Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] kluczyk - pilot - guziki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] kluczyk - pilot - guziki
Autor Wiadomość
emeswuu 



Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 34



Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:15   [75] kluczyk - pilot - guziki
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam kolegów, jakiś już czas temu kupiłem 75, wszystko fajnie ale zaczynam zabierac się za drobne niedbalstwa niemca.
Czy czegoś tam nie brakuje w środku?
Jak wdusiłem widoczny mniejszy guzik to Rover się domknął bez problemu, ale nie wiem czy jak kupie sobie obudowe to będzie działać otwieranie:


tak wiem, podrapane i oglnie słabo to wyglada..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:16   

Zdecydowanie brakuje microswitcha (takiego samego przycisku jak do zamykania).
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
emeswuu 



Dołączył: 02 Paź 2016
Posty: 34



Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:24   

cóż mi pozostaje? Przekodowanie kluczyka?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:27   

Kupic dowolny używany kluczyk przelutować pstryczek i zamknąć to w żadnej nowej obudowie
_________________
75 Red Edition
 
 
szewski 



Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 19

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 01, 2016 22:40   

Kup sobie ten zestaw naprawczy np:
http://allegro.pl/rover-7...6045318661.html
przelutuj microswitcha tylko najpierw zewrzyj sobie drucikiem oba punkty zeby sprawdzić czy się otworzy czy ścieżki są zasyfione . Pewnie bedziesz mial tak jak i pewnie bez myjki ultradzwiekowej sie nie obejdzie , kupe syfu i wilgoci wlazło tam przez lata
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 10:17   

szewski napisał/a:
Kup sobie ten zestaw naprawczy np:
http://allegro.pl/rover-7...6045318661.html

Tylko jak będziesz chciał zmienić całą obudowę, to koniecznie pamiętaj o przełożeniu transpondera IMMO, który znajduje się w pokrywce pilota.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 10:18   

Co do transpondera immobilisera to pomijając fakt żebyś o nim pamiętał to nie zgub go - mała czarna prostokątna 'pastylka' więc łatwo to to zgubić ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Pią Gru 02, 2016 11:55   

Podłączę się do tematu kluczyka. Mianowicie mój pilot/kluczyk uwielbia baterie. Zżera je w dość szybkim czasie. Po włożeniu nowej baterii Maxell zasięg mam nawet z 20m ale każdego dnia jest coraz mniejszy , po tygodniu działa już z 5m a po miesiącu w ogóle nie łapie nawet przy drzwiach. Mam lekko zmodyfikowany kluczyk wg opisu z forum ( antenka przedłużona do grota ) . Czyżby zbyt duży prąd pobierał pilot po modyfikacji ?
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 11:59   

może masz gdzieś zwarcie, bo mój pilot ma baterie od 6 lat i jest używany codziennie
_________________
75 Red Edition
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Pią Gru 02, 2016 12:06   

Na oko nie widać nic podejrzanego , odlutuję tą antenkę i włożę nową baterię . Potestuję bez przeróbek. Ewentualnie potestuję na drugim kluczyku. Mechanicznie zwarcia nie widać. Jestem elektronikiem więc jako takie pojęcie mam :wink: a wpinać się z miliamperomierzem nie bardzo mi się chce aby zobaczyć czy ma jakiś lewy pobór prądu. Dam znać po testach.
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1000
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 02, 2016 16:03   

emeswuu napisał/a:
cóż mi pozostaje? Przekodowanie kluczyka?


bez problemu kupisz taki w sklepie elektronicznym sam kupowałem taki , jakieś 2 zł kosztował coś takiego, wymieniałem w pilocie do corsy znajomej :D W pilotach są typowo takie microswiteche.
_________________
:pisze:
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pią Gru 02, 2016 17:56   

pabloPodłączę się do tematu kluczyka. Mianowicie mój pilot/kluczyk uwielbia baterie.
Coś w tym jest, bo moja pierwsza bateria wytrzymała coś ok. 6 lat, a po dodaniu antenki do grota muszę wymieniać baterię średnio co miesiąc. Odlutowanie nic nie dało i według miliamperomierza pilot pobiera stale niewielki prąd, a właściwie prądzik :mrgreen: , ale jednak bateryjki siadają i teraz wożę nawet w aucie zapasową.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Pią Gru 02, 2016 22:34   

Kurcze tzn antenka powoduje jakieś anomalie nieodwracalne :shock: ? Przyjrzę się temu bliżej może coś znajdę. Jutro odlutuję antenkę i sprawdzę czy zabiera prądzik :evil: Dzięki Dziadek za wiadomość , znaczy nie jestem sam.
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Sob Gru 03, 2016 15:34   

Dodam tylko, że taka chińska podróbka obudowy jest bardziej trwała od oryginału. Oryginalne guziki są gumowe i szybko się zużywają. Chińczyk jest twardszy i wymaga mocniejszego nacisku, ale wygląda na pancerny. Na Allegro lub aliexpressie można kupić obudowy z grotami lub bez i z micro switchami.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 03, 2016 23:34   

Wymaga mocniejszego nacisku? Jak dla mnie to młotka z przecinakiem żeby wcisnąć :p Trochę mnie to odstrasza od tej obudowy, bo nowa by się przydała :/
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 03, 2016 23:51   

Nie rozumiem jak wam pękają te przyciski, mam 2 kluczyki, jeden wyslizgany wygląda jak połysk i po 16 latach przyciski nadal sie trzymają, drugi kluczyk, oryginalna obudowa z logo rovera praktycznie nie używany, lekko matowy plastik
_________________
75 Red Edition
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Nie Gru 04, 2016 16:50   

Ja mam 3 oryginalne i niestety gumki się wykruszyły. W tym chińskim na początku faktycznie b.ciezko chodziły. Teraz już po roku lżej. I mam pewność, że się nie uruchomi przez przypadek. Mam też przedłużoną antenie i nie powoduje to szybkiego rozładowywania. Drucik zwinięty w spiralę na płasko skleilem taśmą malarską żeby nie stykał się z niczym.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Pon Gru 05, 2016 07:40   

Porównałem pobór prądu w dwóch kluczykach ( tym który rozładowuje baterie i drugim zapasowym bez modyfikacji). Oczywiście odlutowałem antenkę i tak jak pisał Dziadek pomimo odlutowane antenki pilot zabiera prąd i rozładowuje powoli baterie. Zmierzony prąd (prądzik) to ok 15µA , niewielki ale jest. W kluczyku bez modyfikacji nie ma lewego poboru. W tej chwili zamieniłem kluczyki. Wniosek nasuwa się jeden ,że dodatkowa antenka trwale, delikatnie uwala coś w pilocie.
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 05, 2016 08:43   

pablo może po prostu podczas lutowania coś uszkodziliście, bo to mimo wszystko są bardzo małe elementy?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Pon Gru 05, 2016 12:27   

prebenny to nie możliwe. Antenka przylutowana była nie do elementu który można przegrzać, uszkodzić mechanicznie ale do punktu lutowniczego (przelotka). Przy nadajnikach sprawa jest delikatna. Może długość anteny wpłynęła na końcówkę mocy w.cz. (tranzystor), bo nic innego do głowy mi nie przychodzi. Czy istnieje schemat pilota do rovera 75 ? [/b]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Kluczyk, pilot
roverjg Rover serii 75, MG ZT 46 Pon Sie 12, 2013 16:01
dziara01
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Kluczyk/Pilot gdzie i za ile
Mimi Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Kwi 29, 2014 19:33
apples
Brak nowych postów [R75] Kluczyk
marbur77 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Gru 03, 2012 12:17
marbur77
Brak nowych postów [R75] Plastikowy kluczyk.
Czarnysg Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Cze 26, 2009 05:43
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Jak dorobić kluczyk?
ekodris Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Maj 11, 2007 12:57
Loo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink