Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - bardzo duże spalanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - bardzo duże spalanie
Autor Wiadomość
SlaS 



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 12



Wysłany: Sro Sie 17, 2016 14:16   

Temat jest chyba wciąż aktualny, jestem po wymianie oleju i wszystkich filtrów i wyjeżdżam pierwszy bak paliwa po wymianie i niebawem się okaże jakie są rezultaty.

Cytat:
j0zek napisał/a:
Ja u siebie sprawdzilem poprzez odczyt w torque pro przez obd. Przy przyspieszaniu z butem w podlodze jesli nie pokazuje doladowania takiego, jak powinno byc to duze prawdopodobienstwo, ze gdzies jest nieszczelnosc.


j0zek, a jakie doładowanie powinno być? Jakie są prawidłowe odczyty?

Co do torque, to jakie powinny być prawidłowe wartości liczników (np. po uruchomieniu zimnego silnika, czy po przejechaniu np. 5 km):
Intake (psi)
MAF (g/s)
Boost (psi)
Coolant (C)
Intake (C)

A co myślicie o tropie katalizatora? Znajomy powiedział mi, że zapchany katalizator może powodować duże spalanie. Czy znacie jakąś nieinwazyjną metodę diagnostyki katalizatora?

Pozdrawiam,
SlaS
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 17, 2016 14:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 14:45   

Katalizatora w dieslu ponoć nie zapchasz - za duże ciśnienie. Może się co najwyżej rozsypać i buczeć (tak było u mnie).

Fabryczne ciśnienie doładowania ok 1.2-1.3 BAR (w Torque może pokazywać 2.2-2.3 = 1 bar ciśnienie atmosferyczne + ciśnienie doładowania albo 'normalnie' samo ciśnienie doładowania).

Odpiąłeś przepływomierz i sprawdziłeś ile pali przy odpiętym?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
szela81 



Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 17



Wysłany: Sro Sie 24, 2016 20:21   

Witam
Ja jestem świeży na forum ale ogarniałem swojego dwulitrowca ostatnimi miesiącami i problemy ze spalaniem skończyły się po regeneracji kompletu wtrysków. U mnie lały dwa, palił w mieście 11-12, na trasie 10. Co ważne nie robiło mu różnicy czy gonię czy nie więc ... goniłem ;) słabo zbierał się z dołu to go w mieście targałem po niskich biegach a aktualnie



Tak więc IMO bez ogarnięcia wtrysków się nie obejdzie. Ja się długo broniłem. Ale teraz mam auto jak nowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T 2.0 CDTi 135ps] - wymiana oleju w automacie
SlaS Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Sty 13, 2016 19:52
janio
Brak nowych postów [MG ZT 190] duże spalanie?
sawian Rover serii 75, MG ZT 12 Wto Sty 20, 2015 09:19
Punx
Brak nowych postów [R75] Duże spalanie
mariusz1973 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Wrz 27, 2009 13:04
marynabiala
Brak nowych postów [R75] Gaz i jego duże spalanie
GRPac Rover serii 75, MG ZT 23 Czw Paź 06, 2016 11:33
Punx
Brak nowych postów [R75] Duże spalanie i brak mocy
dzienix21 Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lis 29, 2011 13:46
dzienix21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink