w stronę sciany grodziowej, tylko tego nie kupisz w motoryzacyjnym bo to dorabiany element z hydrauliki a nie motoryzacji.
oryginał był plastikowy beżowy pierburg
i otwierał sie przy 3.6 bar
tak że powodzenia w szukaniu, kolega prebenny zdaje sie znalazł chyba firma normapress czy jakoś tak, ale wysyłkowo przez net.
strzałka powinna iść w strone sciany grodziowej bo jest to zawór zabezpieczający pompę koło akumulatora i w razie wzrostu ciśnienia otwiera się i upuszcza nadmiar paliwa.
jeśli potrzebujesz auto i po zaślepieniu węża odpali to możesz tak jeździć, aczkolwiek nie jest to wskazane na dłuższy czas ze względu na wysiłek pompy paliwa.
Przerabialem to tydzien temu aby sprawdzic wypnij wezyk dolotowy z filtra paliwa i zastartuj moze plunie paliwem moze nie u mnie pompa w zbiorniku tez brzeczala wymienilem ją i problem z glowy
Przerabialem to tydzien temu aby sprawdzic wypnij wezyk dolotowy z filtra paliwa i zastartuj moze plunie paliwem moze nie u mnie pompa w zbiorniku tez brzeczala wymienilem ją i problem z glowy
Dobra, po kolei, pompa w baku pracuje, jak odepniesz wężyk paliwowy przed pompką kolo akumulatora to jak leci? Moze pompka kolo akumulatora ochoczo buczy ale nie pompuje i stawia opór.
Pozniej podłącz pompę kolo akumulatora i zobacz jak leci.
Komp nie pokazuje błędu, to włącz live data i tam sprawdź ciśnienie wstępne. Jesli to będzie kolo 3bar to sprawdź czy wysokie jest kolo 300bar.
Pompka kolo akumulatora firmy krzak tez mogła powiedziec papa.
Moze zawór wysokiego ciśnienia, odkręć z prawej strony czujnik ciśnienia na listwie podstaw na wprost wylotu obcieta butelkę i zakręć rozrusznikiem sprawdź czy leci paliwo.
Z przewodu zasilania przed filtrem leci pełnym strumieniem na odleglosc ok 20cm bez powietrza same paliwo.
Zauwazuylem ze jak odpinam zlaczke od filtra to strasznie strzela ropa tak jakby w filtrze bylo duze cisnienie :
[ Dodano: Pią Lut 10, 2017 20:41 ]
a jak wlaczyc live data bez uruchomionego samochodu?
Tez moze być, tylko do niego sie dostać to troche zachodu, dlatego sprawdzilbym czy poleci paliwo po odkręceniu czujnika na listwie. Jesli nie poleci, to zostaje zawór wysokiego ciśnienia na pompie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum