3 rok jeżdżę na zamienniku fatimexu za 100. Miesiąc temu wymienialem pompę wody, termostat wygląda jak wyciągnięty z pudelka i nadal działa wysmienicie
Może się komuś przyda. Moje wnioski.
Wracając do tematu termostatu w silniku CDTi. Przejeździłem na nowym oryginalnym termostatacie 4 lata i zrobiłem około 28 tyś kilometrów. Czyli niewiele. Skusiłem się na Wasz Patent. Założyłem termostat WAHLER TERMOSTAT RENAULT 21o numerze 3029.89. Temperatura otwarcia 89'C. Czas montażu z kawką do godziny czasu. Jak się komuś spieszy to 30 min.
Działa u mnie nawet lepiej niż fabryczny termostat. Silnik osiąga dużo szybciej temperaturę właściwą. Zrobiłem na nim około 1000 km. Uruchamiałem samochód przy minimalnej temperaturze otoczenia -2'C i maksymalnej +20'C. Jest puki co super i sprawdza się patent. Kosztował mnie 34 zł plus dwie opaski.
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 17:26
pieknyiro, no i bardzo dobrze postąpiłeś
Montować chiński zamiennik oryginalnego termostatu to strach ze względu na kruchość obudowy. A oryginał za ponad 300zł to też nie jest ciekawe wyjście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum