
witam wszystkich ktorzy pomoga mi w rozwiazaniu mojego problemu zawiazanego z turbina i odrazu im dziekuje


NIe ma za co :mrgreen:

Cytat:
okazalo sie ze przyczyna tej przerywanej pracy silnika jest zabrudzony nastawnik zastosowalem
wedlug zalecen srodek do czysczenia wtryskiwaczy i autko zaczelo pozytywnie sie zachowywac az milo jest patrzec


Cisze się że posłuchałeś moich rad odnośnie czyszczenia nastawnika z użyciem preparatu do wtryskiwaczy. jeszcze kilkakrotnie go uzyj i problem z przerywaniem powinien ustąpić.


Cytat:
jeszcze po rozruchu czasami przerywa ale potem jest wszystko ok ale problem z turbina nadal istnieje


Co konkretnie tyczy ise twojej turbiny bo juz nie pamiętam, pisałeś że wszystko jest ok. czyli węże puchną itp. To w czym nadal tkwi problem??


Cytat:
a moze jest uszkodzony modul kontroli silnika ECM


Watpie w to bardzo.

Cytat:
teraz to przychodzi mi tylko pomysl wymiany ECM I CZUJNIKA


Jeżeli chcesz to posiadam czujnik położenia igły wtryskiwacza razem oczywiście jest to zały wtrysk, ale i tak sądze że to nie do końca tkwi w tym przyczyna.

Pozdrawiam

P.S. Przepraszam jeżeli coś namieszałem w odpowiedzi na tego posta. Ale nie jestem zwolennikiem tego rodzaju kontaktu i jeszcze nie jestem obeznany jak w nim postępować prwaidłowo, bardziej odpowiadał mi sposób za pomocą grup tematycznych w OE.[/quote]
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 14:57   

Tommy05 napisał/a:
P.S. Przepraszam jeżeli coś namieszałem w odpowiedzi na tego posta. Ale nie jestem zwolennikiem tego rodzaju kontaktu i jeszcze nie jestem obeznany jak w nim postępować prwaidłowo, bardziej odpowiadał mi sposób za pomocą grup tematycznych w OE.
[/quote]
Zostawiłeś tag [/quote] na końcu posta ;-)
Jak odpowiadasz, to nie musisz wstawiać pustego wiersza po cytacie (jest on wstawiany automatycznie).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tommy05 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 17
Skąd: Święciechowa



Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 15:08   

Cytat:
Zostawiłeś tag na końcu posta ;-)

Sorry :oops:
Cytat:
Jak odpowiadasz, to nie musisz wstawiać pustego wiersza po cytacie (jest on wstawiany automatycznie)

OK
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Który kabel diagnostyczny? i co dalej...
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 11 Pon Gru 06, 2010 00:02
kasjopea
Brak nowych postów [R600] Turbina
Vader Rover serii 600, Honda Accord 26 Sro Lut 10, 2010 11:15
TrAViShOn
Brak nowych postów [R600] Mokra turbina
Gość Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Gru 18, 2007 20:49
Brt
Brak nowych postów [R600] pompa czy turbina?
piotrek88 Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Sie 26, 2014 10:28
BlackD
Brak nowych postów [R600] Słabo odczuwalna turbina
distortion91 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 03, 2013 06:58
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink