Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 485 Skąd: Góra
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 19:41
MokraWoda napisał/a:
Myślicie że dam jeszcze jutro zrobić te 100km na tym?
Może i z 1000km, a może i już tylko 100m, wszystko zależy od wszystkiego, zobacz czy masz płyn w zbiorniczku,
ów zbiorniczek ujrzysz po odkręceniu tej płyty, półki pod nogami, dwie śróbki, dwa zatrzaski, później najlepiej odkręcić włącznik świateł i tamtendy włożysz rękę by odkręcić nakrętkę na pompce, palcem sprawdzisz stan płynu, po uprzednim wyjęciu gumowej wkładki. dolej płynu strzykawką na wężyku, DOT4.
Może jeszcze przedłużysz życie...
Chyba że to pompka przepuszcza na tłoczku i sprzęgło bierzy przy samej podłodze,
a pedał jest miękki??
Ja tak miałem, dolewam co prawda co jakiś czas płynu, bo wysprzęglik puszcza, ale
w pewnym momencie pompka też pusciła, wymieniłem pomkę na metalową, i jest ok wysprzęgla dobrze, ale tylko płyn znika przez wysprzęglik, który już czeka na wymianę
_________________ Pozdrawiam
Paweł
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 05, 2015 19:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pedał ani twardy ani miękki. Moim zdaniem normalny Teraz jak przestawiałem samochód to biegi już wchodziły normalnie. Tak czy inaczej w środę wysprzęglik idzie do wymiany na ten TAZU, ale jeszcze jutro muszę dojechać do pracy i z powrotem (na szczęście większość trasy to obwodnica ) Płyn też z rana sprawdzę, aby tylko wrócić jutro
[ Dodano: Pią Paź 09, 2015 09:55 ]
Mam pytanie odnosnie pompki sprzegla tazu. Czy dolaczony do niej przewod miedziany jest wystarczajaco dlugi zeby wszystko dobrze podlaczyc?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum