Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT, R75] Kv6 -> 270 HP
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT, R75] Kv6 -> 270 HP
Autor Wiadomość
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 10:32   [MG ZT, R75] Kv6 -> 270 HP
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam, ostatnio rzuciło mi się w oczy link podniesienia mocy w KV6 do 270 KM !
Link znalazłem na angielskim forum. http://www.pipercams.co.u...pid=ARKV6BP285M

Czy to w ogóle jest możliwe? Pomijając kosmiczne ceny, ten silnik w ogóle dałby radę funkcjonować? Mam na myśli włożenie całego zestawu, który można znaleźć w linku.

Wyczytałem że dzięki temu jakiś użytkownik W ZS-ie ze 180KM wykrzesał 225. Tylko nie wiem czy miał cały zestaw czy jakieś poszczególne elementy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 15, 2016 10:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 10:43   

myślę że żeby uzyskać aż taki przyrost musiałbyś dość dużo pozmieniać a zwłaszcza zainteresować się montażem kompresora, gotowy zestaw sprintex

zestaw sprintex forum uk
_________________
75 Red Edition
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 10:53   

Słyszałem że silnik nie dawał radę na dłuższą metę z tą modyfikacją

[ Dodano: Pon Lut 15, 2016 10:53 ]
Chodzi mi o to czy ingerencją jedynie w rozrząd, program i wydech można uzyskać efekt zbliżony do tych 270 bez zakatowania silnika
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 11:47   

nie mam z tym doświadczenia, ale uważam że to zbyt duży przyrost przy takich małych modyfikacjach
_________________
75 Red Edition
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 12:42   

Walki, wydech, dolot i strojenie to mysle realnie kolo 220KM, z tym, ze naklad kasy to bedzie koszt 7-10k pln... pamietaj ze sterownik jaki siedzi w kv6 jest mocno upierdliwy.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 12:56   

A co z żywotnością silnika?
_________________
Sprzedam siedzenia od ZT!
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 13:09   

Nikt Ci nie odpowie :) i silnik bedzie mial mocno "wiertarkowy" charakter, duzo mocy na wysokich obrotach i nie jakis kosmiczny moment obrotowy. Rozsadniej to dmuchnac kompresorem ale mozesz zabic ten silnik...on nie jest przystosowany do znoszenia nadprogramowej mocy :) zawsze mozesz zaszalec i wrzucic 2.0t :)

[ Dodano: Pon Lut 15, 2016 13:09 ]
Nikt Ci nie odpowie :) i silnik bedzie mial mocno "wiertarkowy" charakter, duzo mocy na wysokich obrotach i nie jakis kosmiczny moment obrotowy. Rozsadniej to dmuchnac kompresorem ale mozesz zabic ten silnik...on nie jest przystosowany do znoszenia nadprogramowej mocy :) zawsze mozesz zaszalec i wrzucic 2.0t :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 13:13   

A nie wiesz czy jest ktoś na forum kto wkładał tuningowane koła zębate i wałki do 2.5? :D
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 14:30   

Nikt raczej :) walki od 190tki sa takie same tylko inaczej ustawione wzgledem kolka, roznica bardzo mala :) badz pierwszy i laduj walki zrobione przez rewar :p
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Lut 15, 2016 18:54   

gdzieś jest post o tym z linkami jak, tak podkręcony silnik działa i częściami do jego bydowy, był tutaj bo sam go założyłem ale któryś z modów uznał, że nikomu to nie będzie potrzebne i wywalił ten post gdzieś ;)

https://www.youtube.com/watch?v=N6-6v-_P3sc

są jeszcze foty na necie jak coś takiego wygląda, większość została usunięta bo jak się okazło włąścicielowi nie spodobało się, że inni mogą zobaczyć wyniki jego pracy.

tu można zobaczyć trochę ;)

https://youtu.be/HTOM_kjudCQ
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 20:19   

Tu jest chyba kuty KV6 :P
https://www.youtube.com/watch?v=riEYv9tykKY
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 21:52   

Taki silnik to kilkadziesiąt K pln ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 15, 2016 22:54   

Tu macie filmik zs kv6 ze sprintexem

Supercharged ZS 220KM
_________________
75 Red Edition
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2016 20:50   

Markzo a myślisz, że docięte wałki + program i modyfikacja kolektorów(bez przelotu) dałaby coś ponad 200 koni?

[ Dodano: Wto Lut 23, 2016 20:50 ]
zedziczek, o tym może wspominałeś? http://qedmotorsport.co.u...rottle-body-kit
_________________
Sprzedam siedzenia od ZT!
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 23, 2016 21:56   

aimp12 napisał/a:
Markzo a myślisz, że docięte wałki + program i modyfikacja kolektorów(bez przelotu) dałaby coś ponad 200 koni?

w teorii tak, w praktyce zacznij od wizyty na porządnej hamowni i zobacz co masz teraz ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 00:33   

A czy KV6 zyskałoby choć kilka koników od zmiany dolotu (w sensie filtra) wraz z układem wydechowym? Nie chodzi tu o jakieś nierealne wymysły, tylko przywracanie tanim kosztem tych kilku koników, których ubywa z wiekiem.
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
aimp12 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 01:39   

MD, z tego co się dowiedziałem od Markzo, to głównie chodzi w naszych R o kolektory wydechowe, które nie mają zbyt dobrej wydajności. Głównie to z tym trzeba by się pobawić.
A odnośnie dolotu słyszałem historie, że ktoś już porównywał na hamowni stożek vs normalny filtr i wyszło na korzyść zwykłego filtra
_________________
Sprzedam siedzenia od ZT!
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 24, 2016 05:38   

aimp12 napisał/a:
że ktoś już porównywał na hamowni stożek vs normalny filtr i wyszło na korzyść zwykłego filtra

ja to robiłem ;) dedykowany dolot do ZS 180 firmy Pipercross, model Viper (gąbkowy)
http://www.larkspeed.com/...r-Induction-Kit o taki. Spadek prawie 10KM po tym dolocie i wycięciu kata (przelotowy wydech 2,5' z nierdzewki).

Kozik miał u siebie takie coś:
http://re5pect.pl/zestaw-...s180-2-5v6.html
tylko w obudowie innej i ta sama historia, lepiej auto jedzie na seryjnym filtrze :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lut 24, 2016 08:41   

Z tego co mi wiadomo (wyczytałem u angoli) że w 2.0V6 wstawienie dolotu i wydechu z MgZT 190 daje ok 20KM ponoć zmierzyli. a i ważne żeby były katalizatory, drożne ale były, bo bez nich traci moc.

[ Dodano: Sro Lut 24, 2016 08:41 ]
Ponoć pucha od filtra się różni w 2.0 i 2.5 190KM ale nie widziałem na własne oczy bo R75 2.5 177KM co mam na podjeździe ma taką sama puszkę filtra.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 24, 2016 09:32   

sknerko napisał/a:
Z tego co mi wiadomo (wyczytałem u angoli) że w 2.0V6 wstawienie dolotu i wydechu z MgZT 190 daje ok 20KM ponoć zmierzyli.
tia :D w wolnossaku 20km samym wydechem :rotfl: u Angoli to już masę rzeczy było których w PL w większosci nie dalo sie powtórzyc :lol: ani nawet zmierzyc żeby to tak trzymało moc jak Angole podawali :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink