A podpowiesz jak to zrobić? Chodzi mi o to czy silnik musi do testu np VIS pracować, być rozgrzany, mieć jakieś konkretne obroty czy wystarczą obroty biegu jałowego? Bo zakładam, że przy wyłączonym silniku testu nie zrobi?
Co do VISów nie podpowiem - w dieslu ich nie ma. Co do wentylatora wystarczy kluczyk na zapłon (inaczej się nie połączysz z ECU). Wydaje mi się, że nie musi być silnik odpalony, bo TOAF ma tak na prawdę sprawdzić czy silniczek działa i klapka się przesuwa a do tego raczej niepotrzebny działający silnik.
R75 pokombinuj Pewnie albo w stylu 33%, 66%, 100% albo 1 bieg 1-50%, 2 bieg 51-99% i 3 100%. Pewnie coś w ten deseń ale ja mam 2 biegowy więc na 100% nie powiem.
VISy spokojnie da się przetestować TOAFem. Będą sobie cykać, zmieniając położenie. Jeden zdecydowanie ciszej, więc do testów zalecam cichy garaż. Moje są nowe, więc pewnie dlatego były tak ciche. Testowałem je na II pozycji kluczyka, bez wykręcania z kolektora.
EDIT:
Jednak oba VISy podczas testów są jednakowo głośne i pracują podobnie. Okazało się, że miałem uszkodzony VIS POWER - mimo, że był nowy, przekręcił się za bardzo i tak już został - cykał tylko jego przekaźnik.
Ostatnio zmieniony przez manfredek Czw Kwi 21, 2016 11:04, w całości zmieniany 1 raz
Jestem w pracy i nie mam dostępu do samochodu i TOAFa ale jestem przekonany, że trzeba kliknąć moduł SILNIK, później przycisk KONTROLA, z rozwijanego menu wybrać VIS BALANCE lub VIS POWER i kliknąć przycisk START. W tym momencie powinny zacząć się testować.
Silnik>Kontrola> Trzeba rozwinąć okno z opcjami i wybrać VIS i pewnie potem Start. Nie wiem tylko jak wygląda sprawa z suwakiem w tym przypadku Może przełamię strach, że coś zepsuję i w końcu potestuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum