Forum Klubu ROVERki.pl :: [ r 75 ] wysprzęglik - problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ r 75 ] wysprzęglik - problem
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lis 08, 2015 20:54   

kkrisss napisał/a:
U mnie płyn znika ze zbiorniczka, ale spod skrzyni nie kapie, na złączce też nie.
A na wyjściu z pompki? a na odpowietrzniku? jak znika to ci zapowietrza i nie ma bata chodzić nie będzie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 08, 2015 20:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kkrisss 



Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 8



Wysłany: Nie Lis 08, 2015 21:29   

mamy następujące połaczenia;
1. pompka - wężyk - połączenie fabryczne jak LUK połączył, nie ruszałem, nie cieknie (jak rozłączę szybkozłącze jest jakiś ruch pedału, ale nie do podłogi i sam wraca do góry, nic nie cieknie, ani na rozłączonym szybkozłączu ani na tym połączeniu z pompką),
2. szybkozłącze - suche,
3. wejście wężyka do wysprzęglika - ?? ???
4. wyjście wężyka z wysprzęglika - ?? ???
5. odpowietrznik - przepuszcza tylko odkręcony - robiłem eksperyment ze starej pompki wziąłem wężyk z jednej strony podłączyłem strzykawkę z płynem, z drugiej szybkozłącze w układ z wysprzęglikiem. Odkręcony odpowietrznik - płyn się przelewał, zakręcony - było jakieś ciśnienie w obwodzie wysprzęglika.

Jak się wszystko połączy w całość ....pedał w podłogę @


W środę rano wypiję melisę i ze spokojem podejmę ostatnią próbę odpowietrzenia od strony pompki. Jak się nie uda, hol, warsztat i zwalanie skrzyni.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Lis 08, 2015 21:35   

Moim zdaniem nowa pompka przepuszcza na tłoku i niestety powinieneś ja reklamować. Nie wiem na 100% czy wysprzęglik może przepuszczać tak ze pedał wpada bez wycieku ale nie wydaje mi się to możliwe. Miałem pompkę Luk regenerowaną i miała porysowany korpus i po dłuższym użytkowaniu przepuszczała mimo że rozłączona trzymała ciśnienie wzorowo, teraz mam tazu i chodzi jak trzeba.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kkrisss 



Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 8



Wysłany: Nie Lis 08, 2015 21:49   

Nie bronię pompki, ale jednak jak jest układ rozłączony to pedał nie schodzi do podłogi.

Paragon jakby co to mam, więc jeżeli w środę nic mi nie wyjdzie, wywalę skrzynię i jeżeli wysprzęglik nie podpadnie to pompka będzie reklamowana.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lis 09, 2015 08:40   

kkrisss napisał/a:
Nie bronię pompki, ale jednak jak jest układ rozłączony to pedał nie schodzi do podłogi.
sknerko napisał/a:
po dłuższym użytkowaniu przepuszczała mimo że rozłączona trzymała ciśnienie wzorowo
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kkrisss 



Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 8



Wysłany: Wto Lis 10, 2015 08:51   

Aha. W tej sytuacji wprowadzę ją w stan ciśnienia i następnego dnia zobaczę co się wydarzy.

[edit]

Chciałbym wszystkich, którzy zainteresowali się moim problemem poinformować, iż jestem w gronie jeżdżących ROVER-ów :grin: :D . Jednocześnie padła pompka i wysprzęglik.
Na wysprzęgliku było oznaczenie AP i data produkcji 99, więc auto na fabrycznym wysprzęgliku zrobiło ponad 164 tys. km.

Dziękuję wszystkim za rady, pomoc i wsparcie. Mam nadzieję, że choć jestem świeżym użytkownikiem forum będę mógł się odwdzięczyć :) Teraz biorę się za uszczelkę pod głowicą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
denirok Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lut 22, 2011 09:15
Boncky
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik
Rowan Rover serii 75, MG ZT 10 Nie Paź 21, 2007 18:03
przemo285
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [75] wysprzęglik
emilek900 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lis 25, 2013 15:49
sTERYD
Brak nowych postów [R75] wysprzeglik
wielebny Rover serii 75, MG ZT 1 Pon Lut 06, 2017 18:30
0L0
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Wysprzęglik
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Maj 05, 2013 22:11
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink