Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] problemy po wymianie pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] problemy po wymianie pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Lukaszek501 



Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 1



  Wysłany: Pon Maj 15, 2017 23:25   [R45] problemy po wymianie pompy wtryskowej
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam. Jakiś czas temu podczas jazdy powolnej autko straciło nagle moc i zaczęło chodzić jak traktor, nie chciał sie za bardzo wkręcić powyżej 2,5 tyś. Autem przejechalem z koniecznosci ok 6 km w tym stanie. Oddałem do serwisu boscha. Diagnoza: padnieta pompa wtryskowa. Zostala oddana do regeneracji. Po powrocie i jej zalozeniu silnik nie odpala a mechanicy z boscha przekazali mi informacje, ze rozrzad przeskoczyl o dwa zabki i dlatego sa problemy z uruchomieniem. No i tak na czysta logike skoro auto na padnietej pompie odpalalo i mimo trudu przejechalo te kilka kilometrow a na zdrowej pompie nie chce nawet zagadac to mozliwe jest to, ze rozrzad przeskoczyl mi rzeczywiscie o te dwa zabki i nie chce wspolpracowac z dobra pompa czy cos poszlo nie tak przy jej zakladaniu i chca mnie teraz naciagnac na koszta, poniewaz chca zdejmowac pompe, sprawdzac cisnienie itd.?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 15, 2017 23:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Igor_Op 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 54
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Maj 22, 2017 10:23   

Hmm, spec ze mnie żaden w tym zakresie, ale mogę powiedzieć ze swojego doświadczenia: w grudniu miałem wymieniane świece i mechanik zdjął mi pompę paliwa. Jak wcześniej palił na dotyk, tak po tym zabiegu musiałem bardzo długo kręcić żeby silnik zaskoczył.
Nie mówię, że tak jest na pewno, ale może problem leży w złym kącie wtrysku? Ale nie wiem też, czy może być to aż tak rozregulowane, że zupełnie uniemożliwi odpalenie...
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 22, 2017 10:53   

Igor_Op, ty masz benzynę a kolega piszę o dieslu.
Dwa różne światy.
 
 
 
Igor_Op 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 54
Skąd: Opole



  Wysłany: Pon Maj 22, 2017 11:01   

ADI-mistrzu napisał/a:
Igor_Op, ty masz benzynę a kolega piszę o dieslu.
Dwa różne światy.


Mówimy o Roverze 45, a tego posiadam w wersji iDT 101km :mrgreen: Benzynę mam w 75-tce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG Zs] Sproblem po wymianie pompy wtryskowej
Trooper2500 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Cze 04, 2011 07:09
szoso
Brak nowych postów [R420Di 96r] wzrosło spalanie po wymianie pompy wtryskowej
laskarm Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Sie 10, 2009 13:01
laskarm
Brak nowych postów [R45] Problemy po wymianie pompy paliwa ...
rover_uk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Wto Lis 05, 2013 20:44
andrew0503
Brak nowych postów [R45] Typ pompy wtryskowej
pomocy z typem pompy wtry.
jacek69 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 04, 2007 10:57
piter34
Brak nowych postów [r45] demontaż pompy wtryskowej
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Nie Sty 20, 2013 21:30
Damian_Pietras



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink