Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:36 [ R75 ] Uszczelka pod głowica ? Prosze o potwierdzenie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Witam serdecznie.
Niestety karierę na forum zaczynam od problemu, ale mam nadzieję, że uzyskam pomoc.
Mój roverek od ok tygodnia może wiecej (max 2) miał problem z osiągnięciem optymalnej temperatury cieczy. Co prawda robie nim krótkie dystanse ok 4mile do pracy i po pracy. Ale ostatnio podczas dłuższej jazdy po mieście też nie dogrzał do 90st. Wskazówka dochodziłą prawie do 90 po czym po dłuższej chwili opadała do połowy skali. Dodam, że 90st dostał tylko przy wyłączonym nawiewie.
Było to w wekend a wcześniej nic nie przykuło mojej uwagi, bo do pracy mam na prawde blisko góra kilka min jazdy a jeżdże bardzo delikatnie więc nie dziwiło mnie,że nie dogrzał się do 90 przy dojezdzie lub powrocie z pracy.
Dzis podniosłem maskę i sprawdziłem korek oleju- troszeczke masła a w płynie chłodzącym delikatne plamki na powierzchni.
Przeraziło mnie to a dopiero co robiłem M.O.T ( przeglad w anglii) i wymieniałem oleje płyny i filtry.
Czy wg. was te objawy jednoznacznie wskazują na uszczelkę? Auto nie było ani razu przegżane, chodziło jak złoto. Mam je rok i żadnego problemu.
proszę o pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 22:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ok zamowione. Dzieki za rade:) nawet nie mialem pojecia, ze takie testerki mozna dostac. A co z reszta objawow. Wahania temperatury cieczy chlodzacej, minimalne tluste plamy w zbiorniczku chlodnicy itd.. Kojarzy mi sie, ze wahania temp. Swiadcza o slabym cisnieniu plynu.
Przepraszam za brak polskich znakow ale aktualnie z telefonu pisze.
Ciężko mnie powiedzieć, bo w dieslu raczej nie ma problemu z HGFem ale coś mi świta, że takie coś może być przy padniętej uszczelce. Poszukaj na forum, bo na pewno było gdzieś coś takiego opisane.
Nie nie chodzilo mi o polowe pomiedzy 0 a 90. Czyli ok 1/4 skali. Zle sie wyrazilem. Auto nie bylo przegrzane ani razu. Bardzo tego pilnuje, zreszta na moje dystanse i moj styl jazdy ciezko bylo by przegrzac auto.
Jest jakis sposob na sprawdzenie termostatu bez demontowania?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum