Teoretyczne.. moduł BCU w wersji 1522 i 1521 ma możlliwość otwierania klapy bagażnika lub szyby bagażnika..
Ale nie wiem co macie na mysli zwalnianie zamku..
Powinno dać sie wybrać czy z pilota ma sie otwierac klapa czy sama szyba..
Ale nie mialem doczynienia z polifową wersją kombi.
Może kolega sTERYD się wypowie, czy te dwie opcje są możliwe,bo on ma chyba poliftowego kombiaka..
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon Lut 29, 2016 21:33
Ok, dziękuję za info.
Czy ta funkcjonalność jest dostępna wyłącznie w poliftowym kombi czy też jest możliwa do osiągnięcia w wersji sprzed liftu? Albo jeszcze inaczej, jaki numer BCU w kombi powinienem mieć aby to móc otwierać klapę bagażnika? Jakim narzędziem konfiguracyjnym mogę to ustawić, jeśli w ogóle mogę zrobić to sam?
Musisz posiadac BCU o nr YWC 001522 lub YWC 001521.
Wsadzic do swojego i cieszyć sie otwieraniem baganika z pilota..
Przy czym jesli zakupisz takowy bez pilotów, stare należy zakodować w nowym BCU.
Do tego nalezy użyć T4 bądź tworzonego właśnie TOAF'a.
Ja posiadam na sprzedaż moduł który otwiera zamek bagażnika za 2 lub 3 kliknięciem oryginalnego pilota jak by ktoś chciał. Ale w sumie od tego jest inny temat tak ze polecam przeglądnąć
Ja posiadam na sprzedaż moduł który otwiera zamek bagażnika za 2 lub 3 kliknięciem oryginalnego pilota jak by ktoś chciał. Ale w sumie od tego jest inny temat tak ze polecam przeglądnąć
To wiemy
Ale to wciąż rozwiązanie ingerujące w elektrykę samochodu - jak by to nie było proste. Poza tym, jak już pisałem, np. w moim przypadku byłoby to kłopotliwe. Mam zamek w drzwiach pasażera taki, który otwiera się dopiero za 3 - 4 przyciśnięciem pilota (widocznie już na wykończeniu, ale taki stan jest od 2 lat . W przypadku Twojego modułu musiałbym za każdym razem lecieć i zamykać klapę A w połączeniu z odbojami i sprężynami od tapczanu Nie mógłbym nawet liczyć na nierówności w drodze, które ew. mogłoby zamknąć zwolnioną klapę
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jeżeli jest tak jak piszesz to faktycznie mój moduł nie ma sensu
No więc popracuj nad takim, który byłby jak fabryczny. Trzymasz dłużej przycisk i otwiera bagażnik.
A powiedz mi jeszcze, ty sygnał łapiesz za BCU (obrobiony)? Chodzi mi o to czy każdy właściciel otworzy tylko swój bagażnik, a nie cudzy jeśli auta stoją w zasięgu sygnału jednego pilota ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Za każdym razem kiedy wciskasz guzik pilota to idzie sekundowy sygnał do słownika drzwi i to z niego wziąłem impuls. Czyli innym pilotem nie da się otworzyć bagażnika. Problem jest taki z tym trzymaniem guzika w pilocie ze pomimo tego że w pilocie się świeci dioda tak długo jak trzymasz guzik to centralka odbiera to jako impuls, to jest największy problem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum