Odświeżam. Czasami rytmicznie syczy mi zaworek zwrotny serwa, ten przy kolektorze ssącym. Czy ten zaworek różni się czymś szczególnym i trzeba szukać na złomowiskach czy wystarczy ot chociażby od VW? Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 09, 2014 16:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Lip 09, 2014 21:06
ArtureK napisał/a:
Odświeżam. Czasami rytmicznie syczy mi zaworek zwrotny serwa, ten przy kolektorze ssącym. Czy ten zaworek różni się czymś szczególnym i trzeba szukać na złomowiskach czy wystarczy ot chociażby od VW? Pozdrawiam
Czasami wystarczy napisać do kogoś na PW i on ma taki kompletny sprawny wężyk z zaworkiem od serva z 1.8 Wtedy połączenie przy zaworku jest szczelne i mniej druciarstwa oraz kombinowania
U mnie przy 2 naciśnięciu pedału da się jeszcze jakoś przeżyć, ale przy 3 już flaga na głowę i za ojczyznę. Te plastikowe wężyki są raczej dobre, na materiałowym widać drobne (na prawdę lekkie) przetarcia, więc nie wiem czy mają one coś do tego.
Wie ktoś może gdzie idzie ten materiałowy przewód idący w lewo?
Mam 1 pytanie czy może mi ktoś potwierdzić sprawnie działający układ hamulcowy w rover 75. Czy uruchamiając samochód będąc w postoju na luzie wciskając hamulec przykładowo 3 razy on powinien być nadal miękki czy się powinien robić twardy ?
Jeżeli twardy to rozumiem że to się samo powinno jakby zmieniać podczas jazdy ?
W benzynie to chyba nie ma takiego problemu jak włączony jest silnik. Powietrze brane jest z kolektora. W dieslu jest troszkę inaczej. Generalnie jak nam się po kilku wciśnięciach pedał zrobi twardy, to po wprowadzeniu silnika na pewne obroty, przy sprawnym układzie, pedał powinien się znów zrobić miękki. Najczęściej problem leży w wężyku - parcieje, przepuszcza.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja mam również diesel. Kiedyś miałem wymienianą pompkę vacuum, później jednak wyszedł przewód.
Dzisiaj sobie na postoju wcisnąłem hamulec 3 razy tak bez powodu i się twardy zrobił potem znowu miękki. Pytanie czy w dieslach to normalne zachowanie
Czy mógłby ktoś przetestować u siebie i potwierdzić ?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 29, 2015 14:47
mondigo napisał/a:
może mi ktoś potwierdzić sprawnie działający układ hamulcowy w rover 75.
jest OK jeśli działa tak , że po kilkakrotnym naciśnięciu pedału twardnieje i się podnosi , następnie uruchomimy silnik przy naciśniętym pedale powinien troszkę zmięknąć do określonego stałego poziomu i tak się utrzymywać przez 2 minuty. Gasimy silnik trzymając wciśnięty pedał, nie powinno być odczuwalnych zmian , dopiero ponowne naciskanie powoduje twardnienie.
MaReK napisał/a:
W benzynie to chyba nie ma takiego problemu jak włączony jest silnik. Powietrze brane jest z kolektora. W dieslu jest troszkę inaczej.
w benzynie ma być tak samo bo układy są takie same , różnice tylko w sposobie wytwarzania vacum, ale zawory i membrama wspomaga siłę nacisku praktycznie 5 krotnie ( 5.6 : 1 )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum