Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 07:13 [216 coupe] Problemy z Elektryką
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1994
Hej
Zakładam nowy temat, bo w aucie jest cyrk.
Zasilanie 12+ radia stały powinno mieć ok. 12v ( przewód fioletowy) ale na przewodzie jest 1,7 V gdzie może być problem?
Jak drzwi się otworzy to zegarek gaśnie i zapala się lampka od bagażnika.
To samo jest z przełącznikiem od lampki oświetlenia wnętrza.
W coupe oryginalnie jest brzęczyk od włączonych świateł? ( 94 r)
Bo jest coś założone podobne do brzęczyka i sądzę, że tutaj jest problem.
Ktoś ma jakiś pomysł ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 07:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź wiazke tylnej klapy, w poprzednim coupe miałem tam Sajgon pod peszlem ztcp
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2015 14:17 ]
Brzeczyk chyba jest, sprawdź bezpiecznik 7.5A tylko nie pamietam czy w d serii on jest pod maska czy w nogach kierowcy
coś na wzór brzęczyka znalazłem właśnie przy bezpiecznikach, nogi kierowcy.
tak samo od centralnego zamka
przewód pomaranczowy i różowy nie daję sygnału.
wiesz może który przewód jest od sygnału na kierunki od awaryjnych ?
i który bezpiecznik odpowiada za kierunki ?
bo w rozpisce jakoś nie mogłem tego znaleźć
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2015 20:06 ]
coś te wiązki lubią padać w serii 200
tylna wiązka była do roboty, ale to nie to
pomimo przepalonego bezpiecznika 10 A ostatniego w dolnym rzędzie ( nie pamiętam nr) bezpiecznik odpowiada za oświetlenie kabiny, bagażnika, zasilanie 12+ na radio, chyba zegarek.
Bezpiecznik przepalony, ale w bagażniku 2v na przewodach, na radiu ok .2V
brzęczyk od świateł działa, ale ciszej. Nie ogarniam tej instalacji
Kolejna magia.
Na przewodach od centralnego zamka (pomarańczowy i różowy)
występuje bardzo małe napięcie, bo podłączeniu diody 12v, dioda lekko się żarzy, gdzie napięcie powinno występować w momencie załączenia zamka(tak jest u mnie w 200 99r.) przez takie coś, nie mogę podłączyć modułu, żeby kierunki świeciły się po zamknięciu centralnego zamka
wiem, dlatego chce żeby migały, ale coupeta tego nie chce jak na razie i walczy...
[ Dodano: Nie Lis 08, 2015 21:44 ]
kolejny problem.
teraz z ogrzewaniem tylnej szyby
Oryginalnie powinien być bezpiecznik 25 A ale...przy bezpiecznikach widać ślad stopienia obudowy bezpiecznika. Ktoś wyciął przewody od bezpiecznika i dołożył swój 30A
Szyba działała, ale znowu przewód i bezpiecznik jest stopiony. ten sam przewód.
Nie wiem w czym jest problem, a pogoda nie zachęca do długich poszukiwań
Przewód topi sie przy samym bezpieczniku Ktoś ma jakiś pomysł ?
Problem wiazki tylnej klapy raczej nie dotyczy kanciaków, ja bym się skupił na jakości połączeń przewodów przy bezpiecznikach, przy takich prądach niewielka oporność bedzie skutkowała w tym miejscu silnym grzaniem.
Można też porównać pobór prądu grzałki tylnej szyby, na wypadek gdybym się mylił, wskazany do tego miernik cęgowy.
Jutro jak nie zapomnę sprawdzę ile bierze tylna szyba w 800
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Zacznij mierzyć czy gdzieś przywarcia do masy nie ma. Leć kabel po kablu. Jeśli się gdzieś przyjarało to możesz mieć nawet zwarcia pomiędzy kablami. Choinka Ci się nie robi z tylnymi światłami ? Np. dajesz kierunkowskaz a coś jeszcze pulsuje ?
choinki nie ma
ale czasami znowu jest problem z oświetleniem wnętrza. nie ma oświetlenia stałego, a po otwarciu drzwi jest.
wiec może faktycznie z tyłu gdzieś przewody się wcześniej przytopiły i będzie to ciągle wracało
no muszę od szyby przetrzepać wiązkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum