bo tutaj jest układ napędu MR - middle rear. Silnik centralnie a napęd na tył jeździ się tym świetnie wg mnie, choć jest narowisty i trzeba mieć się cały czas na baczności
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 21:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmm... tylko wiesz, jak lubisz RWD i to takie pełnoprawne/klasczne jak w BMW to nie wiem czy nie zawiedziesz się TFem. To nie jeździ jak klasyczne RWD, to jest ciężko puścić bokiem, owszem da się, ale przy większych prędkościach bardzo ciężko to kontrolować. To auto ma lekki przód, trzeba dobrze balansować masą w zakrętach, inaczej potrafi Ci odpłynąć jak w FWD. Cała sztuka polega na tym żeby utrzymać trakcje na przodzie i nie rzucić tyłem. Ja przejechałem moim z 12-15k km i dopiero powoli ogarniam jak tym jeździć, gdzie np. w Imprezie wystarczyły mi z dwa-trzy tygodnie:) Nie wiem czy jak lubisz klasyczne RWD to nie byłbyś bardziej zadowolony z czegoś z większym %masy na przodzie. MX5 ma 50/50, slk będzie miało zdecydowanie cięższy przód (i mocniejsze silniki), podobnie pewnie Alfa Spider.
Nie no, ja sobie zdaje sprawe ze to nie bedzie auto do jazdy bokiem, nie takiego szukam, poprostu mowie co mnie najbardziej kręci w autach. Od roadstera oczekuje fun'u w formie bardziej rekreacyjnej niz sportowej i przyznam ze TF jest najladniejszy ze wszystkich roadsterow w tym segmencie cenowym.
PS: Jak jest z akcesoriami do tego auta u nas? Mozna bez problemu znalezc windshota czy hardtopa ?
windshoty są, hardtopy sa gorzej dostepne, i do tego drogawe, ale z tym jest tak wszedzie
Hehe ten filmik jest jak Rafaello, wyraża więcej niż 1000 słów. Wiadomo że granica między poślizgiem kontrolowanym a takim bąkiem jak na filmie jest niewielka, ale to i tak dla mnie plus, przynajmniej coś się dzieje
Hardtop 1500-2000zł, ale to w sumie włókno szklane, całkiem lekki jest ten dach, chyba lżejszy trochę niż miękki a na pewno poprawia aerodynamikę. Innych akcesoriów jest masa ale na ebay.co.uk w przyzwoitych cenach i trzeba za przesyłkę wybulić.
W sumie to niepotrzebnie pytalem o hardtopa, samochod i tak nie bedzie uzywany w zime. Ostatnie pytanie co do auta, co z miekkim dachem, jezeli kupie auto z uszkodzonym itp. to sie jakos naprawia czy trzebaby szukac innego?
Tak poza tym to chyba wiem juz wystarczajaco duzo zeby zdecydowac sie na to auto, musze miec tego szkraba i w tym roku lub max w nastepnym cos znajde
Koszt miękkiego dachu w dobrym stanie to 800-1200zł. Koszt uszycia nowego dachu to 1500-1700zł. Ja kupiłem do siebie w bardzo fajnym stanie dach miękki za 1000zł, ale drugi raz bym nie kupił a kazał uszyć nowy. Inne materiały, lepsza szybka, warto dopłacić moim zdaniem. Do tego jak kupisz używany dach to będziesz musiał go spasować z autem a to droga przez mękę, jak dasz do obszycia to tam już zadbają o to żeby pasował dobrze. Drobne naprawy typu przetarcia itp możesz pewnie i sam zaszyć, albo tapicer rozgarnięty to naprawi. Są też spece od dachów cabrio ale to raczej w dużych miastach tylko. Uszkodzenia tylnej szyby to gorsza sprawa, trzeba oddać do fachowca, koszt pewnie koło 600zł (trochę strzelam) za wymianę.
Z popularnych "modów" jest wymiana tej pleksji na normalną szybę, ale trochę drogo i trzeba z UK ciągnąć, a że to szkło to ryzyko że przyjdzie w proszku.
co do dachow to sa dwie dobre firmy, w niedzwiedzi kolo lublina i gdzies w okolicach gorzowa? zielonej gory? ceny jak wyzej - okolo 1500-1600, zreszta na allegro jest chyba ogloszenie
jedna rzecz co do dorabianych dachow: w orginalnym mozna suwaczkiem odpiac tylna polac z szyba, i wtedy uzyskuje sie zajebisty przewiew przy oslonie przed sloncem, dorabiane chyba tego nie maja
nowy w uk kosztuje duza forse ale za to mozna wybierac w kolorach
patrz www.rimmerbros.co.uk
wysylka do pl - pikus byle nie gabaryty - ja robie w uk bardzo duzo zakupow - paczka do 31,5 kg kosztuje aktualnie okolo 90 pln - byle nie byly to gabaryty
generalnie w uk czesci multum - tylko hamulce z trophy sa drogie - cala reszta smiesznie tania czasami
hardtop jest dobry jak sie jezdzi alltime - jak tylko na ladna pogode to olac zakladanie troche trwa, potrzebna druga para rak, i czlowiek traci przyjemnosc z jezdzenia cabrio - ale fakt jest wiecej miejsca nad glowa niz pod szmata - plusy mgf-owego i teefowego hardtopa ze mozna zakladac na szmaciany dach - nie trzeba demontowac
szklana szyba - dobra rzecz - zwlaszcza z ogrzewaniem - chyba kazde auto ma wyprowadzone wiazke, trzeba tylko ewentualnie wlacznik dokupic
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
co do dachow to sa dwie dobre firmy, w niedzwiedzi kolo lublina i gdzies w okolicach gorzowa? zielonej gory? ceny jak wyzej - okolo 1500-1600, zreszta na allegro jest chyba ogloszenie
jedna rzecz co do dorabianych dachow: w orginalnym mozna suwaczkiem odpiac tylna polac z szyba, i wtedy uzyskuje sie zajebisty przewiew przy oslonie przed sloncem, dorabiane chyba tego nie maja
nowy w uk kosztuje duza forse ale za to mozna wybierac w kolorach
patrz www.rimmerbros.co.uk
wysylka do pl - pikus byle nie gabaryty - ja robie w uk bardzo duzo zakupow - paczka do 31,5 kg kosztuje aktualnie okolo 90 pln - byle nie byly to gabaryty
generalnie w uk czesci multum - tylko hamulce z trophy sa drogie - cala reszta smiesznie tania czasami
hardtop jest dobry jak sie jezdzi alltime - jak tylko na ladna pogode to olac zakladanie troche trwa, potrzebna druga para rak, i czlowiek traci przyjemnosc z jezdzenia cabrio - ale fakt jest wiecej miejsca nad glowa niz pod szmata - plusy mgf-owego i teefowego hardtopa ze mozna zakladac na szmaciany dach - nie trzeba demontowac
szklana szyba - dobra rzecz - zwlaszcza z ogrzewaniem - chyba kazde auto ma wyprowadzone wiazke, trzeba tylko ewentualnie wlacznik dokupic
Masz racje, hardtop w moim przypadku bedzie bezuzyteczny Tych samochodow jest strasznie malo, ciekawe czy wogole bedzie cos do kupienia u nas w kraju...
[ Dodano: Sob Cze 13, 2015 18:52 ]
Słuchajcie mam jeszcze jedno ostatnie pytanie, czy felgi 4x100 beda pasowac do TF'a?
mgf + mgtf maja najbardziej pomerdany rozstaw srub na swiecie
4x 3,75' czyli 4x95,25 mm
identyczny byl w roverze metro, austinie allegro i starych triumphach
ale nie kombinuj, orginalne kola mgf/ mgtf sa bardzo ladne i zasadniczo latwo dostepne
Nie ma mowy, zbyt bardzo jestem zboczony na punkcie felg. Musi być 17 cali 9 cali minimum z tyłu zaloze jakies dystanse zmieniajaca rozstaw i znajde fajna felge 4x100.
mgf + mgtf maja najbardziej pomerdany rozstaw srub na swiecie
4x 3,75' czyli 4x95,25 mm
identyczny byl w roverze metro, austinie allegro i starych triumphach
ale nie kombinuj, orginalne kola mgf/ mgtf sa bardzo ladne i zasadniczo latwo dostepne
Nie ma mowy, zbyt bardzo jestem zboczony na punkcie felg. Musi być 17 cali 9 cali minimum z tyłu zaloze jakies dystanse zmieniajaca rozstaw i znajde fajna felge 4x100.
to poszukaj w UK customowych felg do mgf-a / mgtf-a , sa dostepne bezproblemowo compomotive
aczkolwiek wsadzanie jakis wielkich i ciezkich badziewi imho poza wygladem nic ci nie da, a prawie jestem pewny ze wlasciwosci jezdne to wrecz pogorszy
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Zakładając felgi raczej nie mam zamiaru osiągnąć niczego innego niż lepszy wygląd. Niekoniecznie muszę zakładać szersze opony, można naciągnać 215 na tył 9 cali i 205 na przód 8j Te customowe felgi do MG to raczej grube ceny co?
No już pomału zimno sie robi, a nic nie słychać w temacie. Kupiłeś coś?
A co do kółek to skoro jesteś motocyklistą to pewnie maż i tu jakieś doświadczenie. Nie obawiasz się, ze ten słaby silniczek nie uciągnie takiego koła?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum