Wysłany: Nie Maj 29, 2016 13:14 [R45] Zawieszenie MG ZS 2.5 V6 vs Rover 45 2.0 idT - różnice
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.
Chciałbym zmienić zawieszenie w swoim roverku 45.
Zamontowane mam w tej chwili sprężyny obniżające H&R -35mm od serii, modelowo są niby takie same zarówno do Benz jak i diesla jednak wydaje mi się, że diesel za bardzo je dociska z przodu, miska jest dosłownie parę centymetrów od ziemi.
K-seria jest leciutka więc w takim wariancie powinno być ok.
W tej chwili nawet cieżko jest mi wjechać do domu, mam lipną drogę dojazdową z kamieniami w drodze, czasami zdarza się mi zaszlifować
Samochód też dziwnie się prowadzi, drogi co prawda są połatane po zimie, dziur nie ma jednak droga to trochę taka sinusoida, przy predkosciach wiekszych niz 70-80km/h czuje się jakbym siedział na hustawcę równoważnej, buja przód-tył strasznie.
I teraz pytanie..
Czy Amortyzatory wraz ze sprężynami podejdą bez problemu z MG ZS 180 do R45 w dieslu ? Trzeba by coś jeszcze zmieniać w zawieszeniu ?
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 29, 2016 13:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ogólnie ciężko o zawieszenie z MG ZS, albo zle szukam.
Upatrzyłem zawieche z modelu 180, teraz kwestia tego czy pasuje.
Sprawdzałem dzisiaj w katalogu xparts tym z 2011r i nr amorów i sprezyn są niby takie same dla diesla i V6, jednak nie wiadomo czy reszta bedzie pasować, czy geometria nie bedzie zmieniona
[ Dodano: Czw Cze 02, 2016 22:43 ]
Sprężyny i amortyzatory w drodzę.
Do zimy będę jeździł na obecnych sprężynach.
Zawieszenie z MG ZS 180 to kompletny beton czy jednak trochę tłumi te nasze polskie drogi ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum