Siema. Witam wszystkich.
Czas na zmiane auta w grę wchodzi tylko Rover 75 kombi ale jaki silnik 1.8 czy 1.8 turbo? Poczytalem juz całkiem sporo np. o uszczelce głowicy itd. Powiedzcie mi jakie są różnice spalanie osiagi ewentualne naprawy. Mały wybór jest tych aut ja jestem za wersja po faceliftingu bo ma bogatsze wyposażenie choc bardziej mi sie podobaja stare lampy i jasny welur. No i co tu wybrac?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 05, 2016 20:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zrobienie przodu polifta na przedlifta (i w drugą stronę) to wymiana zderzaka i lamp (ewentualnie pasa przedniego jeszcze ale w to już wątpię).
Co do silnika.... Ciężko porównywać 'tak różne' silniki. Uszczelka pod głowicą jak jest dobrze zrobiona i nie katujesz zimnego silnika to nie powinien być problem. Natomiast co do osiągów... W przypadku 1.8 n/a ciężko mówić o osiągach... Jak popchniesz to się potoczy i tyle 1.8t chyba nawet jakoś jedzie.
Zależy jak chcesz jeździć. Ja kupiłem zamulatora 1.8 z pełną świadomością, bo jeżdżę głównie po mieście i ścigacz mi niepotrzebny. A pali najmniej ze wszystkich, wg wskazań kompa w mieście 10,3-10,6 czyli książkowo.
Jak chcesz cisnąć spod świateł to kup 1,8T albo 2,5 ale spali więcej.
Różnica w osiągach między turbo a n/a jest ogromna. Różnica w spalaniu
Zależy jak się jeździ, w mieście turbo pali mi od 0,5l do 1.5l LPG więcej, w trasie ostatnio miałem 9l LPG/100km. Max wyladowany bagażem, dwoje dorosłych i dwoje dzieci prędkości 130+ średnia 12,5. Wszystko zależy od stylu i warunków jazdy.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
1,8 T to fajny silnik, cichutki i do tego bardzo łatwy w obsłudze...
Pali może z litr więcej niż zwykle 1,8 a ma 30 KM więcej...
Jak dla mnie to najbardziej optymalny silnik w 75 oprócz pancernego CDTI.
Z doświadczenia wiem, ze mi spalanie 1,8 t w mieście nie przekraczało 10 L PB.
Dla porównania mój SAAB z 2,0 T w automacie pali 16 PB, wiec jak widzisz 1,8 T to spoko silnik
Pozdrawiam,
Vig
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Przeczytałem wasz poradnik o zakupie R75 i jestem trochę zdziwiony tym co piszą sprzedający o wyposażeniu aut albo są nieścisłości w poradniku. Patrzę na panel środkowy a tam żadnego przycisku od kontroli trakcji tempomatu (ani przy kierownicy) podgrzewanych foteli. A w 1.8 piszecie że nie było kontroli teakcji i tempomatu jedna sztuka ma nawet nowe fotele pół skóra a takiej konfiguracji nie było.
[ Dodano: Czw Gru 08, 2016 07:37 ]
Chyba że po lifcie coś się zmieniło.
Nie bardzo rozumiem co chciales przekazac 1.8 i 1.8t.nigdy nie mialy tempomatu i kontroli trakcji. Mogly miec elektrzyczne i podgrzewane fotele, rolete, tv z.navi itp
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ogólnie to co wypisują sprzedający często mija się ze stanem faktycznym (wynika to po prostu z braku wiedzy i znajomości auta). Handlarze to inna bajka, wypisują głupoty z premedytacją licząc na frajera który się złapie na opis i wypicowane auto.
Na rynku można też trafić egzemplarze dotknięte "Januszową" ręką które z fabryczną konfiguracją nie będą miały nic wspólnego bo auto było robione jak najmniejszym kosztem. Można też trafić takie które robił ktoś pod siebie z pomysłem i głową, kilka takich klubowych już zmieniło właściciela i to za niezłą sumkę.
Dodam tylko że klubowa "perełka" nie zawsze nią jest niestety ludzie są jacy są i można na klubowym aucie wtopić worek kasy.
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
vin RJXLTV5D336256
vin_sequence 336256
off_assembly_date Monday, 12th July 2004 @ 14:55:59
model ZT
variant 160 (1.8T)
num_doors 4
paint_code PBT
brochure_model_desc ZT M1 Saloon 1.8k Turbo (160)
sales_model_derivative_desc MG ZT 160 (1.8T)
sequence_number 21988
spec_code M18A
home_export EXPORT
cicode N3283
country HUNGARY
exterior_paint Pearl Black
interior_trim Gunsmoke Alcantara/PPH Black
engine 1800 Turbo 160Bhp
trimlevel TL 5.1 (M1)
bodytype ZT
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year 2004
sold_date Unknown
n09_feature N09B
General Information
This vehicle was the 15,933rd ZT to run off the production line, out of 18,894
This vehicle was the 1,440th ZT 160 (1.8T) to be made out of 2,030
This vehicle was the 604th ZT in Pearl Black (code: PBT) to be made out of 1,257 Pearl Black ZTs
Also born on this day...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum