AdaskoC, jedyna warta napisania odpowiedź:)
MAJSU, włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem.
Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 04, 2015 15:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem.
A ja ci mówię skocz w ogień to fajne. Jestem super ekspertem więc nie polemizuj ze mną bo i tak nie przytoczę ci rzeczowych argumentów.
Dawidovs napisał/a:
Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36
Przepływka E36 - 600, koła pasowego się tu nie wymienia, sprzęgło 600.
tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?
ja kupiłem mojego R 4 lata temu niby jeździł i dużo OK, ale z perspektywy czasu wiem ile w niego już wsadziłem, a idealny nadal nie jest
Niestety BMW to nie tylko marka, to styl bycia, Ci ludzie w większości maja inny światopogląd.
Oooo argumentów brakuje
longer86 napisał/a:
tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?
W takim że za 20 sprzedam je z pocałowaniem ręki w kilka dni
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 13:16
MAJSU napisał/a:
Oooo argumentów brakuje
Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy
[ Dodano: Czw Lut 05, 2015 13:16 ]
longer86 napisał/a:
gościu halo tu rzeczywistość, obudź się poszukaj popatrz i pokaż mi e36 które sprzeda się za 20 tysięcy.
a Rover fakt nie istnieje i pewnie dlatego tutaj jesteśmy
Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko
Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy
Tak ? No tak się składa że jestem moderatorem na drugim co do wielkości forum BMW w Polsce i porównując jacy tu są hejterzy to w szoku jestem
j0zek napisał/a:
Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko
Otóż to... 328, 330 było dopiero w E46.
longer86 napisał/a:
flapjck1 napisał/a:
glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic
bo e30 to już powoli klasyka, a widać, że MAJSU, ma e36 328i.
Jakbyś nie wiedział to E36 328i jest jednym z najbardziej poszukiwanych modeli na rynku Nie bez przyczyny ma przydomek "Mityczne 328".
flapjck1 napisał/a:
oj chyba najlepsza opcja do ostrego zapierniczania bawara, wiec tez cene trzymac bedzie...
Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 18:11
MAJSU, a Ty dalej się spinasz
Tu nikt nie ma zamiaru się sprawdzać czy lepiej lata ZT 190 czy Twoje E36
Ale jeśli chcesz coś do latania to polecam ZT 260 Silniczek V8 4,6L Mustanga, robi robotę, tylny napęd dopełnia reszty Radość ogromna, no i na pewno jest ich mniej niż np E36, co zwraca uwagę. Ale cena nadającego się egzemplarza na nieieckim rynku ok 90 tyś, u nas praktycznie nie do kupienia lub conajmniej ciężko.
Dodatkowo można ten silnik odblokować, bo niestety jest zblokowany do 260KM. Zestaw kosztuje ok 2tys
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 19:46
Cytat:
Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328
MG ZT260 lata lepiej od E36 328
Jeśli chodzi o jakieś hejtowanie to raczej nie spotkałem się tutaj na forum, a trochę tutaj jestem.
Jak już to mogą się pojawić jakieś różnice zdań (co jest naturalne) i wtedy między sobą ludzie wyjaśniają
Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW
Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje.
j0zek napisał/a:
Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW
Oczywiście ! Są fora dla wieśniaków jak BMW Klub Ciućków czy inne BMW Mazowsze ale są takie które poziom trzymają. Zapraszam np. na http://bmw-syndykat.pl/ jak ktoś chce zobaczyć E36 za 20-30 i więcej tyś zł albo filmik jak kto woli https://www.youtube.com/watch?v=mutLZWPDfeM
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 20:42
Cytat:
Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje.
Ja napisałem odpowiedź, że jest takie ZT, które objedzie 328, natomiast z M3 nie ma żadnych szans z kilku prostych powodów - mimo o wiele większego momentu od najsłabszej wersji M3 to odstaje, ponieważ więcej waży i pewnie kilka innych parametrów ma gorszych.
Poza tym jakby nie patrzeć to auto ma inne przeznaczenie. To są takie trochę uliczne krążowniki (a R75 kanapowozy) i tylko wersja V8 ma tam w pewnym stopniu pierdolnięcie. E36 jest innym typem auta, mniejsze, bardziej zadziorne i agresywne co widać po wyglądzie oraz wielu oferowanych jednostkach.
Inne przeznaczenie aut po prostu.
A co do ceny to faktycznie jest z kosmosu, ale nie ma się co dziwić jest ich tak mało, że głowa boli. To tzw. biały kruk, a jak wiadomo takowych nikt nigdy nie widział:P
Jak już jest jakiś właściciel i ma zamiar go sprzedać to wie, że cenę zwinduje i a nóż się trafi taki maniak, który wciągnie za każdą kasę.
mało a do tego nikt nie podrabia, W MG nie przykleja sie znaczka V8 na diesla . a w polsce jeździ więcej BMW M3 diesel niż wzystkich wyprodukowanych prawdziwych M3. ale fakt e46 m3 CSL to mnie urzekło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum