Problem w tym, że mam świeżo wymieniony rozrząd, do tego jest zagazowany, więc znowu z nowym silnikiem to przerabiać? W następnym tygodniu będę wiedział co z tłokami i panewkami, jeśli też do wymiany to chyba rzeczywiście nie ma sensu. Macie jakiś dostęp do taniej dolnej części silnika?
Głowice właściwie też już oddałem do naprawy. Będą kompatybilne z nowym silnikiem?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 07, 2014 13:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Lis 07, 2014 19:05
Habilis napisał/a:
Czy jest konieczne robienie tego wszystkiego? Czy tak jak pisaliście, lepiej splanować (max 2mm).
wystarczy sprawdzenie szczelności i planowanie . Planowanie do 0.2 mm a nie 2 mm.
Wg. mnie najrozsądniej, najszybciej i najtaniej kupić tzw. słupek i przełożyć resztę ze swojego silnika łącznie z nowym rozrządem.
Witam
Dolna część silnika została rozkręcona. Do wymiana doszło tarcza sprzęgła. Może ktoś polecić jakieś dobre marki i sklepy, gdzie można dostać tą część w najlepszej cenie? Czy wystarczy wymienić tylko tarczę, czy konieczna jest wymiana całego sprzęgła?
Na allegro znalazłem tarczę sprzęgła + zacisk za : SRL - 310zł, HART - 315zł, DRIVELINE - 600zł i LUK - 680zł.
Jest też zestaw z SRL (tarcza, docisk, wysprzęglik, łożysko oporowe) za 550zł.
Szukam też sklepów, gdzie w korzystnej cenie można kupić pierścienie.
Na swoim przykładzie moge jedynie powiedzieć mój miał np w piątym roku życia wymiane sprzęgła, tzn padł mi całkiem wysprzęglik i niestety w korku stałem, podpaliłem trochę tarcze bo próbowałem trochę na nim pojechać , do wymiany poszła tylko tarcza i wysprzęglik, teraz auto ma 10 lat i narazie jest ok, co do dwumasy to są przyrządy do mierzenia jej stanu, no i pozostaje problem kosztów wyjmowania skrzyni jeśli będziesz sam to robił to nie ma problemu ale jeśli w warsztacie u mechanika to musisz sobie zadać pytanie czy części będące w porządku będa wystarczająco długo działać aby się je opłaciło zostawić, a jeśli nawet wymienisz to może okazać się, że taki nowy wysprzęglik padnie po roku lub dwu, to taka trochę loteria, mój ma już pięć lat orginalny MGR i jak narazie sucho, szczęście i pewnie styl jazdy nie koniecznie prawidłowy, co do tarcz to masz spory wybór wersji normalych a nawet widziałem wersje sportowe docisków i tarcz więc ja Ci nie doradze najlepiej samemu poszukać bo ta część za często nie pada, problemem jest wysprzęglik, jedni twierdzą że najlepsza jest wersja z land rovera inni luka a jeszcze inni coś innnego warto nadmienić, że obecnie testowana jest wersja metalowa, która ma być znacznie wytrzymalsza niż te wszystkie plastikowe, czas pokaże narazie spisuje się dobrze.
A więc konieczna jest wymiana również wysprzęglika? Z tego co powiedział mi mechanik, to nawet zacisk jest w porządku, tylko tarcza do wymiany. Lepiej dodać trochę pieniędzy i coś jeszcze wymienić, czy wystarczy sama tarcza?
Myślałem o firmach BORG&BACK, SLX oraz LOOK. Co o nich myślicie. Z LOOK'a są prawie dwa razy droższe od pozostałych.
[ Dodano: Czw Gru 18, 2014 19:58 ]
Witam
Czy ma ktoś dostęp do tulei silnika? Potrzebuję jedną, ponieważ zostało wykryte mikro pęknięcie na jednej z nich.
Mój numer : 781674282. Potrzebuję jak najszybciej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum