Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Cze 16, 2016 19:04
no przecież jest jak wół napisane że na życzenie przerzucam ten silnik do sterownika z diesla i gra gitara ale w twoim przypadku to bym sprawdził jednak instalacje w aucie bo ten sterownik z diesla naprawde rzadko sie psuje,ostatnio miałem taką rozkminke u kolegi J0zka, przyjechał na wymiane silnika wentylatora, podłączyliśmy sprawny a tu lipa nie kręci,winny był przewód jeden cienki dochodzący do kostek wentylatora od strony auta
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
a samego sterownika nie chcesz sprzedać ? a swoją drogą masz wiązkę z rezystorem ? mechanior twierdzi że sprawdził dokładnie instalację i jest pewny że to sterownik
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Cze 16, 2016 19:28
samego sterownika nie bo same silniki słabo schodzą ja tam wrocławskim mechanikom jakoś nie ufam,jak masz wyjęty silnik z auta to podjedź z nim do któregoś kolegi forumowego z wrocka z dieslem,podepniesz mu pod auto i sie wyjaśni sprawa
mam wiązke z rezystorem i bez rezystora do wyboru do koloru
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Na stalowej (obok mnie) jest taki warsztat co go wcale nie polecam, byli nawet w Bedzie pan zadowolony, ogólnie mam złe z nimi doświadczenia, ale wlascicel od niedawna śmiga granatowym 75. Wiec na upartego mogli by sprawdzić o ile to jest klekot. No i wiem gdzie jest elektryk samochodowy co ma R75, tez teoretycznie mógłby sprawdzić - warsztat na Zaporoskiej. Z tym elektrykiem rozmawiał kiedyś Daniel - ksywka R75 - podpytaj go, czy koleś jest OK.
Co do tej zagwozdki to popatrz jeszcze raz uważniej na ich opis i zdjęcia?
SIEMENS robił trzy rodzaje silników:
772-65030-03 (13.5V/300W na trzy przewody)
772-65030-02 (13.5V/350W na cztery przewody)
772-65430-01 (13.5V/450W na dwa przewody)
Sterownik PCB V23143-A1-X1 jest od benzyniaka 1.8
Sterownik PCB V23143-A1-X3 jest od klekota
Są jeszcze z końcówką X11, wydaje mi się, że to może od V6 czyV8, nie mam wiedzy.
Na pierwszym zdjęciu, napis na wiatraku białą farbą chyba mija się z prawdą!
Według mnie (może się mylę) powinno być tak:
V23143-A1-X1
772-65030-03
K18
Teraz zajmijmy się klekotem.
Wersje przedliftowe według mnie powinny mieć tak:
V23143-A1-X3
772-65030-02
M47
Wersje poliftowe powinny mieć tak:
V23143-A1-X3
772-65430-01
M47
Wszystko będzie jasne na 100% jak kiedyś rozbiorę to u siebie.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Dla potomnych napiszę że w moim przypadku okazało się że winny był sterownik. Po założeniu nowego silnika wraz ze sterownikiem od sash997 problem został rozwiązany a przy okazji uprzedziłem problem z silnikiem wentylatora bo stary był w kiepskim stanie więc wkrótce pojedzie do sash997 na wymianę szczotek itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum