Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam ponownie, po serii awarii które usunąłem sam oraz z pomocą forumowiczów trafiła mi się kolejna zagadka... Podczas jazdy włącza się i gaśnie lampka sygnalizująca przepaloną żarówkę a przy włączeniu kierunkowskazu (obojętnie lewy czy prawy) migają bardzo szybko jakby któraś z żarówek była przepalona ale po sprawdzeniu okazuje się że wszystkie świecą. Czasem kierunkowskaz miga jeszcze szybciej niż przy przepalonej żarówce, a teraz prawy kierunek raz na jakiś czas przestał się wyłączać po wyprostowaniu kierownicy...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 15, 2016 21:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Maciej23, uszkodzona manetka od kierunków, zaśniedziały LCM. Tu bym szukał. Na początek podłącz TOAF-a i sprawdź błędy w module świateł, to może dużo powiedzieć.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
To pięknie. Teraz po dniu bez neta i kombinacji przy aucie udało mi się naprawić trochę kierunki. Otóż dziś przepaliła mi się postojówka z tyłu a jadąc po nową, kierunki nagle zaczeły działać normalnie. A po wymianie żarówki działa kierunek w lewo a prawy miga bardzo szybko ale po wyprostowaniu kierownicy wraca prawidłowo gdy wyjmę postojówkę znów działają kierunki...cyrk poprostu...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Sob Kwi 16, 2016 18:35
Ja bym jeszcze same gniazda żarówek przeczyścił , mogły też przyśniedzieć, zwiększa się wtedy rezystancja i komp może błędy dostawać że z żarówką coś nie tak.
Mimo wszystko obstawiałbym moduł świateł, a w temacie kierunków i skręconej kierownicy - manetkę.
Jak chcesz się szybko przekonać to albo z kimś z forum na szybko się podmień, albo kup z allegro jakiś (drogie nie są) i zobacz. Jak po podłączeniu problem minie to tylko TOAF-em zaprogramować i gotowe.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Całkowicie zgłupiałem... dziś rano wszystko grało, wymieniłem żarówki postojowe na nowe i kierunkowskazy działają jak należy chociaż nie wiem co one mogą mieć ze sobą wspólnego. Kierunek odbija, nic się nie przycina, migają z normalną częstotliwością... pewnie elektryka wariuje.
Podszybie sprawdzałem przy okazji wcześniejszej usterki i przy okazji wyczyściłem kanały i było sucho. Tylne,przednie i boczne lampy także sprawdzałem i przeczyściłem. Wszystko było ok. Jeśli znów zaczną się jakieś cyrki to sprawdzę moduł świateł. Byle w dniu ślubu z auta nie zrobiła się choinka
[ Dodano: Czw Cze 16, 2016 17:32 ]
Małe odświeżenie tematu. Wszystko grało do wczoraj, od tego czasu prawy kierunkowskaz miga bardzo szybko podczas hamowania a gdy się zatrzymam to czasem miga normalnie do tego po skręcie i wyprostowaniu kierownicy dźwignia odbija ale kierunek nadal miga jak oszalały i dopiero po paru ruchach dźwignią się uspokaja...pisaliście że może to być manetka więc mam zamiar ją kupić i wymienić. Tu mam pytanie, czy wystarczy zdjąć kierownice i dojście jest dobre czy są tam jakieś 'niespodzianki' i czy wystarczy podmienić starą manetke na nową i wszystko będzie grać czy muszę coś jeszcze zrobić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum