Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 turbo] Spiek - szybka porada
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[220 turbo] Spiek - szybka porada
Autor Wiadomość
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 11:51   [220 turbo] Spiek - szybka porada

Cześć!
Po zamontowaniu spieka 6 łapkowego made by Radzikowski, zrobił się włącznik.
Po minimalnym odpuszczeniu sprzęgła auto rwie kapę w miejscu i wyrywa łapy silnika (dosłownie), albo oni z czymś przegięli albo to moja wina gdzieś, pytanie tylko czy da się coś z tym zrobić? Jakieś pomysły?

Jeśli nie to lepiej pokusić się o kolejny eksperyment i odsyłać do nich sporzęgło kolejne na zrobienie pół-spieka czy założyć tego zakichanego nationala?

Pozdrawiam.
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 03, 2014 11:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lis 03, 2014 11:56   

w dieslu mam nationala ale z tego co czytalem o tych sprzeglach to do turbo beny bym tego nie zakladal, tym bardziej jesli liczysz na poprawe osiagow wzgledem serii
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 15:05   

ja mam spieka 4 łopatkowego w dieslu u mnie dość fajnie spina i nie jest 0-1kowy na dodatek dobrze posmarowana łapa sprzęgła i pedał można palcem wciskać lżej chodzi niż jakbym miał wysprzęglik hydrauliczny
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 17:30   

potwierdzam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 18:52   

Też ma spieka w swoim turbo i da się normalnie jeździć jak się umie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 22:50   

To u mnie zero, to nie kwestia umiejętności bo po odpuszczeniu sprzęgła w ułamku sekundy słychać klaśnięcie sprzężenie i auto wyrywa. Wydaje mi się że to kwestia za bardzo zebranego docisku, aczkolwiek nie mam możliwości kombinacji z dokładaniem drugiego słoneczka ponieważ nie stać już mnie po prostu na kolejne wyciąganie i przekładanie i kombinowanie ze skrzyniami.
Jutro odbieram używane valeo, oddam do regeneracji i obicia kevlarem jak polecił mi Markzo i zobaczymy jak będzie.

[ Dodano: Pon Lis 03, 2014 22:50 ]
A tak btw myślicie że drugie słoneczko coś by pomogło?
!@!$# nie ogarniam oddawałem sprzęgło do radzikowskiego i nagle okazuje się że u mnie jest jakaś kupa, czego to może być wina, im więcej pomysłów tym lepiej.
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 04, 2014 08:06   

Strzemo napisał/a:
A tak btw myślicie że drugie słoneczko coś by pomogło?


na podwójnym słoneczku będzie tylko twardszy pedał a spinanie wg mnie pozostanie bez zmian,
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 04, 2014 15:40   

U mnie wyglądało to tak że spiek nie miał dodatkowego słoneczka lecz pierścień który nachodził na oryginalne słoneczko tak że zostawało ze 2cm łapek niestety nie mam foto spieka od drugiej strony ale na ori docisku widać takie trzy plamki czerwone i ten pierścień sięgał na tyle że zasłonił by tą środkową plamę

czy to coś dało , zabrało nie wiem nie miałem bez
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 04, 2014 17:46   

Kozik napisał/a:
na podwójnym słoneczku będzie tylko twardszy pedał a spinanie wg mnie pozostanie bez zmian,

A nawet może być trudniej lepiej kontrolować półsprzęgło.

U mnie docisk pozostał stary, został jedynie przetoczony.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Strzemo 




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 52

MG ZR

Wysłany: Czw Lis 06, 2014 00:05   

Jutro przyjedzie do mnie sprzęgło obite kevlarem, co do spieka zobaczymy ww przyszłości może coś wymyślę.
_________________
http://forum.roverki.eu/v...p=827485#827485
"What I want? Loving girlfriend and K20 under the hood"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 1.4 Turbo
Mirek123 Tuning mechaniczny 13 Pon Wrz 01, 2014 18:07
Raptile
Brak nowych postów [MG ZR] VVC na 2.0 turbo
jrdarus1 Tuning mechaniczny 206 Sob Maj 17, 2014 12:12
karole36qp
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 10:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink