Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 09:20 [R600Sdi] DMC przyczepy z dowodu Rubryki O1 i O2
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Koledzy jak w temacie co macie wbite w dowodach od swoich R600 w rubrykach
O1 i O2? Proszę o silnik i dane z okienek O1 i O2. Wydaje mi się , że albo R600 ma konstrukcję nieprzystosowaną do jazdy z przyczepą albo mam błąd w dowodzie O ile w O1 mam 1400kg to w O2 mam śmieszne 450kg Golf III 1,4 w benzynie ma więcej w tym drugim okienku Muszę wyjaśnić sprawę bo dużo jeżdżę z przyczepką lekką i muszę mieć wszystko 100% legalnie
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 09:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 10:10
Po lifcie - styczeń 1998
[ Dodano: Czw Wrz 04, 2014 11:10 ]
No i niestety Wydział Komunikacji nie do przeskoczenia. Są w stanie wykonać mi korektę w okienku O2 ale tylko do 500kg (podpierając się instrukcją do R600 jaka była dla polskich dystrybutorów a tam właśnie taka informacja się znajduje). Zaświadczenie ze stacji diagnostycznej lub wskazanie innego R600 z masą 600kg w O2 nic nie pomoże. Jedynie świadectwo homologacji które jest raczej nie do zdobycia (a i tak nie ma pewności na jakie masy R600 był homologowany). Pozostaje zmiana przyczepy niestety.
Myślę, że to nie jest problem z WK, a z urzędnikami Gdybyś któregoś z nich znał, to mogliby Ci wbić nawet i dwie tony
Powodzenia. Ja niedługo będę walczył z WK przy próbie wbicia mojej wersji do dowodu, bo póki co obawiam się, że w przypadku kolizji auto mogłoby zostać wycenione jak za podstawową wersję...
Planuję zacząć od rzeczoznawcy - może warto żebyś Ty także się do takiego gościa udał? Oni często mają dojścia do odpowiednich dokumentów.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 11:14
WK akurat był skłonny zrobić korektę tej wartości co jest miłym zaskoczeniem, bo bez świadectwa homologacji podobno takich rzeczy się nie da załatwić. Niestety nie mając dokumentu od producenta (świadectwo homologacji) na którym mogli by się oprzeć, wzięli dane z oficjalnej książki dla dystrybutorów R600 na Polskę. Zaświadczenie od diagnosty w takim wypadku nie jest brane pod uwagę bo podobno było wiele nadużyć i wpisywanie zawyżonych mas. Koszta rzeczoznawcy niestety są raczej wysokie,a zaświadczenie od niego też nie pomoże. Jedyne co mogę zrobić to obniżyć DMC posiadanej przyczepki - producent wystawi mi nowe świadectwo homologacji i tabliczkę znamionową za 74 zł netto. Wtedy będę mógł jeździć z dokładnie tą samą przyczepą o tej samej wadze rzeczywistej ( bo to co wożę nie waży dużo więc się wagowo zmieści) tylko legalnie nieźle to jest popaprane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum