Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Dzisiaj po raz drugi wydarzyła mi się taka sytuacja
Podczas znacznego przyspieszenia na 1 biegu (zjechać ze skrzyżowania) auto szarpnęło, przymuliło raptownie, mrugneła na chwilkę kontrolka od poduszek i TC i auto zgasło,
Wyświetlacz komputera zaczął wyświetlać nie czytelnie wszystko po zamazane, krzywe literki.
Za pierwszym razem jak to się wydarzyło, to silnik przeszedł w tryb awaryjny chyba, bo nie dało się przekroczyć 3000 obrotów
Dopiero po odpięciu akumulatora wróciło do normy. Wyświetlacz wtedy też się naprawił
Dziś tylko odpaliłem i było już ok, czyli normalnie przyspiesza nie szarpie..
Codziennie normalnie jeździ nic się nie dzieje, tylko czasem przy odpalaniu, mrugnie ikonka od TC,
Dodam że nie dawno wymieniałem świece mam LPG..
Co może się psuć,
_________________ Pozdrawiam
Paweł
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 04, 2015 18:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czort akumulator się kończy albo klemy brudne/niedokręcone
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 22:11
sknerko, Przeczyściłem klemy, choć były w sumie ok. Plus był luźny, doładowałem trochę akumulator..
na razie nie powtórzyła się usterka, Mam nadzieję że to tylko to..
Dzięki
to było to na 100%. Kumpel przyjechał do mnie na wymianę kiery w aucie i odpięliśmy akumulator żeby poduszkę zdjąć, po czym on zakładał klemy i auto przestało odpalać. Sprawdziłem wszystko i po dokręceniu klem ruszył oczywiście na drugi dzień to już było. Najbardziej zaskoczyło mnie że śruba dokręcająca przewód minusowy do klemy (ten cieńszy) była lekko luźna i też nie odpalał dopiero dokręcenie wszystkich klem i poprawienie ich dokręcenia na aku rozwiązało problem. V6 niestety ale wymaga bardzo pewnego połączenia na akumulatorze
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Czw Wrz 10, 2015 11:23
sknerko napisał/a:
czort napisał/a:
Plus był luźny
to było to na 100%
W sumie to nie wiem? Dziś też zgasł pokazał się napis AIRBAG FEHLER
Musiałem cofnąć kluczyk i ponownie włączyć zapłon, bo zgasł w czasie toczenia auta, na biegu załapał i znów wszystko ok...
Ponoć czujnik wału odpowiada za gaśnięcie ?!
sknerko, A jednak akumulator, dziś wysiadł, Jednak co znawca, to znawca, Dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum