Wymieniłem pompę, stara czeka, w kawałkach aż będę miał czas ją poskładać.
Coś było nie tak z 2 gim albo 3 cim wtryskiwaczem, mówiłeś, ze jeden jest słaby, a drugi go goni, ale wtedy chyba był jeszcze zimny silnik.
Nie wiem, o czym do mnie rozmawiasz z tym galetto ale ogólnie nie zamierzam nic modyfikować, jakoś mi póki co starcza mocy.
Nie mniej i tak muszę z Tobą MaRku chwilkę pogadać jak znajdę czas... i Ty również
Grzebałeś coś ostatnio w BCU?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 23, 2015 23:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To, że 2 wtryski nie są w najlepszej kondycji już wiem, ale zastanawia mnie czemu jak przejdę w menu analog values 5 to silnik mi zaczął przerywać (co zresztą słychać na filmie ). U Was też tak się dzieje?
Mam podejrzenia co do walniętego wtryskiwacza u siebie. Ale nijak nie mogę sprawdzić niestety.
Kupiłem kabel do INPY, mam chyba z 10 różnych wersji INPY i kilka Ediabias, instalowałem, podłączałem i nic...
Jak wchodzę w menu E46, to pojawia mi się jakiś błąd skryptu i nic nie mogę zrobić, wywala mnie do menu głównego
Koledzy, jaką wersję INPY i Ediabiasa używać?
Mój sprzęt to kabel do INPY z Aledrogo za 50 zł nazwany "BMW Scaner" (ale to jakaś podróbka), dobry laptop z Windowsem 7 Ultimate 64-bit. Zaznaczam, że wszystko robię w trybie zgodności z Win XP SP3....
Bardzo zależy mi na tym, aby sprawdzić wskazania wtrysków, przepływomierza, etc.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Odpal team viewer i podłącz kabel na początek do portu USB, mogę pomóc Ci ogarnąć połączenie.
Albo jak chcesz, mogę wystawić na publiczne forum, moją INPE pod Rover/MG, która jeszcze nie działa do końca.
Pozdrawiam,
Ps.
Kiedy wpadasz na M1 ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Odpal team viewer i podłącz kabel na początek do portu USB, mogę pomóc Ci ogarnąć połączenie.
Albo jak chcesz, mogę wystawić na publiczne forum, moją INPE pod Rover/MG, która jeszcze nie działa do końca.
Jestem na uczelni teraz i nie mam technicznej możliwości
Cytat:
Ps.
Kiedy wpadasz na M1 ?
Nawet jutro około 13:00, bo kończę zajęcia o 12:15 i jadę spod PKiN
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
Tylko, że ta INPA oprócz modyfikacji graficzno/tekstowych i selekcji plików potrzebnych do połączenia się z R75 nie ma w sobie niczego specjalnego Jeśli więc problem jest w komunikacji interfejsu z autem lub sterownikami, to raczej Wam to nie pomoże.
Przygotuję zatem paczkę, w której będą INPA, EDIABAS i pilki tylko do połączenia się z grupą R40 (R75/MG ZT). Postaram się zawrzeć opis jak to zainstalować w swoich systemach. Preferowane jest Windows XP 32bit
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum