Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]Kopcenie z rury, ubywanie płynu chłodniczego i oleju.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]Kopcenie z rury, ubywanie płynu chłodniczego i oleju.
Autor Wiadomość
Habilis 



Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 24



Wysłany: Pią Lis 07, 2014 13:38   

Problem w tym, że mam świeżo wymieniony rozrząd, do tego jest zagazowany, więc znowu z nowym silnikiem to przerabiać? W następnym tygodniu będę wiedział co z tłokami i panewkami, jeśli też do wymiany to chyba rzeczywiście nie ma sensu. Macie jakiś dostęp do taniej dolnej części silnika?
Głowice właściwie też już oddałem do naprawy. Będą kompatybilne z nowym silnikiem?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 07, 2014 13:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Lis 07, 2014 19:05   

Habilis napisał/a:
Czy jest konieczne robienie tego wszystkiego? Czy tak jak pisaliście, lepiej splanować (max 2mm).
wystarczy sprawdzenie szczelności i planowanie . Planowanie do 0.2 mm a nie 2 mm.
Wg. mnie najrozsądniej, najszybciej i najtaniej kupić tzw. słupek i przełożyć resztę ze swojego silnika łącznie z nowym rozrządem.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Habilis 



Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 24



Wysłany: Czw Lis 27, 2014 14:44   

Witam
Dolna część silnika została rozkręcona. Do wymiana doszło tarcza sprzęgła. Może ktoś polecić jakieś dobre marki i sklepy, gdzie można dostać tą część w najlepszej cenie? Czy wystarczy wymienić tylko tarczę, czy konieczna jest wymiana całego sprzęgła?
Na allegro znalazłem tarczę sprzęgła + zacisk za : SRL - 310zł, HART - 315zł, DRIVELINE - 600zł i LUK - 680zł.
Jest też zestaw z SRL (tarcza, docisk, wysprzęglik, łożysko oporowe) za 550zł.

Szukam też sklepów, gdzie w korzystnej cenie można kupić pierścienie.

Co radzicie?
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Czw Lis 27, 2014 20:48   

Na swoim przykładzie moge jedynie powiedzieć mój miał np w piątym roku życia wymiane sprzęgła, tzn padł mi całkiem wysprzęglik i niestety w korku stałem, podpaliłem trochę tarcze bo próbowałem trochę na nim pojechać ;) , do wymiany poszła tylko tarcza i wysprzęglik, teraz auto ma 10 lat i narazie jest ok, co do dwumasy to są przyrządy do mierzenia jej stanu, no i pozostaje problem kosztów wyjmowania skrzyni jeśli będziesz sam to robił to nie ma problemu ale jeśli w warsztacie u mechanika to musisz sobie zadać pytanie czy części będące w porządku będa wystarczająco długo działać aby się je opłaciło zostawić, a jeśli nawet wymienisz to może okazać się, że taki nowy wysprzęglik padnie po roku lub dwu, to taka trochę loteria, mój ma już pięć lat orginalny MGR i jak narazie sucho, szczęście i pewnie styl jazdy nie koniecznie prawidłowy, co do tarcz to masz spory wybór wersji normalych a nawet widziałem wersje sportowe docisków i tarcz więc ja Ci nie doradze najlepiej samemu poszukać bo ta część za często nie pada, problemem jest wysprzęglik, jedni twierdzą że najlepsza jest wersja z land rovera inni luka a jeszcze inni coś innnego ;) warto nadmienić, że obecnie testowana jest wersja metalowa, która ma być znacznie wytrzymalsza niż te wszystkie plastikowe, czas pokaże narazie spisuje się dobrze.
 
 
Habilis 



Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 24



Wysłany: Czw Gru 18, 2014 19:58   

A więc konieczna jest wymiana również wysprzęglika? Z tego co powiedział mi mechanik, to nawet zacisk jest w porządku, tylko tarcza do wymiany. Lepiej dodać trochę pieniędzy i coś jeszcze wymienić, czy wystarczy sama tarcza?
Myślałem o firmach BORG&BACK, SLX oraz LOOK. Co o nich myślicie. Z LOOK'a są prawie dwa razy droższe od pozostałych.

[ Dodano: Czw Gru 18, 2014 19:58 ]
Witam

Czy ma ktoś dostęp do tulei silnika? Potrzebuję jedną, ponieważ zostało wykryte mikro pęknięcie na jednej z nich.
Mój numer : 781674282. Potrzebuję jak najszybciej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 75] Znikniecie płynu chłodniczego i ubytek oleju
BOCHEN Rover serii 75, MG ZT 13 Sob Lut 15, 2014 13:37
BOCHEN
Brak nowych postów [R75]Wymiana płynu chłodniczego-demontaż chłodnicy-3l płynu?
KrzysztofWalia Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Kwi 10, 2015 12:20
KrzysztofWalia
Brak nowych postów [R75]Temperatura płynu chłodniczego
jareczeeek Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Cze 15, 2013 18:08
jareczeeek
Brak nowych postów [R75] Temperatury płynu chłodniczego w R 75
sad200 Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Lis 15, 2009 23:35
SeniorA
Brak nowych postów [R75] I ubytek płynu chłodniczego
fenix_tbg Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Wrz 08, 2008 13:03
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink