Ja bym nie kupił.
1.Uszczelka a może głowica.
2. Kto zdejmuje wal przy napędzie 4x4. Ten kto ma zatartą wiskozę i/lub uszkodzone IRD.
Znajdź kogoś kto ma takie auto i się na nim zna i z nim pojedź na oględziny.
Ja też bym nie kupił oprócz wału i HGFu to jeszcze przedni zderzak po wymianie bo jest czarny a powinien być szary, tylne szyby na korbę, i ew. naprawy napędu plus zawieszenia wyjdą w okolicy 10tys pln to się nie kalkuluje. Jeżeli przebieg jest prawdziwy to wyjdą za chwile kolejne kwiatki i kolejne wydatki, a jak jest skręcony co obstawiam to już są i ktoś kto to sprzedaje dobrze o tym wie tyle że nie wspomni.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W takiej cenie to się szuka dawcy części, a nie samochodu do jazdy.
Cokolwiek poniżej +/- dychy sponiewiera niemiłosiernie po kieszeni, o ile dojedzie do nowego właściciela.
Należy też pamiętać że najstarsze i najtańsze roczniki 98-00 mają pełno chorób wieku dziecięcego które w 8 przypadkach na 100 nie były usuwane.
-Nagrzewnica
-tylna szyba
-wózek tylnego zawieszenia
-Termostat, magistrala w pierwszych 1.8
Ciekawi mnie co z nagrzewnicą bo w moim nic jej nie dolegało a nawet uważam że działała wzorowo i nie wyglądała na ruszaną
Wózek u mnie albo był zrobiony wcześniej, albo poprostu nie zgnił, bo też nie miałem z nim kłopotu ale że miałem IRD z nowszego rocznika to może wózek też był ruszany
Termostat wstawiłem PRT na 82stC, a o co chodzi z magistralą? bo w nowsza wcale lepsza nie była (mniemam że chodzi o olejową)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum