U mnie płyn znika ze zbiorniczka, ale spod skrzyni nie kapie, na złączce też nie.
A na wyjściu z pompki? a na odpowietrzniku? jak znika to ci zapowietrza i nie ma bata chodzić nie będzie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 08, 2015 20:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mamy następujące połaczenia;
1. pompka - wężyk - połączenie fabryczne jak LUK połączył, nie ruszałem, nie cieknie (jak rozłączę szybkozłącze jest jakiś ruch pedału, ale nie do podłogi i sam wraca do góry, nic nie cieknie, ani na rozłączonym szybkozłączu ani na tym połączeniu z pompką),
2. szybkozłącze - suche,
3. wejście wężyka do wysprzęglika - ???
4. wyjście wężyka z wysprzęglika - ???
5. odpowietrznik - przepuszcza tylko odkręcony - robiłem eksperyment ze starej pompki wziąłem wężyk z jednej strony podłączyłem strzykawkę z płynem, z drugiej szybkozłącze w układ z wysprzęglikiem. Odkręcony odpowietrznik - płyn się przelewał, zakręcony - było jakieś ciśnienie w obwodzie wysprzęglika.
Jak się wszystko połączy w całość ....pedał w podłogę @
W środę rano wypiję melisę i ze spokojem podejmę ostatnią próbę odpowietrzenia od strony pompki. Jak się nie uda, hol, warsztat i zwalanie skrzyni.
Moim zdaniem nowa pompka przepuszcza na tłoku i niestety powinieneś ja reklamować. Nie wiem na 100% czy wysprzęglik może przepuszczać tak ze pedał wpada bez wycieku ale nie wydaje mi się to możliwe. Miałem pompkę Luk regenerowaną i miała porysowany korpus i po dłuższym użytkowaniu przepuszczała mimo że rozłączona trzymała ciśnienie wzorowo, teraz mam tazu i chodzi jak trzeba.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie bronię pompki, ale jednak jak jest układ rozłączony to pedał nie schodzi do podłogi.
sknerko napisał/a:
po dłuższym użytkowaniu przepuszczała mimo że rozłączona trzymała ciśnienie wzorowo
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Aha. W tej sytuacji wprowadzę ją w stan ciśnienia i następnego dnia zobaczę co się wydarzy.
[edit]
Chciałbym wszystkich, którzy zainteresowali się moim problemem poinformować, iż jestem w gronie jeżdżących ROVER-ów . Jednocześnie padła pompka i wysprzęglik.
Na wysprzęgliku było oznaczenie AP i data produkcji 99, więc auto na fabrycznym wysprzęgliku zrobiło ponad 164 tys. km.
Dziękuję wszystkim za rady, pomoc i wsparcie. Mam nadzieję, że choć jestem świeżym użytkownikiem forum będę mógł się odwdzięczyć Teraz biorę się za uszczelkę pod głowicą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum