Forum Klubu ROVERki.pl :: [wszystkie R] Ceramizer i inne ulepszacze?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 18:56
[wszystkie R] Ceramizer i inne ulepszacze?

interesują mnie opinie tych, którzy użyli te cuda...
Autor Wiadomość
urzendnik 



Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 75

  Wysłany: Czw Mar 21, 2013 14:42   Wlałem ceramizer !!!

Odważyłem się i wlałem ceramizer do mojego rover 75 2.0 cdti automat 150 tys. Po wlaniu preparatu przejechałem 850 km (producent podaje, że pełna ceramizacja jest po 1500km) i wczoraj zrobiłem próbę spalania na 100 km (70 km trasy, 30 miasto). Przed wlaniem kilka razy próbowałem jechać jak najoszczędniej, najmniej spalił mi 6.4, najczęściej trasa. Wczoraj (zima, -3,5; droga sucha) uzyskałem wynik 5.5 l/100km.

Producent twierdzi że najlepsze efekty się uzyskuje po wlaniu do silnika i do skrzyni ale niestety odradzają przy automacie...

Po pełnej ceramizacji spróbuje zmierzyć na dwóch tankowaniach do pełna. Jak tylko się zbiorę i wykonam test - pochwale się kolegom.

Do mierzenia zawsze używam wskazań komputera, który kilka razy sprawdziłem lejąc pod korek, i wyniki wychodziły mi bardzo zbieżne z komputerem, max różnica 0,1 l/100km.

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 21, 2013 14:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 05, 2014 23:07   

Wlałem 200km temu i żadnej różnicy. Nowe popychacze jak cykały tak cykają nawet na rozgrzanym.
Tłoki (albo korbowód) jak waliły tak walą :) Chyba mnie czeka wymiana...
Póki co to działa ale na samopoczucie.
Odezwę się po pełnym procesie ceramizacji.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lis 06, 2014 08:39   

Ja stosuję ceramizery do dyferencjałów i tam się sprawdzają.
Bardzo ładnie wycisza.
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Pią Lis 07, 2014 14:01   

Używałem w 2 autach :) ściema totalna. Gdy byłem początkujący w tym, to też się napalałem i zdawało się, że są osiągi ale po czasie okazało się to jedną wielką ściemą i ktoś bije na tym ładny interes.
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Lis 07, 2014 16:19   

Ale używałeś ceramizera czy czegoś podobnego innej firmy? Tamte to ściema, a z ceramizerem to różnie bywa. Jednym przynosi korzyści, innym nie ale z pewnością silnikowi nie szkodzi.
W sprawie kokosów to masz rację. Sam naiwnie dałem zarobić producentowi. :mad:
 
 
darox 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 08, 2014 14:51   

Taka ciekawostka http://www.youtube.com/watch?v=ImrF8zEa1Tk
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 08, 2014 20:34   

Raczej reklama
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Drwal85 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 493
Skąd: Wodzisław Śląski

Rover 25

Wysłany: Sob Gru 20, 2014 22:40   

Oryginalnego Ceramizera :) do silnika i do skrzyni, i tak jak wyżej pisałem, ściema :)
http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/

O właśnie te gówno :)
_________________
Obecnie Passat B5 Fl :)
 
 
Tropek 



Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Wto Gru 23, 2014 06:13   

Reklama może i jest ale z drugiej strony w każdej bajce coś prawdy jest:) Jeżeli chodzi i Ceramizer to widziałem podobny film z polonezem, też w turbo. A skoro to już drugi to nie wygląda jakby obstawali tylko za jednym producentem.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Gru 23, 2014 21:15   

Ja nie przyjmuje foktów bez weryfikacji, a że najlepiej przekonać się empirycznie więc kupiłem, wlałem, sprawdziłem i u mnie nie działa.
Co więcej pojawiło się stukanie tłoków przy zimnym rozruch (piston rattle) :-|
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Gru 23, 2014 22:26   

Czyli wniosek prosty - coś jest mocno nie tak z silnikiem.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Gru 23, 2014 22:32   

Czyli co, tylko hamownia? Wybieram się i wybieram...
Tłoki na zimnym, a na rozgrzanym nowe popychacze też cykają jak głupie. Ogólnie orkiestra ale zbiera się. Nie dalej jak wczoraj 0-100 ok 11s więc chyba dobrze...
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Gru 24, 2014 23:00   

Obstawiam na problem z tulejami tłokowymi.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Gru 24, 2014 23:22   

Obawiam się, że naprawa nie na moją kieszeń i czy w ogóle opłacalna.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 25, 2014 14:41   

Jaki tam masz u siebie silnik.
Ściągam angliki na części może będę miał coś do swapa.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Gru 25, 2014 14:45   

1.4 MPi 103KM
Znajomy zaproponował mi właśnie to co Ty mówisz. Kupuję anglika i po sprzedaży części praktycznie swap'a mam za darmo. Problem w tym, że nie mam go gdzie wykonać.
Jeśli jesteś w stanie zdobyć zadbane zderzaki w kolorze JFV (trophy blue) to bardzo chętnie je kupię :) Z tego co się orientowałem to wyłącznie zakup anglika i podmianka, bo na rynku PL nie ma nic.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Gru 25, 2014 15:04   

Mam taki 100% sprawny silnik za 1500 zł.
Kod silnika to 14K4F wiem że jest identyczny jak 14K4M - one są zamienne.
Na rozrządzie zrobione 21.000km
auto raczej pewniak bo jeździł nim znajomy kolegi z Francji i on widział to auto niemal każdego dnia.
Silnik brudny jak to we Francji, ale bez wycieków - Jak się zdecydujesz mogę ładnie umyć by był gotowy do zamontowania.

Na 200% sprawny bo autem przyjechałem na kołach do PL z Francji.
Kolor niestety czerwona wiśnia czarne welury w środku.
Auto było po potrąceniu pieszego - na szybko mi wklejali szybę i prowizorycznie poklepaliśmy maskę.

Nie wiem skąd jesteś ale jak tak do 150km od Łodzi to istnieje możliwość transportu.
Mogę zrobić aukcje Allegro i ale z racji tego że mam wspólnika pobranie raczej odpada wiadomo kasa musi być w obrocie na kolejne auto.

Oczywiście dostaniesz gwarancję na ten silnik.
Robiłem próbę kompresji i jest OK :)

Jak coś mój nr 515-312-870
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Czw Gru 25, 2014 17:19   

Ok, nr zanotowany. Jak coś to będę się kontaktował.
Kwestia definitywnej diagnozy, bo te tłoki to moje podejrzenie.
Ściągaj ZR'a w kolorze Trophy Blue :)
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Tropek 



Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 4



Wysłany: Wto Gru 30, 2014 22:35   

A dałeś jedną dawkę czy dwie? Bo podobno po jednej nie zawsze działa. Jak masz silnik zmieniać to możesz jeszcze spróbować :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Gru 30, 2014 23:24   

W tym problem, że auto jeździ całkiem normalnie. Nie ma z nim żadnego problemu poza tym, że orkiestra gra. Nie mam porównania z innym ZR'em 1.4 ale od 4k rpm zabawa się zaczyna. Wymiana popychaczy na nowe była niepotrzebna, bo cykają tak samo jak stare więc problem z nimi leży gdzieś indziej (i nie mówcie mi o zapchanych kanałach olejowych - są drożne).
Stukające tłoki (mam nadzieję, że to one) Rover opisał w biuletynie serwisowym jako normalny objaw pracy silnika.
Czy auto osłabło też nie mam do końca pewności, bo być może już się przyzwyczaiłem i brakuje mi mocy (jakby 1.4 ją miał :))
Postanowiłem więc nie przejmować się i jeździć do czasu naprawdę wyraźnego objawu usterki, bo jak się okazuje dotychczas wydane, niemałe pieniądze na "naprawy" mogły zostać u mnie. A tak to ani kasy ani rezultatu.

Ceramizera ani śni mi się użyć ponownie. Może do paliwa, żeby coś przeczyściło wtryskiwacze ale i to sądzę jest niepotrzebne.

Wkrótce podjadę na hamownię ale trochę żal mi wydać 150zł za informację, że jest wszystko w porządku albo silnik osłabł o 5KM. Rozumiem po jakichś mod'ach ale tak, o?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ Wszystkie] Jakość benzyny. Orlen , BP , inne.
fredii Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Wto Mar 24, 2015 00:09
Lysack
Brak nowych postów [wszystkie]Felgi Alu z rovera 400 - czy podejdą na inne auta
Dexter23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Sro Cze 09, 2010 21:00
driftdreamer
Brak nowych postów [All Rover] Ceramizer
Coś to warte?
Homi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Lip 27, 2009 19:20
zuber84cool
Brak nowych postów [R all]Czy ktoś miał styczność "Ceramizer"
trollbee Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 17 Wto Wrz 02, 2008 19:33
danielsonicl
Brak nowych postów [MG i R wszystkie] rozmiar kół a ABS
jaka maksymalna dopuszczalna róźnica obwodu kół
spider666 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pią Sty 30, 2009 09:03
spider666



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink