Dobra. Koniec spekulacji. Będzie czym, to się będzie chwalić.
Na razie proszę jeździć i tankować fury pod korek, żeby się pompy nie zacierały i wtryski syfem nie zapaskudziły
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dobra. Koniec spekulacji. Będzie czym, to się będzie chwalić.
Na razie proszę jeździć i tankować fury pod korek, żeby się pompy nie zacierały i wtryski syfem nie zapaskudziły
Szczególnie, gdy zalanie tego kotła do pełna pochłania najniższą krajową
>joke<
Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
To możemy się wstępnie na ten czwartek umówić.
Powinienem dać radę o 18:30 tam dojechać o ile będę miał czym
Kabel będę miał swój więc nie ma problemu.
Przypomnij mi tylko w czwartek o 16:00, że taka historia ma miejsce, albo że nie będziesz jednak z jakiegoś powodu mógł.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku
Na kablu od Inpy mozesz zrobic wszystko... mi udalo sie nawiązac połacznie z każdym modułem. Powiedz co chcesz konkretie , moze uda mi sie pomoc jesli chcesz np przestawic jedna funkcja w IKE czy LSM. Ale jeśłi chcesz np data live z DDE4 to musisz poczekac, ale powiem ze nie warto wyrzucac kabla. Ew powiedz jaki masz problem z kablem , moe uda nam sie rozwiązac problem wspolnymi silami
Oddam kabel do INPY, bo i tak nie mam z niego pożytku
Na kablu od Inpy mozesz zrobic wszystko... mi udalo sie nawiązac połacznie z każdym modułem. Powiedz co chcesz konkretie , moze uda mi sie pomoc jesli chcesz np przestawic jedna funkcja w IKE czy LSM. Ale jeśłi chcesz np data live z DDE4 to musisz poczekac, ale powiem ze nie warto wyrzucac kabla. Ew powiedz jaki masz problem z kablem , moe uda nam sie rozwiązac problem wspolnymi silami
Bledy skryptow. Nie moge wejsc w zadna opcje. Wybieram E46 i wyskakuje blad. W ogole nie moge sie polaczyc z samochodem.
Co prawda mam Win 7 Ultimate 64-bit, ale robie wszystko w trybie zgodnosci z XP SP3
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
cin1391 jaką masz wersję Inpy? Na nowszej jak 4 są takie problemy.
Wczoraj spotkałem się z MaReK i podiagnozowaliśmy trochę. Wyszło, że przepływka działa, ale wywala błąd, a wtrysk Nr 3 ma słabe parametry [około -1,6] oraz wtrysk Nr 2 też nie wygląda najlepiej [od -0,5 do -1,0]. Strasznie skakały wskazania.
Marek również pogrzebał w mojej INPIE i okazało się, że po prostu ze względu na system operacyjny nie chce hulać. Wygrzebię swojego starego netbooka, postawię na nim XP i będzie gitarra.
Wracając do wtrysków i przepływki - od której strony winno liczyć się te wtryski?
Czy przepływka generująca błąd, ale wskazująca wartości jest uszkodzona, czy nie? Jakaś opcja diagnostyki? Po zdjęciu kostki nie odczułem różnicy w jeździe.
_________________ Wolę pchać Rovera niż jeździć Golfem
marcin.misek, nie wiem jak cin1391, ale ja chętnie z Twojej porady skorzystam!
Próbuję dobrać się do LCM i ustalić, czy mamy możliwość w R75 włączyć tzw. komfortblinker lub tippblinken, czyli potrójne mrugnięcie kierunkiem przy lekkim przechyleniu manetki zamiast pojedynczego.
Na razie wiem tylko, że w BMW E46 w ichnim LSZ od CI36 coś takiego było, choć trzeba NCS Expertem się do tego dobrać (CYCL_TI_BLK).
Nie ogarniam (jeszcze) do końca NCS-a, a nie chciałbym sobie nic uwalić grzebiąc na oślep. Masz możliwość sprawdzenia tego lub udzielenia jakichś wskazówek "początkującemu"?
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Próbuję dobrać się do LCM i ustalić, czy mamy możliwość w R75 włączyć tzw. komfortblinker lub tippblinken, czyli potrójne mrugnięcie kierunkiem przy lekkim przechyleniu manetki zamiast pojedynczego.
Specjalistą od LSM'a nie jestem, ale wydaje mi się, że przy naszej manetce i wersji LSM'a nie uda Cie się włączyć tych rzeczy. Możesz pokusić się o wymianę LSM'a do wersji z poliftowego E46, ale dalej nie wiem czy to Ci się powiedzie. Pytaj w temacie o światłach dziennych DRL - tam HarryVip ma wiele do napisania.
wellman napisał/a:
Na razie wiem tylko, że w BMW E46 w ichnim LSZ od CI36 coś takiego było, choć trzeba NCS Expertem się do tego dobrać (CYCL_TI_BLK).
Lub BMW Scannerem.
wellman napisał/a:
Nie ogarniam (jeszcze) do końca NCS-a, a nie chciałbym sobie nic uwalić grzebiąc na oślep. Masz możliwość sprawdzenia tego lub udzielenia jakichś wskazówek "początkującemu"?
Ja Ci udzielę Bawiłeś się kiedyś NCSem np. w jakimś BMW? Znasz zasadę jego działania?
Zwykłego R75 nie ożenisz z nim. Musisz sprowokować NCS'a aby zobaczył w Twoim R75 BMW E46 Potem do modułu się dostaniesz. Ale jeśli odczytasz nettodaten i zmienisz parę wpisów (np. aktywacja świateł dziennych) to po zapisaniu parę rzeczy Ci zniknie. I już ich tak łatwo sobie nie przywrócisz. Zdecydowanie lepszy do tego będzie BMWScanner. On potrafi zrobić kopię Twojego modułu (pamięci eeprom). Jak coś skopiesz, to zawsze powrócisz do oryginału. Jak zwalisz sobie moduł (uśmiercisz go), to także możesz łatwo przepisać dane ze swojego "starego", do nowego LSM'a.
NCS też daje możliwość zapisania całej pamięci w systemie binarnym, ale to też gimnastyka.
Co do wtryskiwaczy, dawidd robiłeś testy kiedyś odpinając po jednym wtrysku i sprawdzając, który przestaje działać na INPA? Ja tak robiłem i wyszło mi, że to 1 2 3 4 (licząc od strony pasażera do kierowcy w LHD ) Jednak jest kilka osób, które twierdzą inaczej. Każda z nich ma inną teorię Jedni twierdzą, że INPA pokazuje 1 4 2 3 inni że 1 3 4 2, a jeszcze inni 1 2 4 3.
Cin nie wiem co chodzi z Twoją przepływką. Teoretycznie wartości są okej i poprawnie zmieniają się po naciśnięciu pedału gazu. On jakby miał problem z identyfikacją jej tuż po przekręceniu stacyjki. Na razie bym się tym nie przejmował. Zaopatrz się w używany wtryskiwacz, uruchom wentylator i może wymień te klemy, żebyś nie musiał jakiś blaszek podkładać No i koniecznie po wszystkim umyj komorę silnika
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum